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非侵襲的エステティック治療市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響と予測(2021-2026年


Non-Invasive Aesthetic Treatment Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact and Forecasts (2021-2026)

世界の非侵襲性美容治療市場は、2021-2026年の予測期間中に12%のCAGRを記録すると予想されています。 COVID-19パンデミックは、ウイルスによる感染の拡大を阻止するために世界が迅速なロックダウンに入ったた... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
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2021年8月1日 US$4,250
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サマリー

世界の非侵襲性美容治療市場は、2021-2026年の予測期間中に12%のCAGRを記録すると予想されています。

COVID-19パンデミックは、ウイルスによる感染の拡大を阻止するために世界が迅速なロックダウンに入ったため、非侵襲性美容治療市場にマイナスの影響を与えました。美容医療を提供している病院や診療所などでは、美容医療を求める人の数が減少しました。また、予定されていた施術が中止・延期され、市場に影響を与えました。例えば、英国のHamilton Fraser Cosmetics Insurance社が2020年3月に1,360人以上の化粧品施術者を対象に行った調査によると、約99.8%の施術者がCOVID-19のパンデミックの影響を受けていると回答しています。さらに、COVID-19パンデミックは、企業がホームケア用の非侵襲性エステティック製品やサービスを強化する機会にもなりました。パンデミックの後期には、在宅勤務のためにエステティック治療を受ける人が増加したことが確認されており、今後数年間の市場成長を促進する可能性があります。

ソーシャルメディアやその他のアプリケーションが普及しているデジタル社会では、ここ数年、美容製品の需要が急増しています。また、美の向上を目的とした非侵襲的な美容治療の需要も増加しており、これが調査対象市場の高い成長率の主な要因となっています。非侵襲的な美容法は、他の美容法に比べて、傷跡が残らず、短時間で治療が完了するため、年々人気が高まっています。例えば、American Society of Plastic Surgeonsの2020年の報告書によると、2020年に米国で行われた低侵襲美容処置の総数は約13,281,235件で、そのうちボツリヌス毒素タイプの処置は4,401,536件でした。

また、非侵襲性美容医療市場の成長を促進する要因として、技術の進歩や新製品の発売、世界人口の大半を占める高齢者への認知度の向上などが挙げられます。例えば、2020年8月、Lumenis Ltdは、患者一人ひとりの要望に合わせてパーソナライズされた非侵襲的な高周波(RF)治療を行うための新しい装置(NuEra Tightと呼ばれる)を発売しました。

専門的な非侵襲的治療法と比較して、他の美容製品は安価で容易に入手できる一方で、施術に伴うリスクが潜在的なユーザーに恐怖心や誤解を与えるため、低価格の美容製品が市場で入手可能であることが、非侵襲的美容治療市場の主な阻害要因となっています。

主な市場動向

予測期間中、注射剤セグメントが重要な市場シェアを占めることが予想される

施術方法別では、肌の若返りや非外科的脂肪除去などの他の施術方法と比較して、注射剤の分野が予測期間中に大きな市場シェアを占めると予想されます。注射剤セグメントの他の利用可能なオプションと比較して、ボツリヌス毒素(最も一般的にはボトックスとして知られている)市場は非常に急速に増加しており、世界中の非侵襲的な美の向上処置において最も広く使用されている注射剤です。国際美容整形外科学会の2019年の報告によると、世界で行われたボツリヌス毒素の施術は6,271,488件で、非侵襲的な施術全体の46.1%を占めています。

注射剤市場の成長を補完するその他の要因としては、この分野の新しい研究開発や、非侵襲的な美容治療市場の改善に向けて積極的に取り組んでいるこの分野の主要な市場参加者による新しい先進的なソリューションの発表が挙げられます。例えば、2021年6月には、ガルデルマ社の「Restylane Contour」が、頬のボリュームアップと中顔面の輪郭欠損の改善を目的として、米国食品医薬品局から承認されました。2020年1月、メイヨー・タウンのウェストポートにあるアラガン社の施設は、1億本目のボトックスのバイアルを出荷しました。ウェストポート工場は、シワ取り注射治療薬の全世界での製造を担当しており、ボトックスが承認されてから30周年を迎えました。

予測期間中、非侵襲的美容治療市場は北米が支配的になると予想される

予測期間中、北米は非侵襲性美容治療の市場を支配すると予想されます。これは主に、美を向上させる施術への需要が増加していることと、この地域には豊富な資源があることによるものです。中でも米国は、調査対象の北米地域で最大の市場となります。米国整形外科学会の2020年の報告書によると、アメリカ人はCOVID-19の流行前に比べて、整形手術や手術以外の処置に対して肯定的な意見を持っています。また、調査対象となった女性の約11%が、外科的または非外科的な化粧品の施術を受けることに興味を持っていると報告されており、その数字は、すでに手術や何らかの美容整形を受けた女性では約24%と高くなっています。

国際美容整形外科学会の2020年の報告によると、2019年、最も多くの美容整形手術や施術(外科手術と非外科手術の両方)が行われた国のトップ10には、米国とメキシコが入っていました。国際美容整形外科学会(ISAPS)の2019年レポートによると、メキシコで実施されたA型ボツリヌス製剤による施術の総数は287,420件で、非外科的施術の46.4%を占めています。

その主な理由は、この地域では、成人や高齢者の美の向上を目的とした美容治療の人気が高まっているためです。また、この地域には主要なマーケットリーダーが存在し、様々な方法で製品を宣伝し、より良いサービスを提供しているため、市場の成長を促進しています。例えば、2020年10月、BTL Aesthetics社は、脂肪細胞を除去して体の輪郭を治療する非侵襲的な手順のためのEMSCULPT NEOの発売を発表しました。

したがって、上記の要因は、市場での優位性とともに、この地域の非侵襲的な美容治療市場の成長に貢献するでしょう。

競争状況

非侵襲性美容治療市場は、この分野に参入する企業数の増加に加えて、既存の市場プレーヤーもシェアを奪い合っているため、競争が激しくなっています。例えば、2020年のAbbVie社によるAllergan社の買収などが挙げられます。非侵襲性美容治療市場の主要企業としては、ガルデルマ社、アルマレーザーズ社、ホロジック社、アッヴィ社、メルツファーマ社、ルーメニス社などが挙げられます。

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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場の定義
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場力学
4.1 市場の概要
4.2 市場の推進要因
4.2.1 非侵襲的な美容処置に対する需要の高まり
4.2.2 技術の進歩
4.3 市場の阻害要因
4.3.1 他の低コスト美容製品の存在
4.3.2 関連する合併症と臨床リスク
4.4 ポーターズ・ファイブフォース分析
4.4.1 新規参入者の脅威
4.4.2 バイヤー/消費者の交渉力(Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 サプライヤーのバーゲニングパワー
4.4.4 競合製品の脅威
4.4.5 競合他社との競争の強さ

5 市場区分
5.1 手技別
5.1.1 注射によるもの
5.1.2 スキンリジュベーション
5.1.3 外科的脂肪除去
5.1.4 硬化療法
5.1.5 その他
5.2 エンドユーザー別
5.2.1 病院
5.2.2 クリニック
5.2.3 メディカルスパ
5.3 地域別
5.3.1 北アメリカ
5.3.1.1 米国
5.3.1.2 カナダ
5.3.1.3 メキシコ
5.3.2 ヨーロッパ
5.3.2.1 ドイツ
5.3.2.2 イギリス
5.3.2.3 フランス
5.3.2.4 イタリア
5.3.2.5 スペイン
5.3.2.6 その他のヨーロッパ諸国
5.3.3 アジア太平洋地域
5.3.3.1 中国
5.3.3.2 日本
5.3.3.3 インド
5.3.3.4 オーストラリア
5.3.3.5 韓国
5.3.3.6 その他のアジア太平洋地域
5.3.4 中東およびアフリカ
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 南アフリカ共和国
5.3.4.3 その他の中東・アフリカ地域
5.3.5 南米
5.3.5.1 ブラジル
5.3.5.2 アルゼンチン
5.3.5.3 その他の南アメリカ諸国

6 競争状況
6.1 会社概要
6.1.1 ガルデルマS.A.
6.1.2 アルマレーザーズ
6.1.3 Hologic, Inc.
6.1.4 アッヴィ・インク(AbbVie Inc.(アレルゲン社)
6.1.5 メルツ・ファーマ
6.1.6 ルーメニス
6.1.7 バウシュ・ヘルス・カンパニーズ・インク(Bausch Health Companies Inc.
6.1.8 ジョンソン・エンド・ジョンソン
6.1.9 シネロン・キャンデラ

7 市場機会と将来のトレンド

 

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Summary

The global non-invasive aesthetic treatment market is expected to register a CAGR of 12% during the forecast period of 2021-2026.

The COVID-19 pandemic impacted the non-invasive aesthetic treatment market negatively as the world went into quick lockdown to stop the spread of the infection due to the virus. The footfall of the people seeking aesthetics treatment reduced at hospitals, clinics, and other places which offer the services. Also, the scheduled procedures were either canceled or postponed which impacted the market. For instance, as per the survey conducted in March 2020 by Hamilton Fraser Cosmetics Insurance in the United Kingdom on over 1,360 cosmetics practitioners, about 99.8% of practitioners stated that their practice has been affected by the ongoing COVID-19 pandemic. Moreover, the COVID-19 pandemic also provided an opportunity to the companies to enhance their homecare non-invasive aesthetics products and services, as in the later phase of the pandemic it was observed that there was an increase in the number of people seeking aesthetic treatments due to the work from a home scenario which may augment the market growth in coming years.

As the digital world is moving forward with so many social media and other application, the demand of beauty products have risen sharply in last few years as well as increase in the demand of non-invasive aesthetic treatment procedures for the beauty enhancement, which is the major driving factor behind the high growth rate of the studied market. Over the year, popularity of non-invasive aesthetic treatment methods gained traction because it involves scarless and quick treatment procedures as compared to other beauty enhancement procedures. For instance, as per the 2020 report of the American Society of Plastic Surgeons, the total minimally invasive cosmetic procedures conducted in the United States in 2020 was about 13,281,235 of which botulinum toxin type procedure were 4,401,536.

Other factors that will complement the growth of the non-invasive aesthetic treatment market during the forecast period are the technological advancement and launch of new products in the area, and its awareness in the old age people which represent a fare share of world population. For instance, in August 2020, Lumenis Ltd launched a new device for non-invasive treatment devices for personalized non-invasive radio frequency (RF) treatments according to the requirement of every patient, the device is called NuEra Tight.

The availability of low-cost beauty products in the market and complications and risks associated with the aesthetic treatment methods are the major restraining factor for the non-invasive aesthetic treatment market as the other beauty products are cheap and readily available as compared to specialized non-invasive treatments, while the risks associated with the procedures creates fear and misconceptions among the potential user.

Key Market Trends

Injectable Segment is Expected to Occupy a Significant Market Share Over the Forecast Period

In terms of procedure, the injectable segment is expected to occupy a significant market share in the forecast period as compared to other procedures like skin rejuvenation, non-surgical fat removal, etc. As compared to other available options in the injectable segment, the botulinum toxin (most commonly known as Botox) market is increasing very rapidly and is the most widely used injectable in non-invasive beauty enhancement procedures all over the world. As per a 2019 report by the International Society of Aesthetic Plastic Surgery, there were 6,271,488 botulinum toxin procedures done globally constituting 46.1% of the total non-invasive procedures.

The other factors complementing the growth of the injectables market are new research and developments in the area and the launch of a new and advanced solution by the key market players in the area who are actively working towards bringing improvement in the non-invasive aesthetic treatment market. For example, in June 2021, the United States Food and Drug Administration provided its approval to Galderma’s Restylane Contour for improving cheek augmentation and midface contour deficiencies. In January, 2020, Allergan facility in the Mayo town of Westport shipped the 100 millionth vial of Botox. The Westport facility is responsible for manufacturing the global supply of the anti-wrinkle, injection treatment as the company marked 30 years since the product first received approval.

North America is Expected to Dominate the Non-Invasive Aesthetic Treatment Market during the Forecast Period

North America is expected to dominate the market of non-invasive aesthetic treatment during the forecast period mainly due to the increasing demand for beauty-enhancing procedures and the availability of a handful of resources in the region. Among all, the United States will be the largest market in the North American region for the studied market. According to the 2020 report of the American Society of Plastic Surgeons, Americans have a more positive opinion towards plastic surgery or non-surgical procedures than before the COVID-19 pandemic. It also reported that about 11% of the surveyed women were interested in getting either surgical or non-surgical cosmetics procedures, the number was higher in the women who already had surgery or any kind of cosmetic procedure, about 24%.

As per the 2020 report of the International Society of Aesthetic Plastic Surgery, in 2019 the United States and Mexico were two of the top 10 countries where most cosmetic surgeries and procedures (both surgical and non-surgical) were performed. As per the International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS) Report, 2019, the total number of botulinum A procedures that were performed accounted to 287,420 constituting 46.4% of nonsurgical procedures in Mexico.

The major reason was the increasing popularity of the aesthetic treatment in the region for beauty enhancement in both adults and old age population. Also, the presence of few of the key market leaders in the region augments the growth of the market as they promote their products via different sources and provides better services in the region. For example, in October 2020, BTL Aesthetics announced the launch of the EMSCULPT NEO for non-invasive procedure in the removal of fat cells and treating body contouring.

Thus, above factors will contribute to the growth of non-invasive aesthetic treatment market in the region along with its dominance in the market.

Competitive Landscape

The non-invasive aesthetic treatment market is getting very competitive due to the increase in the number of companies in the area as well as established market players who are also bidding for the market share. For example, the acquisition of Allergan by AbbVie in 2020. Some of the key companies for the market of non-invasive aesthetic treatment are Galderma, Alma Lasers, Hologic Inc., AbbVi, Inc., Merz Pharma, Lumenis, and others.

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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Defination
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Rise in Demand for Noninvasive Aesthetic Treatment Procedures
4.2.2 Technological Advancements
4.3 Market Restraints
4.3.1 Availability of Other Low Cost Beauty Product
4.3.2 Associated Complications and Clinical Risks
4.4 Porter's Five Force Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Procedures
5.1.1 Injectable
5.1.2 Skin Rejuvanation
5.1.3 Non Surgical Fat Removal
5.1.4 Sclerotherapy
5.1.5 Others
5.2 By End Users
5.2.1 Hospitals
5.2.2 Clinincs
5.2.3 Medical Spa
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 South Korea
5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Middle East and Africa
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 South Africa
5.3.4.3 Rest of Middle East and Africa
5.3.5 South America
5.3.5.1 Brazil
5.3.5.2 Argentina
5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Galderma S.A.
6.1.2 Alma Lasers
6.1.3 Hologic, Inc.
6.1.4 AbbVie Inc. (Allergen, Inc.)
6.1.5 Merz Pharma
6.1.6 Lumenis
6.1.7 Bausch Health Companies Inc.
6.1.8 Johnson & Johnson
6.1.9 Syneron Candela

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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