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水着市場 - 成長、トレンド、COVID-19インパクト、および予測(2021年~2026年


Swimwear Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

水着市場は、予測期間(2021-2026年)に6.3%のCAGRを記録すると予想されています。 COVID-19の出現後、ウイルスの拡散を最小限に抑えるため、多くのスイミングプールが閉鎖を余儀なくされました。さらに、2020... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2021年8月1日 US$4,250
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サマリー

水着市場は、予測期間(2021-2026年)に6.3%のCAGRを記録すると予想されています。

COVID-19の出現後、ウイルスの拡散を最小限に抑えるため、多くのスイミングプールが閉鎖を余儀なくされました。さらに、2020年に世界中の学校や大学が閉鎖されたことも、世界の水着市場の売上にマイナスの影響を与えていました。

水着メーカーやデザイナーは、消費者の購入意思決定に高い影響を与えるため、水着の着心地の良さを重視しています。流行のプリントや便利なカットなどの付加価値が人気で、市場の成長を促進しています。

製品イノベーションの増加と、ネオプレン繊維を取り入れて伸縮性と有効性を向上させた生地を開発するなどの高度な技術により、水着市場は今後数年間、高い売上を記録すると予想されます。

ファッショントレンドの変化に伴い、デザイン、トレンド、生地の着心地などの重要な要素が、市場を牽引する上で大きな役割を果たしています。そのため、高品質で水中の塩素成分に対する耐性が高いブランド水着への需要が高まっています。

主な市場動向

スポーツとしての水泳に対する需要の高まり

2004年以降、米国では夏季オリンピックの開催に伴い、水泳への参加者が毎年増加しています。高校やクラブでの参加者数は年々着実に増加していますが、おそらく最も重要なのは、泳ぐ能力が向上していることです。2017年、USAスイミング財団は、米国の子どもたちの水泳能力が5~10%向上していると発表しました。

また、アジア太平洋地域は、今後5年間、他の地域よりも高い成長率が見込まれています。インドや中国などの急速に発展している経済圏は、水着の需要という点で大きな可能性を秘めています。また、インド政府による「Khelo India」のような取り組みやモーメントも、予測期間中に市場の可能性をさらに高めると考えられます。

アジア太平洋地域が大きな成長を遂げる

アジア太平洋地域は、今後5年間、他の地域よりも高い成長率が見込まれています。インドや中国などの急速に発展している経済圏は、水着の需要という点で大きな可能性を示しています。例えば、中国の水着市場は、中国の巨大な人口がウォータースポーツに熱中していることによって牽引されています。中国では、水泳は最高の身体運動であると考えられているため、中国における水着製品の健全な需要を促進するのに役立ちます。そのため、国内外のほとんどのメーカーは、室内で泳ぐための実用的なデザインを重視すると同時に、性能、着心地、デザイン、スタイルなどの特徴に大きな注意を払っています。

オーストラリアでは、「National Sports Participation report」によると、2014年の屋外活動で最も多かったのは水泳でした。6〜13歳の子供の50%近く、14歳以上の個人の10%が定期的に水泳活動に参加しています。また、ライフスタイルグッズへの支出が増加していることに加え、レジャーやレクリエーション活動としての水泳への嗜好が高まっていることも、アジア太平洋地域の水着市場の成長を後押ししています。

競争状況

水着市場で活動している主要企業は、競争上の優位性を得るために、使用されている素材、価格、範囲、サイズなどの点で製品の発売により差別化を図っています。 Pentland Group PLC(Speedo International Limited)は、数多くのパートナーシップ、製品の革新、拡張を行っており、市場で最も活発な企業の一つです。同社は、製品を継続的に若返らせることで、Speedo Internationalに多額の投資を行っている。

世界の水着市場におけるその他の主要企業には、Arena Italia SpA、Perry Ellis International Inc.、La Perla Groupなどがあります。

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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場の定義
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 マーケット・ダイナミクス
4.1 市場ドライバー
4.2 市場の抑制要因
4.3 ポーターズ・ファイブフォース分析
4.3.1 新規参入者の脅威
4.3.2 バイヤー/消費者のバーゲニング・パワー
4.3.3 サプライヤーのバーゲニングパワー
4.3.4 競合製品の脅威
4.3.5 競合他社との競争の強さ

5 マーケット・セグメンテーション
5.1 タイプ別
5.1.1 女性用スイムウェア
5.1.2 メンズスイムウェア
5.1.3 ゴーグル・水泳帽
5.2 流通チャネル別
5.2.1 オンラインストア
5.2.2 オフラインストア
5.3 地域別
5.3.1 北アメリカ
5.3.1.1 米国
5.3.1.2 カナダ
5.3.1.3 メキシコ
5.3.1.4 その他の北アメリカ地域
5.3.2 欧州
5.3.2.1 スペイン
5.3.2.2 イギリス
5.3.2.3 ドイツ
5.3.2.4 フランス
5.3.2.5 イタリア
5.3.2.6 ロシア
5.3.2.7 その他のヨーロッパ諸国
5.3.3 アジア太平洋地域
5.3.3.1 中国
5.3.3.2 日本
5.3.3.3 インド
5.3.3.4 オーストラリア
5.3.3.5 その他のアジア太平洋地域
5.3.4 南アメリカ
5.3.4.1 ブラジル
5.3.4.2 アルゼンチン
5.3.4.3 その他の南アメリカ諸国
5.3.5 中東・アフリカ
5.3.5.1 南アフリカ共和国
5.3.5.2 アラブ首長国連邦
5.3.5.3 その他の中近東・アフリカ地域

6 競争状況
6.1 最も活発な企業
6.2 最も採用されている戦略
6.3 市場シェア分析
6.4 企業の概要
6.4.1 ペントランドグループPLC
6.4.2 Jockey International Inc.
6.4.3 Under Armour Inc.
6.4.4 Nike Inc.
6.4.5 Perry Ellis International Inc.
6.4.6 Swimwear Anywhere Inc.
6.4.7 アリーナ SpA
6.4.8 プーマSE
6.4.9 LAペルラグループ
6.4.10 アディダスAG

7 市場機会と将来のトレンド

8 COVID-19の市場への影響

 

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Summary

The swimwear market is expected to register a CAGR of 6.3% during the forecast period (2021-2026).

After the advent of the COVID-19, many swimming pools were forced to close down to minimize the spread of the virus. Moreover, the closure of schools and universities across the world in 2020 had negatively affected the sales in the global swimwear market.

Swimwear manufacturers and designers focus on the comfort level of swimwear, as it has a high impact on the consumer's purchase decision. The popularity of value-added features, such as trendy prints and convenient cuts, is driving market growth.

Due to the rise in product innovations and advancing technologies, such as the incorporation of neoprene fiber to develop fabrics that improve their elasticity and efficacy, the swimwear market is expected to witness high sales in the coming years.

With the changing fashion trends, key factors, such as design, trend, and comfort of the fabric, play a major role in driving the market. Hence, there is a growing demand for branded swimwear, which offers high quality and greater resistance to the chlorine content in water.

Key Market Trends

Growing Demand for Swimming as a Sport

Since 2004, swimming in the United States has experienced a notable bump in participation each year, following the Summer Olympics. High school and club participation have seen steady growth over time, but perhaps most importantly, the ability to swim has been increasing. In 2017, the USA Swimming Foundation announced a 5-10% increase in swimming ability among children in the United States.

The Asia-Pacific region is also expected to experience a higher growth rate than the other regions in the next five years. Fast-developing economies, like India and China, show great potential in terms of demand for swimwear. Also, the government initiatives and moments like "Khelo India" from the Government of India are also expected to increase the market potential of the market further during the forecast period.

Asia-Pacific Region to Witness Significant Growth

The Asia-Pacific region is expected to experience a higher growth rate than the other regions in the next five years. Fast-developing economies, like India and China, show great potential in terms of demand for swimwear. For instance, the Chinese swimwear market is driven by the country’s huge population that is finding a passion for water sports, as they consider swimming as the best form of physical exercise in China, which would help in driving healthy demand for swimwear products in China. Therefore, most local and foreign manufacturers are focusing on practical designs for indoor swimming and, at the same time, giving greater attention to traits like performance, comfort, design, and style. ​

In Australia, according to the National Sports Participation report, swimming was the most common outdoor activity in 2014. Nearly 50% of children aged 6-13, and 10% of individuals aged 14 and above, regularly participate in swimming activities. Also, increasing expenditure on lifestyle goods, coupled with an increasing preference for swimming as a leisure and recreational activity, is driving the growth of the swimwear market in the Asia-Pacific region.

Competitive Landscape

The key companies operating in the swimwear market are differentiating in the market by their product launches in terms of the material used, price, range, and size, in order to gain a competitive advantage.​ Pentland Group PLC (Speedo International Limited) is one of the most active companies in the market, with numerous partnerships, product innovations, and expansions. The company has invested heavily in Speedo International by continuously rejuvenating its products.

Some of the other major companies in the global swimwear market included Arena Italia SpA, Perry Ellis International Inc., and La Perla Group.

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- The market estimate (ME) sheet in Excel format
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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Women's Swimwear
5.1.2 Men's Swimwear
5.1.3 Goggles and Swim Caps
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Online Stores
5.2.2 Offline Stores
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Pentland Group PLC
6.4.2 Jockey International Inc
6.4.3 Under Armour Inc.
6.4.4 Nike Inc.
6.4.5 Perry Ellis International Inc.
6.4.6 Swimwear Anywhere Inc.
6.4.7 Arena SpA
6.4.8 Puma SE
6.4.9 LA Perla Group
6.4.10 Adidas AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

 

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