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アラブ首長国連邦のベビー用おむつとおしりふき市場 - 成長、動向、COVID-19影響、予測(2022年~2027年)


United Arab Emirates Baby Diapers and Wipes Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アラブ首長国連邦のベビー用おむつ・おしりふき市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR2.33%を記録すると予測されています。 主なハイライト アラブ首長国連邦のベビー用紙おむつとおしりふきは、女性の労働... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

アラブ首長国連邦のベビー用おむつ・おしりふき市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR2.33%を記録すると予測されています。

主なハイライト
アラブ首長国連邦のベビー用紙おむつとおしりふきは、女性の労働力の増加により、過去数十年の間にベビーケアに急激な変化があったため、市場で絶大な需要があります。
アラブ首長国連邦のベビー用紙おむつ市場は、柔らかさ、吸収性、性能、ブランドロイヤリティ、価格と価値などの要因に大きく影響されます。とはいえ、数時間しか持たない以前のベビー用おむつとは異なり、消費者は現在、12時間持続するベビー用おむつを求めるようになっています。
さらに、アラブ首長国連邦をはじめとする高価格帯のおむつやおしりふきの需要が高まっていることから、多くの新興市場において、国際的なベビー用おむつブランドの製品ラインアップが増え続けています。


主な市場動向

オーガニック紙おむつは大きなシェアを獲得している

オーガニックの布おむつは、赤ちゃんにとって最も自然な選択肢です。綿や麻、竹など植物由来の原料から作られたオーガニック布おむつは、吸水性に優れ、赤ちゃんのデリケートな肌にもとても優しいのが特徴です。オーガニックコットンの布おむつは、長く使え、洗って何度でも使えるのが特徴です。また、布おむつを使うことは、環境にも良い影響を与えます。例えば、キンバリー・クラーク社の「ハギーズ」ブランドは昨年、植物由来の素材(重量比23%)を使用し、赤ちゃんのお尻に最適なように特別にデザインされた柔らかいおむつ「ハギーズ・スペシャル・デリバリー」を発表しました。このおむつは、赤ちゃん側のライナーとウエストバンドに、サトウキビなどの植物由来の繊維を厳選して使用し、優れた吸収力とフィット感を実現したのが特徴です。また、パラベン、香料、塩素を含まず、皮膚科学的なテストにより、赤ちゃんのデリケートな肌への低刺激性が臨床的に証明されています。

ベビー用紙おむつとおしりふきの主な販売チャネルはスーパーマーケット

スーパーマーケットやハイパーマーケットは、多様な嗜好に対応した巨大な売り場面積を持つため、ベビーケア製品の販売チャネルとして、国内ではベビーワイプやベビー用おむつの市場を支配しています。スーパーマーケット/ハイパーマーケットでは、赤ちゃん用おむつブランドの適切なディスプレイやコレクションが用意されており、超大型ショッピング体験を提供しています。また、スーパーマーケットの棚に多様な商品を効果的に陳列するための戦略を採用している様々なスーパーマーケット間で、激しい競争が繰り広げられています。

競合他社の状況

過去数年間、おむつ技術の進歩に伴い、大手企業は未来のベビー用品であるスマートフォン対応おむつの開発競争に数百万ドルを投じており、特に働く人々の間で人気のベビーケア用品となることが予想されます。従来のものの中でも、需要の高さから、メーカー各社はトップの座を確立するために厳しい競争を強いられています。ベビーワイプは、最も優しい拭き心地を実現するために、柔らかさの面で技術革新が進んでいます。紙おむつメーカーは、市場を獲得するために、企業の地理的拡大とともに、同時に製品レンジを拡大しています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Baby Diapers
5.1.2 Baby Wipes
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Retailing
5.2.4 Drug Stores/Pharmacies
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Active Companies
6.3 Key Strategies Adopted
6.4 Company Profiles
6.4.1 Johnson & Johnson Middle East FZ - LLC
6.4.2 Procter & Gamble
6.4.3 Kimberly-Clark Corporation
6.4.4 Kao Corporation
6.4.5 Unilever PLC
6.4.6 Essity Aktiebolag
6.4.7 Unicharm Corporation
6.4.8 Daio Paper Corporation
6.4.9 Domtar Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The United Arab Emirates baby diapers and wipes market is projected to register a CAGR of 2.33% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
Baby diapers and wipes have immense demand in the United Arab Emirates market due to the growth in the women workforce, which has led to rapid changes in baby care in the past few decades.
The United Arab Emirates baby diapers market is highly influenced by factors, such as softness, absorbency, performance, brand loyalty, price and value, and others. Nevertheless, unlike the earlier baby diapers that lasted for only a few hours, consumers are now demanding baby diapers that last for 12 hours.
Furthermore, an increasing number of international baby diaper brands continue to add their product offerings in many emerging markets, owing to the increasing demand for high-value diapers and wipes, including in the United Arab Emirates.


Key Market Trends

Organic Diapers are Gaining a Considerable Market Share

Organic cloth diapers are the most natural option available for a baby. Made completely from plant-based materials, like cotton, hemp, and bamboo, organic cloth diapers provide superior performance, when it comes to absorbency, and are ultra-gentle against baby's delicate skin. Organic cotton cloth diapers are long-lasting, washable, and reusable. Using these diapers makes an important, positive impact on the environment. For instance, last year, Kimberly-Clark's Huggies brand introduced Huggies Special Delivery diapers, the soft diaper with plant-based materials (23% by weight), designed specifically to provide the best for a baby's bottom. The diapers featured a baby-side liner and waistband made with fibers derived from plant-based materials, such as sugarcane, carefully selected to help provide superior absorption and fit. They are free of parabens, fragrance, and elemental chlorine, and dermatologically tested and clinically proven hypoallergenic for baby's delicate skin.

Supermarkets are the Dominant Sales Channel for Baby Diapers and Wipes

Owing to a huge retail space catering to a wide variety of preferences, supermarkets/ hypermarkets are the dominant channels for the sales of baby care products, and thus, the market for baby wipes and baby diapers in the country. Supermarkets/hypermarkets provide a super-sized shopping experience, with suitable display and collections available of baby diaper brands. There is also fierce competition among the various supermarket outlets that are adopting strategies to display diverse products effectively on their supermarket shelf.

Competitive Landscape

Over the past few years, with the increasing advancements in diaper technology, leading companies have plugged in millions of dollars into the race to control the baby product of the future – smartphone-enabled diapers that are likely to become a popular baby care product, especially for the working population. Among the conventional ones, the manufacturers are facing tough competition to establish the leading position, due to the high demand for the product. Baby wipes are being innovated in terms of their softness, to ensure the most gentle wiping. The diaper companies are expanding their product range simultaneously, with the geographical expansion of the company, to capture the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Baby Diapers
5.1.2 Baby Wipes
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Retailing
5.2.4 Drug Stores/Pharmacies
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Active Companies
6.3 Key Strategies Adopted
6.4 Company Profiles
6.4.1 Johnson & Johnson Middle East FZ - LLC
6.4.2 Procter & Gamble
6.4.3 Kimberly-Clark Corporation
6.4.4 Kao Corporation
6.4.5 Unilever PLC
6.4.6 Essity Aktiebolag
6.4.7 Unicharm Corporation
6.4.8 Daio Paper Corporation
6.4.9 Domtar Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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