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ホットタブ市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Hot Tub Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

ホットタブ市場は、予測期間である2021年から2026年にかけてCAGR9.63%を記録すると予測されています。一般的に、ホットタブは木材、セメント、ステンレス、ガラス繊維で作られており、様々な健康効果をもたらしま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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130 英語

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サマリー

ホットタブ市場は、予測期間である2021年から2026年にかけてCAGR9.63%を記録すると予測されています。一般的に、ホットタブは木材、セメント、ステンレス、ガラス繊維で作られており、様々な健康効果をもたらします。これらは、ストレスからの解放、関節炎の痛みの最小化、糖尿病患者の血糖値の低下、血圧の低下などが含まれます。

COVID-19の発生により、世界的に経済が減速しています。温水浴槽市場は広く高級品分野の一部と考えられているため、景気循環の影響を非常に受けやすい市場です。世界的な景気後退は、これらの製品、特に市場のハイ・プレミアムセグメントに対する需要を著しく阻害しています。多くの政府や健康団体は旅行をしないよう勧めており、休日旅行にはまだ制限があるためです。COVID-19の主な予防法は物理的な距離を置くことなので、人との接触を減らすために多くのウェルネスセンター、高級ホテル、スパ、ジムなどが閉鎖され、市場の商業セグメントでクラッシュが起こっている。高級品に対する消費行動の一時的な変化が予測されるが、その期間は短く、景気が回復し始めれば、消費者の関心が高まり、製品の需要が増加する可能性がある。

可処分所得の増加、健康に対する意識の高まり、個人のライフスタイルの変化、急速な技術の進歩などが、温水洗浄便座市場を牽引すると予想される主な要因のひとつです。メーカーは、エネルギー効率の高い機能を備えた革新的な温水浴槽の発売に注力しています。

ホットタブの多機能化は、長方形のホットタブと比較して、水泳や運動のためのより広いスペースを提供するため、ホットタブ市場を後押しすると予想されるもう一つの要因である。これらの機能は、世界中でソーラー温水浴槽の需要を促進しています。

また、急速な都市化も、予測期間中のホットタブ市場を牽引すると予想されます。しかし、原材料の価格変動が予測期間中の市場成長の妨げとなる可能性があります。

主な市場動向

商業用エンドユーザーセグメントは高い成長率を示すと予想される

エンドユーザーによって、温水浴槽市場は住宅用と商業用に分けられます。商業用には、ホテル、スパやサロン、その他の商業用エンドユーザーが含まれます。エンドユーザー区分では、予測期間中、商業区分がより速い速度で成長すると予想されます。ホテルやサロン、スパ業界の急成長は、予測期間中にホットタブ市場を加速させると予想される重要な要因です。

アジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想される

ホットタブ市場を地域別に見ると、アジア太平洋、ヨーロッパ、北米、中東・アフリカ、中南米に分けられます。予測期間中は、アジア太平洋地域が市場の急成長地域となり、ヨーロッパ、北米がそれに続くと予想されます。

この地域では、中国やインドを中心とした都市化の進展や消費者の購買力の向上が、同地域の市場成長を牽引すると考えられています。また、この成長を後押しする重要な要因の一つとして、住宅・商業分野への投資が増加していることが挙げられます。

競合他社の状況

本レポートでは、ホットタブ市場で事業を展開する海外の主要企業を取り上げています。市場シェアの観点からは、現在少数の主要プレイヤーが市場を支配しています。しかし、需要は消費者の所得によって左右されます。大手企業は、大量仕入れ、製品の幅、効果的なマーチャンダイジングとマーケティングによって競争しています。小規模企業は、市場セグメントに焦点を当て、製品の深さと優れた顧客サービスによって競争しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Opportunities
4.5 Trends Influencing the Hot Tub Market
4.6 Porter's Five Forces Analysis
4.7 Supply Chain/Value Chain Analysis of the Hot Tub Market
4.8 Technological Innovations
4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Portable Hot Tubs
5.1.2 Fixed Hot Tubs
5.2 End User
5.2.1 Residential
5.2.2 Commercial
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.2 Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.4 Latin America
5.3.5 Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Bullfrog Spas
6.1.2 Canadian Spa Company
6.1.3 Jacuzzi Brands
6.1.4 Artesian Spas
6.1.5 Blue Falls Manufacturing
6.1.6 Cal Spas
6.1.7 Nordic Hot Tubs
6.1.8 Coast Hot Tubs
6.1.9 Caldera Spas
6.1.10 PDC Spas
6.1.11 Other Companies (Beachcomber, Viking Spas, Catalina Spas, Master Spas and Hot Tubs, Atera Anytemp, Maax Spas, Marquis Spas, and Dynasty Spas)

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The hot tub market is projected to register a CAGR of 9.63% over the forecast period, 2021-2026. Generally, hot tubs are made of wood, cement, stainless steel, and glass fiber, and they provide various health benefits. These include relief from stress, minimization of arthritis pain, reduction of diabetic blood sugar levels, and lowering of blood pressure.

The COVID-19 outbreak has been causing an economic slowdown all over the world. As the hot tub market is widely considered a part of the luxury goods sector, the market is highly sensitive to economic cycles. The economic recession worldwide has seriously hampered the demand for these products, especially the high- and premium segments of the market. Many governments and health organizations are suggesting not to travel and as there are still restrictions on holiday travel. There is crashing in the commercial segment of the market as many wellness centers, luxury hotels, spas, and gymnasiums are closed to reduce human contact, as the main prevention for COVID-19 is physical distancing. A temporary shift in consumer behavior in terms of luxury products is forecasted but it may last for a shorter period, and once the economy starts to bounce back, the demand for the products may increase with gaining consumer interests.​

Rise in disposable income, an increase in awareness about health, changing lifestyles of individuals, and rapid technological advancements are some of the major factors expected to drive the hot tub market. Manufacturers are focusing on launching innovative hot tubs with energy-efficient features.

The multi-functionality of hot tubs is another factor anticipated to boost the hot tub market as multi-functional hot tubs provide more space for swimming and workout compared to rectangular hot tubs. These features are also propelling the demand for solar hot tubs across the world.

Rapid urbanization is also anticipated to drive the hot tub market during the forecast period. However, fluctuations in prices of raw materials are likely to hamper the market growth during the forecast period.

Key Market Trends

The Commercial End User Segment is Anticipated to Grow at a Higher Rate

Based on end-users, the hot tub market can be divided into residential and commercial. The commercial segment includes hotels, spas and salons, and other commercial end-users. Under the end-user segments, the commercial segment is expected to grow at a faster rate during the forecast period. The rapid growth in the hotel and salon and spa industry is the key factor expected to accelerate the hot tub market during the forecast period.

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

By geography, the hot tub market is divided into Asia-Pacific, Europe, North America, Middle-East and Africa, and Latin America. Asia-Pacific is anticipated to be the rapidly growing region of the market, followed by Europe and North America, during the forecast period.

The growing urbanization and rising purchasing power of consumers in the region, especially from China and India, are expected to drive the growth of the market in the region. One of the key factors boosting this growth is the increasing investments in the residential and commercial sectors.

Competitive Landscape

The report covers the major international players operating in the hot tub market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, the demand is driven by consumer income. Large companies compete through volume purchasing, breadth of products, and effective merchandising and marketing. Small companies focus on a market segment and compete through the depth of products and superior customer service.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Opportunities
4.5 Trends Influencing the Hot Tub Market
4.6 Porter's Five Forces Analysis
4.7 Supply Chain/Value Chain Analysis of the Hot Tub Market
4.8 Technological Innovations
4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Portable Hot Tubs
5.1.2 Fixed Hot Tubs
5.2 End User
5.2.1 Residential
5.2.2 Commercial
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.2 Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.4 Latin America
5.3.5 Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Bullfrog Spas
6.1.2 Canadian Spa Company
6.1.3 Jacuzzi Brands
6.1.4 Artesian Spas
6.1.5 Blue Falls Manufacturing
6.1.6 Cal Spas
6.1.7 Nordic Hot Tubs
6.1.8 Coast Hot Tubs
6.1.9 Caldera Spas
6.1.10 PDC Spas
6.1.11 Other Companies (Beachcomber, Viking Spas, Catalina Spas, Master Spas and Hot Tubs, Atera Anytemp, Maax Spas, Marquis Spas, and Dynasty Spas)

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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