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ヘッドウェア市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Headwear Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

ヘッドウェア市場は、予測期間(2020-2025年)において、CAGR6.45%を記録すると予測されます。 主なハイライト キャップを中心としたヘッドウェアは、アスリートの間でスポーツの必需品とされ、アスレジャー... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

ヘッドウェア市場は、予測期間(2020-2025年)において、CAGR6.45%を記録すると予測されます。

主なハイライト
キャップを中心としたヘッドウェアは、アスリートの間でスポーツの必需品とされ、アスレジャーのようなトレンドを生み出している。クリケット、野球、ポロなどのスポーツのプレーヤーは、フィールドパフォーマンスを向上させ、余分な快適さを得て、身体の健康を促進するためにヘッドウェアを選ぶようになってきている。
ヘッドバンドやビーニーなどのヘッドウェアは、今や消費者の間でファッションウェアとして認識され、単なる必需品ではなく、スタイルの主張として購入されるようになっている。このような消費者の購買行動におけるパラダイムシフトは、予測期間中、ヘッドウェア市場を促進すると予想されます。
しかし、模倣品の存在はブランドが直面する重要な課題の1つであり、予測期間中、正規品の販売を妨げると予想されます。


主な市場動向

カスタマイズされたヘッドウェアの流行

ミレニアル世代や若い世代の間でパーソナライゼーションの傾向が強まる中、多くの中小企業や地元企業が、キャップを中心としたカスタマイズヘッドウェアを提供する革新的な製品を展開しています。消費者は、個人またはグループで、目立つため、そして奇抜さを打ち出すために、衣服と一緒にヘッドウェアをカスタマイズするようになってきています。このような傾向は、ダンスグループ、フードサービス会社、その他のサービスプロバイダーに多く見られ、ヘッドウェア市場に大きな可能性を与えている。

アジア太平洋地域が支配的な市場

スポーツウェアのブームにより、スポーツキャップは新たな脚光を浴び、ストリートウェアの定番から一般消費者のスタイリッシュなマストアイテムへと移行し、世界の紳士服業界にさらに浸透しています。特にアジア太平洋地域では、髪飾りの需要が高まっており、メーカーは、簡単な追加販売で平均消費額を上げようとする小売業者にとって、この市場が手っ取り早く利益を生むと見込んでいます。このため、小売業者はファッション性を重視したヘッドバンドやビーニーを発売し、市場に対応するようになりました。そのため、大手企業は、消費者の関心を高めるために、パッド付きや装飾付きなど、トレンディなスタイルのヘッドバンドをますます発売するようになっています。

競合他社の状況

ヘッドウェア市場は、ブランド品の模倣品を製造して売上を伸ばしている無数の民間プレーヤーが存在するため、非常に断片化されている。そのため、市場の主要プレイヤーは、競合他社とは一線を画すユニークな製品の生産に取り組んでいる。例えば、新素材の使用や有名人との提携により、大手企業はヘッドウェア市場で地位を確立している。さらに、さまざまなスポーツやイベントのスポンサーシップを提供することも、ヘッドウェア製品の売上増加につながっています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Beanies
5.1.2 Headbands
5.1.3 Caps and Hats
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Offline Retail Stores
5.2.2 Online Retail Stores
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Adidas AG
6.4.2 Nike Inc.
6.4.3 New Era Cap
6.4.4 Under Armour Inc.
6.4.5 Pipolaki
6.4.6 SuperGroup PLC
6.4.7 Boardriders Inc.
6.4.8 New Balance Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The headwear market is projected to register a CAGR of 6.45%, during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
Headwear, primarily caps, are readily counted as sports essentials among athletes, giving rise to trends, such as athleisure. Players of sports, like cricket, baseball, and polo, are progressively opting for headwear to boost their field performance, gain extra comfort, and promote physical health.
Headwear, such as headbands and even beanies, are now greatly perceived as fashionwear among consumers, leading them to buy them more as a style statement than just a mere necessity. This paradigm shift observed in the buying behavior of consumers is anticipated to foster the headwear market during the forecast period.
However, the presence of counterfeit products is one of the key challenges faced by the brands, globally, which is expected to hinder the sale of authentic products during the forecast period.


Key Market Trends

Customized Headwear is in Fashion

With the growing personalization trend amongst millennials and the young generation, numerous small and local players have rolled out innovative products offering customized headwear, especially caps. Consumers, individually or in groups, are increasingly customizing their headwear, along with their apparel, to stand out and develop their eccentricity. The growing trend is witnessed mostly among dance groups, food service firms, and other service providers, further developing a great scope for the headwear market, worldwide.

Asia Pacific is the Dominant Market

The boom in sportswear has led the sports cap in achieving a new prominence, moving from streetwear staple to stylish must-haves among general consumers, further permeating the menswear industry, worldwide. Specifically, in the Asia Pacific region, acknowledging the growing demand for hair adornments, manufacturers are anticipating the market to be a quick win for retailers seeking to drive up average spend with an easy add-on sale. This, in turn, is leading retailers to launch fashion-oriented headbands and beanies to cater to the market. Thus, the major companies are increasingly launching headbands with trendy styles, such as padded and embellished, to draw greater consumer interest.

Competitive Landscape

The headwear market is highly fragmented, due to the presence of innumerable private players who are manufacturing counterfeit copies of the branded products to pump up their sales. Therefore, the major players of the market are indulging in the production of unique products that can set them apart from the crowd. For example, the use of new materials and partnerships with celebrities have led big companies to establish themselves in the headwear market. Moreover, offering sponsorships for various sports and events has also led to an increase in the sales of headwear products.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Beanies
5.1.2 Headbands
5.1.3 Caps and Hats
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Offline Retail Stores
5.2.2 Online Retail Stores
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Adidas AG
6.4.2 Nike Inc.
6.4.3 New Era Cap
6.4.4 Under Armour Inc.
6.4.5 Pipolaki
6.4.6 SuperGroup PLC
6.4.7 Boardriders Inc.
6.4.8 New Balance Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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