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サッカー市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2022年 - 2027年)


Football Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

サッカー市場は、予測期間(2020年~2025年)において、年平均成長率3.78%を記録すると予想されています。 主なハイライト クラブレベル、国レベルのリーグに後押しされ、サッカーというスポーツに対する人... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

サッカー市場は、予測期間(2020年~2025年)において、年平均成長率3.78%を記録すると予想されています。

主なハイライト
クラブレベル、国レベルのリーグに後押しされ、サッカーというスポーツに対する人々の関心が高まっていることが、世界のサッカー市場の成長を牽引しています。
このスポーツは、走るという大きな身体的努力を必要とするため、プレーヤーのスタミナレベルを向上させる。また、体を強く、柔軟にし、体型を維持することができます。したがって、完全なワークアウトパッケージであるこのゲームは、フィットネスルーティンの一部として、または代替スポーツとしてサッカーをプレイする若いアスリート、クリケット選手、ランナーの間で人気が出てきています。
しかし、ビデオゲームの普及により、若者は実際のゲームにあまり熱中しなくなり、その結果、サッカーに対する需要が減少しています。


主な市場動向

ブチルブラダーとシリコンバルブの導入

ブラダーは通常ラテックスで作られているが、その素材の有効性から、プレミアムフットボール市場にもブチルブラダーフットボールシリーズが登場している。ブチルブラダーは、ラテックス製に比べ、はるかに長い期間空気を保持することができます。また、ラテックス製ブラダーと比較して、より優れた接触品質を提供します。しかし、ラテックス製ブラダーはブチル製ブラダーに比べ、表面張力が高い。その結果、高品質のフットボールにはブチルブラダーが適しており、安価なプロモーションボールやトレーニングボールのインナーにはラテックスが使用されます。また、高級なフットボールには、空気を保持するためのカスタムブチルバルブが使用されています。シリコーン処理されたバルブは、金属製の空気注入針をスムーズに挿入し、空気の損失からさらに保護するために、最高級のフットボールでしばしば使用されています。少なくとも週に一度は空気を入れる必要があるラテックス製ブラダーに比べ、ブチル製ブラダーは一度に3~4週間空気を保持することができる。

欧州が最大のシェアを占める

国内では、サッカー参加者やサッカークラブの増加により、あらゆる年齢層でサッカーボールの需要が強く加速しています。そのため、海外のサッカーボール製造会社にとっては、国内での事業拡大の大きなチャンスとなっています。英国には7,000を超えるサッカーチームがあり、そのうち約5,300のクラブが英国サッカーリーグに所属している。サッカークラブは、毎年多くの人が入会し、大きな収益を上げています。また、女性の地位向上運動の高まりから、ヨーロッパなどではプロ選手を育成する女子サッカークラブが誕生しています。さらに、この目的のために多額のスポンサーシップを提供することで、女子サッカークラブはプロのプラットフォームとなりつつあり、そこでチームが結成され、リーグや大会でさまざまなレベルで競い合い、スポンサーや選手に利益をもたらしているのです。

競合の状況

アディダスやナイキのような市場の主要プレーヤーは、抽象的なパターンでフットボールを革新し、ボールの安定性を高めるためにパネルの数を試しています。より優れた製品が市場に導入されることで、より多くの消費者が、低価格で低規格のボールを選択するのではなく、価格に見合った製品を購入する道が開かれるでしょう。サッカーブームの高まりにより、個々のリーグや試合に合わせてボールをカスタマイズすることが、サッカーファンの関心を集める最新の方法となっています。そのため、メーカーは市場を獲得するために、より優れた魅力的なボールの開発に注力しています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Size
5.1.1 Size 1
5.1.2 Size 2
5.1.3 Size 3
5.1.4 Size 4
5.1.5 Size 5
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialty Stores
5.2.2 Supermarkets and Hypermarkets
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Adidas AG
6.4.2 Nike Inc.
6.4.3 Puma SE
6.4.4 Under Armour Inc.
6.4.5 Select Sport A/S
6.4.6 Cambuci S/A (Penalty)
6.4.7 New Balance Inc.
6.4.8 Skechers USA Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The football market is expected to register a CAGR of 3.78%, during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The increasing interest among people in the sport of football, fueled by the club-level and country-level leagues, is driving the growth of the football market worldwide.
The sport requires significant physical effort in the form of running, thereby, enhancing the stamina levels of the players. It also keeps the body strong, flexible, and in shape. Therefore, being a complete workout package, the game is becoming popular among young athletes, cricketers, and runners, who play football as a part of their fitness routine or as an alternate sport.
However, due to the popularization of video games, youngsters are indulging less in real games, which, in turn, is leading to reduced demand for football.


Key Market Trends

Introduction of Butyl Bladders and Silicone Valves

Bladders are usually made of latex, but another range of butyl bladder footballs has entered the premium football market, due to the effectiveness of the material. Butyl bladders retain the air for a much longer period than their latex counterparts. They also offer better contact quality compared to the latex bladders. However, the latex bladders deliver better surface tension compared to the butyl ones. Consequently, butyl bladders are the better choice for higher quality footballs, with latex providing the inners for cheaper promotional and training balls. The higher-end football also has a custom butyl valve for air retention. Silicone treated valves are often used in top-end footballs, for smooth insertion of the metal inflating needle and further protection from loss of air. Overall, butyl bladders can retain air for 3-4 weeks at a time compared to latex bladders that need to be inflated at least once a week.

Europe Holds the Largest Share

The increasing number of football participants and football clubs have strongly accelerated the demand for football balls in the country, among all age groups. Thus, it provides a great opportunity for foreign football manufacturing companies, to expand their business in the country. There are more than 7,000 football teams, and about 5,300 clubs are the members of the English football league system. Football clubs generate strong revenue, owing to an increasing number of individuals enrolling themselves in these football clubs each year. With the rising women empowerment movement, several women football clubs are being introduced in Europe and other regions, which train individuals to play professionally. Additionally, with the provision of considerable sponsorships for the cause, women clubs are becoming professional platforms, where teams are formed and compete at different levels in leagues and competitions, benefitting the sponsors and players.

Competitive Landscape

The major players in the market, like Adidas and Nike, are innovating their footballs with abstract patterns and experimenting with the number of panels, to give better stability to the ball. The introduction of better products in the market will pave the way for more consumers to buy price-worthy products rather than choosing low-standard balls at a lesser price. Owing to the growing football craze, customization of balls, for individual leagues and games, is the newest way to attract football customers. The manufacturers are, thus, focusing on developing better and attractive balls to capture the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Size
5.1.1 Size 1
5.1.2 Size 2
5.1.3 Size 3
5.1.4 Size 4
5.1.5 Size 5
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialty Stores
5.2.2 Supermarkets and Hypermarkets
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Adidas AG
6.4.2 Nike Inc.
6.4.3 Puma SE
6.4.4 Under Armour Inc.
6.4.5 Select Sport A/S
6.4.6 Cambuci S/A (Penalty)
6.4.7 New Balance Inc.
6.4.8 Skechers USA Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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