世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の男性用トイレタリー


Global Male Toiletries

世界の男性用トイレタリー 概要 世界の男性用トイレタリー製品産業プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2024年7月5日 US$700
グローバルライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
43 英語

 

サマリー

世界の男性用トイレタリー

概要

世界の男性用トイレタリー製品産業プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 男性用トイレタリー市場は、アフターシェーブ&コロン、男性用使い捨てカミソリ&ブレード、髭剃り後用化粧品(男性用)、髭剃り前用化粧品(男性用)の小売販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2023年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 世界の男性用化粧品市場の2023年の総売上高は177億8,140万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は1.1%であった。
- 市場の消費量は2018年から2023年にかけてCAGR -2.1%で減少し、2023年には合計48億4,800万個に達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2023~2028年の5年間のCAGRは3.9%と予想され、2028年末には214億8,730万ドルの市場規模になると予測される。

範囲

- 世界の男性用トイレタリー市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、世界の男性用トイレタリー市場の競争激化と魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、男性用トイレタリー製品市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする
- 男性用トイレタリー製品の世界市場の将来成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える

購入の理由

- 2023年の男性用トイレタリーの世界市場規模は?
- 2028年の男性用トイレタリーの世界市場規模は?
- 男性用トイレタリーの世界市場における競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 世界の男性用トイレタリー市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the global male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2018-2023)?
7.5. What are the most popular brands in the global male toiletries market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Related MarketLine research
10.3. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Global male toiletries market value: $ million, 2018-23
Table 2: Global male toiletries market volume: million units, 2018-23
Table 3: Global male toiletries market category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 4: Global male toiletries market category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 5: Global male toiletries market geography segmentation: $ million, 2023
Table 6: Global male toiletries market distribution: % share, by value, 2023
Table 7: Global male toiletries market value forecast: $ million, 2023-28
Table 8: Global male toiletries market volume forecast: million units, 2023-28
Table 9: Global male toiletries market share: % share, by value, 2023
Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts
Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios
Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees
Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued
Table 14: Edgewell Personal Care Co: key facts
Table 15: Edgewell Personal Care Co: Annual Financial Ratios
Table 16: Edgewell Personal Care Co: Key Employees
Table 17: Societe BIC: key facts
Table 18: Societe BIC: Annual Financial Ratios
Table 19: Societe BIC: Key Employees
Table 20: Beiersdorf AG: key facts
Table 21: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios
Table 22: Beiersdorf AG: Key Employees
Table 23: Global exchange rate, 2018-23

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Male Toiletries

Summary

Global Male Toiletries industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The male toiletries market consists of retail sales of aftershaves & colognes, men's disposable razors & blades, post-shave cosmetics - men's and pre-shave cosmetics - men's. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2023 exchange rates.
- The global Male Toiletries market had total revenues of $17,781.4 million in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.1% between 2018 and 2023.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of -2.1% between 2018 and 2023, to reach a total of 4,848 million units in 2023.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 3.9% for the five-year period 2023 - 2028, which is expected to drive the market to a value of $21,487.3million by the end of 2028.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the male toiletries market in the global
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global male toiletries market
- Leading company profiles reveal details of key male toiletries market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Global male toiletries market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Global male toiletries market by value in 2023?
- What will be the size of the Global male toiletries market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Global male toiletries market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global's male toiletries market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the global male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2018-2023)?
7.5. What are the most popular brands in the global male toiletries market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Related MarketLine research
10.3. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Global male toiletries market value: $ million, 2018-23
Table 2: Global male toiletries market volume: million units, 2018-23
Table 3: Global male toiletries market category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 4: Global male toiletries market category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 5: Global male toiletries market geography segmentation: $ million, 2023
Table 6: Global male toiletries market distribution: % share, by value, 2023
Table 7: Global male toiletries market value forecast: $ million, 2023-28
Table 8: Global male toiletries market volume forecast: million units, 2023-28
Table 9: Global male toiletries market share: % share, by value, 2023
Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts
Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios
Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees
Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued
Table 14: Edgewell Personal Care Co: key facts
Table 15: Edgewell Personal Care Co: Annual Financial Ratios
Table 16: Edgewell Personal Care Co: Key Employees
Table 17: Societe BIC: key facts
Table 18: Societe BIC: Annual Financial Ratios
Table 19: Societe BIC: Key Employees
Table 20: Beiersdorf AG: key facts
Table 21: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios
Table 22: Beiersdorf AG: Key Employees
Table 23: Global exchange rate, 2018-23

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る