旅行・観光グローバル産業年鑑 2018-2027Travel & Tourism Global Industry Almanac 2018-2027 旅行・観光グローバル産業年鑑 2018-2027 概要 世界の旅行・観光業界プロファイルは、以下のようなトップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します:産業規模(金額、および2027年までの予測)。ま... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー旅行・観光グローバル産業年鑑 2018-2027概要 世界の旅行・観光業界プロファイルは、以下のようなトップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します:産業規模(金額、および2027年までの予測)。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要ハイライト - 旅行&観光産業は、旅客航空会社、旅客鉄道、ホテル&モーテル、フードサービス、旅行仲介業者、カジノ&ゲーミングが生み出す収入で構成される。 - 旅客航空事業には、旅客が国内線および国内線を利用して旅行する際の支出が含まれる。 - 旅客鉄道事業には、旅客が鉄道で旅行するために支出するものが含まれる。 - ホテル・モーテル産業は、有料の宿泊施設と完全なゲストサービスを提供する施設で構成され、通常、スタッフが常駐している。モーテルの場合、これには路上駐車施設が含まれるが、必ずしも食事サービスは含まれない。産業価値は、(a)宿泊客が客室に対して支払う賃料と、(b)飲食料品、電気通信、健康・レジャー事業、レンタカーからの収益を含むその他の収益の合計で構成される。 - フードサービスとは、単一経済圏内のインバウンド、ドメスティック、アウトバウンドの観光客による、フードサービス店舗からの飲食物のみの直接支出の合計である。フードサービス店舗には、フルサービスのレストラン、カフェ/バー、ファーストフード、屋台/キオスク、セルフサービスのカフェテリア、100%宅配のテイクアウトが含まれる。 - 旅行仲介業者は、単一エコノミー内のインバウンド、ドメスティック、アウトバウンドの観光客による旅行仲介業者を介した直接支出の合計であるため、このデータポイントには旅行仲介業者の収入(すなわち手数料のみ)のみが含まれ、旅行仲介業者によって生み出された市場価値の合計は含まれない。 - カジノとゲーミングの市場価値は、グロス・ギャンブル・イールド(GGY)で記載されています。これは、カジノおよびゲーミング事業者が、賞金額が支払われた後、運営コストが差し引かれる前に保持する金額である。 - すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわち、インフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。 - 世界の旅行・観光産業の2022年の総収入は3兆1,691億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.4%のマイナスとなった。 - 旅行仲介業セグメントは2022年に業界最大の割合を占め、総収入は業界全体の29.4%に相当する9,317億ドルであった。 - 業界の成長は、レジャーおよびビジネス観光の増加、ホテル・モーテル業界の成長、大規模な訪問者を引き付ける世界的なイベントの増加、インフラ開発の後押し、移動の緩和、冒険旅行者の台頭などに起因している。例えば、国際貿易局(ITA)の全米旅行観光局(NTTO)によると、2022年7月の米国への米国居住者以外の外国人到着者数は520万人に達し、2021年7月より160.8%増加した。 スコープ - 世界の旅行・観光産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、世界の旅行・観光産業の競争力、魅力度を把握 - 主要企業のプロフィールから、旅行・ツーリズム業界の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界の旅行・観光産業の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。 購入の理由 - 2022年の世界の旅行・観光産業の規模は? - 2027年の世界の旅行・観光産業の規模は? - 世界の旅行・観光産業の競争力に影響を与える要因は何か? - 旅行・観光産業の過去5年間の業績は? - 世界の旅行・観光産業を構成する主なセグメントは? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Travel & Tourism 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Travel & Tourism in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Travel & Tourism in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Travel & Tourism in Finland 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Travel & Tourism in France 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Travel & Tourism in Germany 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Travel & Tourism in India 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Travel & Tourism in Indonesia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Travel & Tourism in Italy 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Travel & Tourism in Japan 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Travel & Tourism in Mexico 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Travel & Tourism in The Netherlands 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Travel & Tourism in North America 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Travel & Tourism in Norway 27.1. Market Overview 27.2. Market Data 27.3. Market Segmentation 27.4. Market outlook 27.5. Five forces analysis 28 Macroeconomic Indicators 28.1. Country data 29 Travel & Tourism in Russia 29.1. Market Overview 29.2. Market Data 29.3. Market Segmentation 29.4. Market outlook 29.5. Five forces analysis 30 Macroeconomic Indicators 30.1. Country data 31 Travel & Tourism in Singapore 31.1. Market Overview 31.2. Market Data 31.3. Market Segmentation 31.4. Market outlook 31.5. Five forces analysis 32 Macroeconomic Indicators 32.1. Country data 33 Travel & Tourism in South Africa 33.1. Market Overview 33.2. Market Data 33.3. Market Segmentation 33.4. Market outlook 33.5. Five forces analysis 34 Macroeconomic Indicators 34.1. Country data 35 Travel & Tourism in South Korea 35.1. Market Overview 35.2. Market Data 35.3. Market Segmentation 35.4. Market outlook 35.5. Five forces analysis 36 Macroeconomic Indicators 36.1. Country data 37 Travel & Tourism in Spain 37.1. Market Overview 37.2. Market Data 37.3. Market Segmentation 37.4. Market outlook 37.5. Five forces analysis 38 Macroeconomic Indicators 38.1. Country data 39 Travel & Tourism in Sweden 39.1. Market Overview 39.2. Market Data 39.3. Market Segmentation 39.4. Market outlook 39.5. Five forces analysis 40 Macroeconomic Indicators 40.1. Country data 41 Travel & Tourism in Turkey 41.1. Market Overview 41.2. Market Data 41.3. Market Segmentation 41.4. Market outlook 41.5. Five forces analysis 42 Macroeconomic Indicators 42.1. Country data 43 Travel & Tourism in The United Kingdom 43.1. Market Overview 43.2. Market Data 43.3. Market Segmentation 43.4. Market outlook 43.5. Five forces analysis 44 Macroeconomic Indicators 44.1. Country data 45 Travel & Tourism in The United States 45.1. Market Overview 45.2. Market Data 45.3. Market Segmentation 45.4. Market outlook 45.5. Five forces analysis 46 Macroeconomic Indicators 46.1. Country data 47 Travel & Tourism in Australia 47.1. Market Overview 47.2. Market Data 47.3. Market Segmentation 47.4. Market outlook 47.5. Five forces analysis 48 Macroeconomic Indicators 48.1. Country data 49 Travel & Tourism in Brazil 49.1. Market Overview 49.2. Market Data 49.3. Market Segmentation 49.4. Market outlook 49.5. Five forces analysis 50 Macroeconomic Indicators 50.1. Country data 51 Travel & Tourism in Canada 51.1. Market Overview 51.2. Market Data 51.3. Market Segmentation 51.4. Market outlook 51.5. Five forces analysis 52 Macroeconomic Indicators 52.1. Country data 53 Travel & Tourism in China 53.1. Market Overview 53.2. Market Data 53.3. Market Segmentation 53.4. Market outlook 53.5. Five forces analysis 54 Macroeconomic Indicators 54.1. Country data 55 Travel & Tourism in Denmark 55.1. Market Overview 55.2. Market Data 55.3. Market Segmentation 55.4. Market outlook 55.5. Five forces analysis 56 Macroeconomic Indicators 56.1. Country data 57 Company Profiles 58 Appendix 58.1. Methodology 58.2. About MarketLine
SummaryTravel & Tourism Global Industry Almanac 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Travel & Tourism 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Travel & Tourism in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Travel & Tourism in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Travel & Tourism in Finland 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Travel & Tourism in France 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Travel & Tourism in Germany 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Travel & Tourism in India 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Travel & Tourism in Indonesia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Travel & Tourism in Italy 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Travel & Tourism in Japan 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Travel & Tourism in Mexico 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Travel & Tourism in The Netherlands 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Travel & Tourism in North America 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Travel & Tourism in Norway 27.1. Market Overview 27.2. Market Data 27.3. Market Segmentation 27.4. Market outlook 27.5. Five forces analysis 28 Macroeconomic Indicators 28.1. Country data 29 Travel & Tourism in Russia 29.1. Market Overview 29.2. Market Data 29.3. Market Segmentation 29.4. Market outlook 29.5. Five forces analysis 30 Macroeconomic Indicators 30.1. Country data 31 Travel & Tourism in Singapore 31.1. Market Overview 31.2. Market Data 31.3. Market Segmentation 31.4. Market outlook 31.5. Five forces analysis 32 Macroeconomic Indicators 32.1. Country data 33 Travel & Tourism in South Africa 33.1. Market Overview 33.2. Market Data 33.3. Market Segmentation 33.4. Market outlook 33.5. Five forces analysis 34 Macroeconomic Indicators 34.1. Country data 35 Travel & Tourism in South Korea 35.1. Market Overview 35.2. Market Data 35.3. Market Segmentation 35.4. Market outlook 35.5. Five forces analysis 36 Macroeconomic Indicators 36.1. Country data 37 Travel & Tourism in Spain 37.1. Market Overview 37.2. Market Data 37.3. Market Segmentation 37.4. Market outlook 37.5. Five forces analysis 38 Macroeconomic Indicators 38.1. Country data 39 Travel & Tourism in Sweden 39.1. Market Overview 39.2. Market Data 39.3. Market Segmentation 39.4. Market outlook 39.5. Five forces analysis 40 Macroeconomic Indicators 40.1. Country data 41 Travel & Tourism in Turkey 41.1. Market Overview 41.2. Market Data 41.3. Market Segmentation 41.4. Market outlook 41.5. Five forces analysis 42 Macroeconomic Indicators 42.1. Country data 43 Travel & Tourism in The United Kingdom 43.1. Market Overview 43.2. Market Data 43.3. Market Segmentation 43.4. Market outlook 43.5. Five forces analysis 44 Macroeconomic Indicators 44.1. Country data 45 Travel & Tourism in The United States 45.1. Market Overview 45.2. Market Data 45.3. Market Segmentation 45.4. Market outlook 45.5. Five forces analysis 46 Macroeconomic Indicators 46.1. Country data 47 Travel & Tourism in Australia 47.1. Market Overview 47.2. Market Data 47.3. Market Segmentation 47.4. Market outlook 47.5. Five forces analysis 48 Macroeconomic Indicators 48.1. Country data 49 Travel & Tourism in Brazil 49.1. Market Overview 49.2. Market Data 49.3. Market Segmentation 49.4. Market outlook 49.5. Five forces analysis 50 Macroeconomic Indicators 50.1. Country data 51 Travel & Tourism in Canada 51.1. Market Overview 51.2. Market Data 51.3. Market Segmentation 51.4. Market outlook 51.5. Five forces analysis 52 Macroeconomic Indicators 52.1. Country data 53 Travel & Tourism in China 53.1. Market Overview 53.2. Market Data 53.3. Market Segmentation 53.4. Market outlook 53.5. Five forces analysis 54 Macroeconomic Indicators 54.1. Country data 55 Travel & Tourism in Denmark 55.1. Market Overview 55.2. Market Data 55.3. Market Segmentation 55.4. Market outlook 55.5. Five forces analysis 56 Macroeconomic Indicators 56.1. Country data 57 Company Profiles 58 Appendix 58.1. Methodology 58.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のLeisure and Arts分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |