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グローバル・アルマナック旅行・観光グローバル産業 2018-2027


Global Almanac: Travel & Tourism Global Industry 2018-2027

旅行・観光グローバル産業年鑑 2018-2027 概要 世界の旅行・観光業界プロファイルは、以下のようなトップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します:産業規模(金額、および2027年までの予測)。ま... もっと見る

 

 

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2024年1月12日 US$5,990
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サマリー

旅行・観光グローバル産業年鑑 2018-2027

概要

世界の旅行・観光業界プロファイルは、以下のようなトップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します:産業規模(金額、および2027年までの予測)。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要ハイライト

- 旅行&観光産業は、旅客航空会社、旅客鉄道、ホテル&モーテル、フードサービス、旅行仲介業者、カジノ&ゲーミングが生み出す収入で構成される。
- 旅客航空事業には、旅客が国内線および国内線を利用して旅行する際の支出が含まれる。
- 旅客鉄道事業には、旅客が鉄道で旅行するために支出するものが含まれる。
- ホテル・モーテル産業は、有料の宿泊施設と完全なゲストサービスを提供する施設で構成され、通常、スタッフが常駐している。モーテルの場合、これには路上駐車施設が含まれるが、必ずしも食事サービスは含まれない。産業価値は、(a)宿泊客が客室に対して支払う賃料と、(b)飲食料品、電気通信、健康・レジャー事業、レンタカーからの収益を含むその他の収益の合計で構成される。
- フードサービスとは、単一経済圏内のインバウンド、ドメスティック、アウトバウンドの観光客による、フードサービス店舗からの飲食物のみの直接支出の合計である。フードサービス店舗には、フルサービスのレストラン、カフェ/バー、ファーストフード、屋台/キオスク、セルフサービスのカフェテリア、100%宅配のテイクアウトが含まれる。
- 旅行仲介業者は、単一エコノミー内のインバウンド、ドメスティック、アウトバウンドの観光客による旅行仲介業者を介した直接支出の合計であるため、このデータポイントには旅行仲介業者の収入(すなわち手数料のみ)のみが含まれ、旅行仲介業者によって生み出された市場価値の合計は含まれない。
- カジノとゲーミングの市場価値は、グロス・ギャンブル・イールド(GGY)で記載されています。これは、カジノおよびゲーミング事業者が、賞金額が支払われた後、運営コストが差し引かれる前に保持する金額である。
- すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわち、インフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 世界の旅行・観光産業の2022年の総収入は3兆1,691億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.4%のマイナスとなった。
- 旅行仲介業セグメントは2022年に業界最大の割合を占め、総収入は業界全体の29.4%に相当する9,317億ドルであった。
- 業界の成長は、レジャーおよびビジネス観光の増加、ホテル・モーテル業界の成長、大規模な訪問者を引き付ける世界的なイベントの増加、インフラ開発の後押し、移動の緩和、冒険旅行者の台頭などに起因している。例えば、国際貿易局(ITA)の全米旅行観光局(NTTO)によると、2022年7月の米国への米国居住者以外の外国人到着者数は520万人に達し、2021年7月より160.8%増加した。

スコープ

- 世界の旅行・観光産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、世界の旅行・観光産業の競争力、魅力度を把握
- 主要企業のプロフィールから、旅行・ツーリズム業界の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- 世界の旅行・観光産業の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2022年の世界の旅行・観光産業の規模は?
- 2027年の世界の旅行・観光産業の規模は?
- 世界の旅行・観光産業の競争力に影響を与える要因は何か?
- 旅行・観光産業の過去5年間の業績は?
- 世界の旅行・観光産業を構成する主なセグメントは?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.カテゴリーセグメンテーション
1.4.地域セグメンテーション
1.5.競争環境
2 はじめに
2.1.本レポートの内容
2.2.対象読者は?
2.3.このレポートの使い方
2.4.定義
3 世界の旅行と観光
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場セグメンテーション
3.4.市場展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 アジア太平洋地域の旅行・観光業
5.1.市場概要
5.2.市場データ
5.3.市場セグメンテーション
5.4.市場展望
5.5.ファイブフォース分析
6 ヨーロッパの旅行・観光
6.1.市場概要
6.2.市場データ
6.3.市場セグメンテーション
6.4.市場展望
6.5.ファイブフォース分析
7 マクロ経済指標
7.1.国別データ
8 フィンランドの旅行と観光
8.1.市場概要
8.2.市場データ
8.3.市場セグメンテーション
8.4.市場展望
8.5.ファイブフォース分析
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 フランスの旅行・観光業
10.1.市場概要
10.2.市場データ
10.3.市場セグメンテーション
10.4.市場展望
10.5.ファイブフォース分析
11 マクロ経済指標
11.1.国別データ
12 ドイツの旅行・観光業
12.1.市場概要
12.2.市場データ
12.3.市場セグメンテーション
12.4.市場展望
12.5.ファイブフォース分析
13 マクロ経済指標
13.1.国別データ
14 インドの旅行・観光業
14.1.市場概要
14.2.市場データ
14.3.市場セグメンテーション
14.4.市場展望
14.5.ファイブフォース分析
15 マクロ経済指標
15.1.国別データ
16 インドネシアの旅行・観光業
16.1.市場概要
16.2.市場データ
16.3.市場セグメンテーション
16.4.市場展望
16.5.ファイブフォース分析
17 マクロ経済指標
17.1.国別データ
18 イタリアの旅行と観光
18.1.市場概要
18.2.市場データ
18.3.市場セグメンテーション
18.4.市場展望
18.5.ファイブフォース分析
19 マクロ経済指標
19.1.国別データ
20 日本の旅行・観光業
20.1.市場概要
20.2.市場データ
20.3.市場セグメンテーション
20.4.市場展望
20.5.ファイブフォース分析
21 マクロ経済指標
21.1.国別データ
22 メキシコの旅行と観光
22.1.市場概要
22.2.市場データ
22.3.市場セグメンテーション
22.4.市場展望
22.5.ファイブフォース分析
23 マクロ経済指標
23.1.国別データ
24 オランダの旅行と観光
24.1.市場概要
24.2.市場データ
24.3.市場セグメンテーション
24.4.市場展望
24.5.ファイブフォース分析
25 マクロ経済指標
25.1.国別データ
26 北米の旅行・観光業
26.1.市場概要
26.2.市場データ
26.3.市場セグメンテーション
26.4.市場展望
26.5.ファイブフォース分析
27 ノルウェーの旅行と観光
27.1.市場概要
27.2.市場データ
27.3.市場セグメンテーション
27.4.市場展望
27.5.ファイブフォース分析
28 マクロ経済指標
28.1.国別データ
29 ロシアの旅行と観光
29.1.市場概要
29.2.市場データ
29.3.市場セグメンテーション
29.4.市場展望
29.5.ファイブフォース分析
30 マクロ経済指標
30.1.国別データ
31 シンガポールの旅行と観光
31.1.市場概要
31.2.市場データ
31.3.市場セグメンテーション
31.4.市場展望
31.5.ファイブフォース分析
32 マクロ経済指標
32.1.国別データ
33 南アフリカの旅行と観光
33.1.市場概要
33.2.市場データ
33.3.市場セグメンテーション
33.4.市場展望
33.5.ファイブフォース分析
34 マクロ経済指標
34.1.国別データ
35 韓国の旅行・観光産業
35.1.市場概要
35.2.市場データ
35.3.市場セグメンテーション
35.4.市場展望
35.5.ファイブフォース分析
36 マクロ経済指標
36.1.国別データ
37 スペインの旅行と観光
37.1.市場概要
37.2.市場データ
37.3.市場セグメンテーション
37.4.市場展望
37.5.ファイブフォース分析
38 マクロ経済指標
38.1.国別データ
39 スウェーデンの旅行・観光業
39.1.市場概要
39.2.市場データ
39.3.市場セグメンテーション
39.4.市場展望
39.5.ファイブフォース分析
40 マクロ経済指標
40.1.国別データ
41 トルコの旅行・観光業
41.1.市場概要
41.2.市場データ
41.3.市場セグメンテーション
41.4.市場展望
41.5.ファイブフォース分析
42 マクロ経済指標
42.1.国別データ
43 イギリスの旅行・観光業
43.1.市場概要
43.2.市場データ
43.3.市場セグメンテーション
43.4.市場展望
43.5.ファイブフォース分析
44 マクロ経済指標
44.1.国別データ
45 米国の旅行・観光業
45.1.市場概要
45.2.市場データ
45.3.市場セグメンテーション
45.4.市場展望
45.5.ファイブフォース分析
46 マクロ経済指標
46.1.国別データ
47 オーストラリアの旅行・観光業
47.1.市場概要
47.2.市場データ
47.3.市場セグメンテーション
47.4.市場展望
47.5.ファイブフォース分析
48 マクロ経済指標
48.1.国別データ
49 ブラジルの旅行と観光
49.1.市場概要
49.2.市場データ
49.3.市場セグメンテーション
49.4.市場展望
49.5.ファイブフォース分析
50 マクロ経済指標
50.1.国別データ
51 カナダの旅行と観光
51.1.市場概要
51.2.市場データ
51.3.市場セグメンテーション
51.4.市場展望
51.5.ファイブフォース分析
52 マクロ経済指標
52.1.国別データ
53 中国の旅行と観光
53.1.市場概要
53.2.市場データ
53.3.市場セグメンテーション
53.4.市場展望
53.5.ファイブフォース分析
54 マクロ経済指標
54.1.国別データ
55 デンマークの旅行と観光
55.1.市場概要
55.2.市場データ
55.3.市場セグメンテーション
55.4.市場展望
55.5.ファイブフォース分析
56 マクロ経済指標
56.1.国別データ
57 会社プロファイル
58 付録
58.1.方法論
58.2.MarketLine について

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図表リスト

表一覧
表1:世界の旅行・観光産業の金額:百万ドル、2017-22年
表2:世界の旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額別シェア、2017-2022年
表3:世界の旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表4:世界の旅行・観光産業の地域区分:百万ドル、2022年
表5:世界の旅行・観光産業の金額予測:百万ドル、2022-27年
表6:世界の人口規模(百万人)、2018-22年
表7:世界のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表8:世界のGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表9:世界のインフレ率、2018-22年
表10:世界の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表11:世界の為替レート、2018-22年
表12:アジア太平洋地域の旅行・観光産業の金額:百万ドル、2017-22年
表13:アジア太平洋地域の旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表14:アジア太平洋地域の旅行&観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表15:アジア太平洋地域の旅行・観光産業の地域区分:百万ドル、2022年
表16:アジア太平洋地域の旅行・観光産業価値予測:百万ドル、2022-27年
表17:欧州の旅行・観光産業価値:百万ドル、2017-22年
表18:欧州旅行・観光産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表19:欧州旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表20:欧州旅行・観光産業の地域区分:百万ドル、2022年
表21:欧州の旅行・観光産業価値予測:百万ドル、2022-27年
表22: 欧州の人口規模(百万人), 2018-22
表23:ヨーロッパのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表24:欧州のgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表25:欧州のインフレ率(2018-22
表26:欧州のインフレ率欧州消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表27:欧州欧州為替レート(2018年-22年
表 28:フィンランドの旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表29:フィンランドの旅行と観光産業フィンランド旅行・観光産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表30:フィンランドの旅行・観光産業フィンランド旅行・観光産業カテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表31:フィンランド旅行・観光産業の地域区分:100万ドル、2022年
表32:フィンランド旅行・観光産業価値予測:100万ドル、2022-27年
表33:フィンランドフィンランドの人口規模(百万人)、2018年-22年
表34:フィンランドフィンランドのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表35:フィンランドフィンランドのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表36:フィンランドフィンランドのインフレ率(2018-22
表37:フィンランドフィンランド消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表38: フィンランドフィンランドの為替レート、2018年-22年
表 39: フィンランドフランスの旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表40:フランスフランス旅行・観光産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表 41:フランス旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表42:フランス旅行・観光産業の地域区分:100万ドル、2022年
表43:フランス旅行・観光産業価値予測:100万ドル、2022-27年
表44:フランスフランスの人口規模(百万人)、2018年-22年
表45:フランスフランスのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表46:フランスフランスのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表47:フランスのインフレ率フランスインフレ率(2018-22
表48:フランスフランス消費者物価指数(絶対値)、2018年-22年
表49:フランスフランス為替レート(2018年-22年
表50:ドイツの旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表 51: ドイツの旅行と観光産業ドイツの旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表 52:ドイツの旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表 53: ドイツの旅行・観光産業ドイツ旅行・観光産業の地域区分:百万ドル、2022年
表54:ドイツ旅行・観光産業価値予測:百万ドル、2022-27年
表55:ドイツドイツの人口規模(百万人)、2018年-22年
表56:ドイツドイツのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表57:ドイツのGDPドイツのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表58:ドイツのインフレ率(2018-22
第59表:ドイツの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表60: ドイツ為替レート, 2018-22
表61:インドインドの旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表62:インドの旅行・観光産業インドの旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表63:インドの旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表64:インドの旅行・観光産業インドの旅行・観光産業の地域区分:100万ドル、2022年
表65:インドの旅行・観光産業インド旅行・観光産業価値予測:百万ドル、2022-27年
表 66:インドの人口規模(百万人)、2018年-22年
表67:インドインドのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表68:インドのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表69:インドのインフレ率インドのインフレ率(2018-22
表70:インドの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表71:インド為替レートインドの為替レート、2018年-22年
表 72: インドインドネシアの旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表73:インドネシアの旅行・観光産業インドネシア旅行・観光産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表74:インドネシアの旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表 75:インドネシア旅行・観光産業の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表76:インドネシアの旅行・観光産業インドネシアの旅行・観光産業額予測:100万ドル、2022-27年
表77:インドネシアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表78:インドネシアの人口(万人インドネシアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表79:インドネシアのgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表80:インドネシアのインフレ率(2018-22
表81:インドネシアの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表82: インドネシア為替レート, 2018-22
表83: イタリアの旅行・観光産業額: 100万ドル, 2017-22
表84: イタリアの旅行と観光産業イタリアの旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表 85:イタリアの旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表86:イタリアの旅行・観光産業の地域別セグメント化:百万ドル、2022年
表87:イタリアの旅行・観光産業額予測:百万ドル、2022-27年
表88:イタリアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表89:イタリアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表90:イタリアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表91:イタリアのインフレ率(2018-22
表92:イタリアの消費者物価指数(絶対値)、2018年-22年
表93: イタリア為替レート, 2018-22
表94: イタリア日本の旅行・観光産業額:百万ドル、2017-22年
表95:日本の旅行・観光産業日本の旅行・観光産業のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表96:日本の旅行・観光産業カテゴリー区分日本の旅行・観光産業カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表 97:日本の旅行・観光産業の地域区分:百万ドル、2022年
表98:日本の旅行・観光産業価値予測:百万ドル、2022-27年
表99:日本の人口規模(百万人)、2018-22年
表100:日本のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表101:日本のgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表102:日本のインフレ率日本のインフレ率、2018-22

 

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Summary

Travel & Tourism Global Industry Almanac 2018-2027

Summary

Global Travel & Tourism industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: Industry size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the Industry.

Key Highlights

- The travel & tourism industry consists of revenues generated by passenger airlines, passenger rail, hotels & motels, foodservice, travel intermediaries, and casinos & gaming.
- The passenger airlines segment includes expenditures made by passengers for traveling by flight for both inbound and domestic trips.
- The passenger rail segment includes expenditures made by passengers for traveling by rail.
- The hotels & and motels industry consists of establishments that provide paid lodging and full guest services, typically with a continuous staff presence. In the case of motels, this includes off-street parking facilities, but not necessarily meal services. The industry value consists of the total revenue generated by (a) rent that a guest pays for an occupied room and (b) other revenues, including revenue from food and beverages, telecommunications, health and leisure operations, and car rent.
- Foodservice is total direct spending exclusively on food and beverages from food service outlets by inbound, domestic, and outbound tourists within a single economy. Foodservice outlets include full-service restaurants, cafes/bars, fast food, street stalls/kiosks, self-service cafeterias, and 100% home delivery takeaway.
- Travel intermediaries are the total direct spending via travel intermediaries by inbound, domestic, and outbound tourists within a single economy so, this data point includes only the revenue (i.e., commission only) of the intermediaries, not the total market value generated by the travel intermediaries.
- The casinos & gaming market values are stated in terms of gross gambling yield (GGY). It is the amount of money retained by the casino and gaming operators after winnings amounts have been paid and before operating costs are deducted.
- All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The global travel & tourism industry had total revenues of $3,169.1 billion in 2022, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 2.4% between 2017 and 2022.
- The travel intermediaries segment accounted for the industry's largest proportion in 2022, with total revenues of $931.7 billion, equivalent to 29.4% of the industry's overall value.
- The growth of industry is attributed to rising leisure and business tourism, growth in the hotel and motel industry, an increasing number of global events attracting large visitors, boosting infrastructure development, easing mobility, and emerging adventure tourists. For instance, according to the International Trade Administration’s (ITA) National Travel and Tourism Office (NTTO), in July 2022, non-US resident international arrivals to the US reached 5.2 million, up 160.8% over July 2021.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global travel & tourism Industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global travel & tourism Industry
- Leading company profiles reveal details of key travel & tourism Industry players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global travel & tourism Industry with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the global travel & tourism Industry by value in 2022?
- What will be the size of the global travel & tourism Industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the global travel & tourism Industry?
- How has the Industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global travel & tourism Industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global Travel & Tourism
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Travel & Tourism in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Travel & Tourism in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 Travel & Tourism in Finland
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Travel & Tourism in France
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 Travel & Tourism in Germany
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 Travel & Tourism in India
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 Travel & Tourism in Indonesia
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Travel & Tourism in Italy
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 Travel & Tourism in Japan
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 Travel & Tourism in Mexico
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 Travel & Tourism in The Netherlands
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 Travel & Tourism in North America
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Travel & Tourism in Norway
27.1. Market Overview
27.2. Market Data
27.3. Market Segmentation
27.4. Market outlook
27.5. Five forces analysis
28 Macroeconomic Indicators
28.1. Country data
29 Travel & Tourism in Russia
29.1. Market Overview
29.2. Market Data
29.3. Market Segmentation
29.4. Market outlook
29.5. Five forces analysis
30 Macroeconomic Indicators
30.1. Country data
31 Travel & Tourism in Singapore
31.1. Market Overview
31.2. Market Data
31.3. Market Segmentation
31.4. Market outlook
31.5. Five forces analysis
32 Macroeconomic Indicators
32.1. Country data
33 Travel & Tourism in South Africa
33.1. Market Overview
33.2. Market Data
33.3. Market Segmentation
33.4. Market outlook
33.5. Five forces analysis
34 Macroeconomic Indicators
34.1. Country data
35 Travel & Tourism in South Korea
35.1. Market Overview
35.2. Market Data
35.3. Market Segmentation
35.4. Market outlook
35.5. Five forces analysis
36 Macroeconomic Indicators
36.1. Country data
37 Travel & Tourism in Spain
37.1. Market Overview
37.2. Market Data
37.3. Market Segmentation
37.4. Market outlook
37.5. Five forces analysis
38 Macroeconomic Indicators
38.1. Country data
39 Travel & Tourism in Sweden
39.1. Market Overview
39.2. Market Data
39.3. Market Segmentation
39.4. Market outlook
39.5. Five forces analysis
40 Macroeconomic Indicators
40.1. Country data
41 Travel & Tourism in Turkey
41.1. Market Overview
41.2. Market Data
41.3. Market Segmentation
41.4. Market outlook
41.5. Five forces analysis
42 Macroeconomic Indicators
42.1. Country data
43 Travel & Tourism in The United Kingdom
43.1. Market Overview
43.2. Market Data
43.3. Market Segmentation
43.4. Market outlook
43.5. Five forces analysis
44 Macroeconomic Indicators
44.1. Country data
45 Travel & Tourism in The United States
45.1. Market Overview
45.2. Market Data
45.3. Market Segmentation
45.4. Market outlook
45.5. Five forces analysis
46 Macroeconomic Indicators
46.1. Country data
47 Travel & Tourism in Australia
47.1. Market Overview
47.2. Market Data
47.3. Market Segmentation
47.4. Market outlook
47.5. Five forces analysis
48 Macroeconomic Indicators
48.1. Country data
49 Travel & Tourism in Brazil
49.1. Market Overview
49.2. Market Data
49.3. Market Segmentation
49.4. Market outlook
49.5. Five forces analysis
50 Macroeconomic Indicators
50.1. Country data
51 Travel & Tourism in Canada
51.1. Market Overview
51.2. Market Data
51.3. Market Segmentation
51.4. Market outlook
51.5. Five forces analysis
52 Macroeconomic Indicators
52.1. Country data
53 Travel & Tourism in China
53.1. Market Overview
53.2. Market Data
53.3. Market Segmentation
53.4. Market outlook
53.5. Five forces analysis
54 Macroeconomic Indicators
54.1. Country data
55 Travel & Tourism in Denmark
55.1. Market Overview
55.2. Market Data
55.3. Market Segmentation
55.4. Market outlook
55.5. Five forces analysis
56 Macroeconomic Indicators
56.1. Country data
57 Company Profiles
58 Appendix
58.1. Methodology
58.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Global travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 2: Global travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: Global travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 4: Global travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 5: Global travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 6: Global size of population (million), 2018–22
Table 7: Global gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 8: Global gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 9: Global inflation, 2018–22
Table 10: Global consumer price index (absolute), 2018–22
Table 11: Global exchange rate, 2018–22
Table 12: Asia-Pacific travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 13: Asia–Pacific travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 14: Asia-Pacific travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 15: Asia–Pacific travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 16: Asia-Pacific travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 17: Europe travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 18: Europe travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 19: Europe travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 20: Europe travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 21: Europe travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 22: Europe size of population (million), 2018–22
Table 23: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 24: Europe gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 25: Europe inflation, 2018–22
Table 26: Europe consumer price index (absolute), 2018–22
Table 27: Europe exchange rate, 2018–22
Table 28: Finland travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 29: Finland travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 30: Finland travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 31: Finland travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 32: Finland travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 33: Finland size of population (million), 2018–22
Table 34: Finland gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 35: Finland gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 36: Finland inflation, 2018–22
Table 37: Finland consumer price index (absolute), 2018–22
Table 38: Finland exchange rate, 2018–22
Table 39: France travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 40: France travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 41: France travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 42: France travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 43: France travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 44: France size of population (million), 2018–22
Table 45: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 46: France gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 47: France inflation, 2018–22
Table 48: France consumer price index (absolute), 2018–22
Table 49: France exchange rate, 2018–22
Table 50: Germany travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 51: Germany travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 52: Germany travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 53: Germany travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 54: Germany travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 55: Germany size of population (million), 2018–22
Table 56: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 57: Germany gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 58: Germany inflation, 2018–22
Table 59: Germany consumer price index (absolute), 2018–22
Table 60: Germany exchange rate, 2018–22
Table 61: India travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 62: India travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 63: India travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 64: India travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 65: India travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 66: India size of population (million), 2018–22
Table 67: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 68: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 69: India inflation, 2018–22
Table 70: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 71: India exchange rate, 2018–22
Table 72: Indonesia travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 73: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 74: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 75: Indonesia travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 76: Indonesia travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 77: Indonesia size of population (million), 2018–22
Table 78: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 79: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 80: Indonesia inflation, 2018–22
Table 81: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 82: Indonesia exchange rate, 2018–22
Table 83: Italy travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 84: Italy travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 85: Italy travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 86: Italy travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 87: Italy travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 88: Italy size of population (million), 2018–22
Table 89: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 90: Italy gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 91: Italy inflation, 2018–22
Table 92: Italy consumer price index (absolute), 2018–22
Table 93: Italy exchange rate, 2018–22
Table 94: Japan travel & tourism industry value: $ million, 2017-22
Table 95: Japan travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 96: Japan travel & tourism industry category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 97: Japan travel & tourism industry geography segmentation: $ million, 2022
Table 98: Japan travel & tourism industry value forecast: $ million, 2022–27
Table 99: Japan size of population (million), 2018–22
Table 100: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 101: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 102: Japan inflation, 2018–22

 

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