アパレル製造の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測Global Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 アパレル製造の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アパレル製造業の世界市場プロファイルは、市場規模(2018~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。... もっと見る
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サマリーアパレル製造の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測概要 アパレル製造業の世界市場プロファイルは、市場規模(2018~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。 主要ハイライト - アパレル製造市場は紳士服、婦人服、子供服に区分される。レザー、フットウェア、アクセサリーは含まれない。 - 世界のアパレル製造市場の2022年の総売上高は1兆4,997億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.9%であった。 - 2022年の市場全体の52.7%に相当する7,907億ドルの総売上高で、婦人服分野が最大の割合を占めている。 - 世界のアパレル製造市場では、アジア太平洋地域が35.1%、米国が27.7%、欧州が26.2%、中東が2.56%のシェアを占めている。 範囲 - 世界のアパレル製造市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、世界のアパレル製造市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、アパレル製造市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界のアパレル製造市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年の世界のアパレル製造市場規模は? - 2027年の世界のアパレル製造市場規模は? - 世界のアパレル製造市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界のアパレル製造市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What strategies do leading players follow? 7.4. What are the recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. V. F. Corporation 8.2. Inditex SA 8.3. H&M Hennes & Mauritz UK Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryGlobal Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What strategies do leading players follow? 7.4. What are the recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. V. F. Corporation 8.2. Inditex SA 8.3. H&M Hennes & Mauritz UK Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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