2027年までのカナダ公益事業市場Canada Utilities Market to 2027 2027年までのカナダ公益事業市場 概要 カナダの公共事業産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を... もっと見る
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サマリー2027年までのカナダ公益事業市場概要 カナダの公共事業産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 公益事業業界は、ガス事業、水道事業、電力小売事業の3つの主要セグメントに分類される。 - カナダの公益事業産業の2022年の総売上高は1,801億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.2%であった。 - 水道事業は2022年に業界最大の割合を占め、総収入は1,099億ドルで業界全体の61%に相当する。 - 2022年、カナダの公益事業産業は年間4.3%の成長を遂げた。この成長は、天然ガスの生産と消費の増加に起因する。カナダ統計局によると、2022年、カナダの天然ガス生産量は年間5.1%の成長を記録した。 スコープ - カナダの公益事業市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初級レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、カナダの公益事業市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、ユーティリティ市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - カナダの公益事業市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年のカナダの公益事業市場規模は? - 2027年のカナダの公益事業市場規模は? - カナダ公益事業市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - カナダの公益事業市場における上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strategies of leading players? 7.3. What deals and investments have leading players made in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Hydro-Quebec 8.2. Enbridge Inc. 8.3. FortisAlberta Inc 8.4. Hydro One Ltd 8.5. BC Hydro 8.6. ATCO Electric Ltd. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryCanada Utilities Market to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strategies of leading players? 7.3. What deals and investments have leading players made in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Hydro-Quebec 8.2. Enbridge Inc. 8.3. FortisAlberta Inc 8.4. Hydro One Ltd 8.5. BC Hydro 8.6. ATCO Electric Ltd. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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