新車グローバル産業ガイド 2018-2027New Cars Global Industry Guide 2018-2027 新車グローバル産業ガイド 2018-2027 概要 世界の新車産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー新車グローバル産業ガイド 2018-2027概要 世界の新車産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。 主要ハイライト - 新車市場は乗用車の小売販売/登録台数で構成される。乗用車にはサルーン、ハッチバック、SUV、4x4、小型ピックアップが含まれる。 - 市場価値は小売販売価格(RSP)に基づいて算出され、市場台数は販売台数で測定される。 - すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。 - 世界の新車市場はアジア太平洋地域が支配的で、2022年には44.0%の最大シェアを占めた。 - 世界の新車市場の2022年の総売上高は1兆9,604億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.5%のマイナス成長となった。 - 市場の消費台数は2017年から2022年の間に3.7%の負のCAGRで減少し、2022年には合計65,336.1千台に達した。 スコープ - 世界の新車市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、世界の新車市場における競争の激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロフィールから、新車市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする - 世界の新車市場の今後の成長見通しを、金額と台数の両方による5年予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます 購入の理由 - 2022年の世界の新車市場規模(金額ベース)は? - 2027年の世界の新車市場規模は? - 世界の新車市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界の新車市場における競合上位企業は? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global New Cars 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 New Cars in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 New Cars in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 New Cars in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 New Cars in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 New Cars in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 New Cars in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 New Cars in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 New Cars in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 New Cars in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 New Cars in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 New Cars in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 New Cars in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 New Cars in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Mercedes-Benz Group AG. 30.2. Stellantis NV 30.3. Tata Motors Limited 30.4. Mahindra & Mahindra Limited 30.5. Tesla, Inc. 30.6. AvtoVAZ 30.7. Chery Automobile Co Ltd 30.8. Bayerische Motoren Werke AG 30.9. Suzuki Motor Corporation 30.10. Geely Automobile Holdings Ltd 30.11. General Motors Company 30.12. Honda Motor Co., Ltd. 30.13. Mazda Ltd. 30.14. Toyota Motor Corporation 30.15. BYD Company Limited 30.16. SAIC Motor Corp Ltd 30.17. Volkswagen AG 30.18. Hyundai Motor Company 30.19. Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
SummaryNew Cars Global Industry Guide 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global New Cars 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 New Cars in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 New Cars in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 New Cars in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 New Cars in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 New Cars in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 New Cars in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 New Cars in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 New Cars in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 New Cars in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 New Cars in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 New Cars in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 New Cars in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 New Cars in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Mercedes-Benz Group AG. 30.2. Stellantis NV 30.3. Tata Motors Limited 30.4. Mahindra & Mahindra Limited 30.5. Tesla, Inc. 30.6. AvtoVAZ 30.7. Chery Automobile Co Ltd 30.8. Bayerische Motoren Werke AG 30.9. Suzuki Motor Corporation 30.10. Geely Automobile Holdings Ltd 30.11. General Motors Company 30.12. Honda Motor Co., Ltd. 30.13. Mazda Ltd. 30.14. Toyota Motor Corporation 30.15. BYD Company Limited 30.16. SAIC Motor Corp Ltd 30.17. Volkswagen AG 30.18. Hyundai Motor Company 30.19. Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート
MarketLine社のAutomotive分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|