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新車グローバル産業ガイド 2018-2027


New Cars Global Industry Guide 2018-2027

新車グローバル産業ガイド 2018-2027 概要 世界の新車産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、... もっと見る

 

 

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2023年11月25日 US$1,495
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サマリー

新車グローバル産業ガイド 2018-2027

概要

世界の新車産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 新車市場は乗用車の小売販売/登録台数で構成される。乗用車にはサルーン、ハッチバック、SUV、4x4、小型ピックアップが含まれる。
- 市場価値は小売販売価格(RSP)に基づいて算出され、市場台数は販売台数で測定される。
- すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。
- 世界の新車市場はアジア太平洋地域が支配的で、2022年には44.0%の最大シェアを占めた。
- 世界の新車市場の2022年の総売上高は1兆9,604億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.5%のマイナス成長となった。
- 市場の消費台数は2017年から2022年の間に3.7%の負のCAGRで減少し、2022年には合計65,336.1千台に達した。

スコープ

- 世界の新車市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、世界の新車市場における競争の激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、新車市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする
- 世界の新車市場の今後の成長見通しを、金額と台数の両方による5年予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます

購入の理由

- 2022年の世界の新車市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の世界の新車市場規模は?
- 世界の新車市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 世界の新車市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global New Cars
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 New Cars in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 New Cars in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 New Cars in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 New Cars in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 New Cars in Italy
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 New Cars in Japan
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 New Cars in Australia
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 New Cars in Canada
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 New Cars in China
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 New Cars in The Netherlands
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 New Cars in Spain
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 New Cars in The United Kingdom
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 New Cars in The United States
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Company Profiles
30.1. Mercedes-Benz Group AG.
30.2. Stellantis NV
30.3. Tata Motors Limited
30.4. Mahindra & Mahindra Limited
30.5. Tesla, Inc.
30.6. AvtoVAZ
30.7. Chery Automobile Co Ltd
30.8. Bayerische Motoren Werke AG
30.9. Suzuki Motor Corporation
30.10. Geely Automobile Holdings Ltd
30.11. General Motors Company
30.12. Honda Motor Co., Ltd.
30.13. Mazda Ltd.
30.14. Toyota Motor Corporation
30.15. BYD Company Limited
30.16. SAIC Motor Corp Ltd
30.17. Volkswagen AG
30.18. Hyundai Motor Company
30.19. Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
31 Appendix
31.1. Methodology
31.2. About MarketLine

 

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Summary

New Cars Global Industry Guide 2018-2027

Summary

Global New Cars industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The market for new cars consists of the retail sales/registrations of new passenger cars. Passenger cars include saloons, hatchbacks, SUVs, 4x4s, and light pickup vehicles.
- The market value is calculated based on the retail selling price (RSP), and the market volume is measured in terms of units sold.
- All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation), and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- Asia-Pacific dominated the global new cars market, accounting for the largest share of 44.0% in 2022.
- The global new cars market had total revenues of $1,960.4 billion in 2022, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 4.5% between 2017 and 2022.
- Market consumption volumes declined with a negative CAGR of 3.7% between 2017 and 2022, to reach a total of 65,336.1 thousand units in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the global new cars market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global new cars market
- Leading company profiles reveal details of key new cars market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global new cars market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the global new cars market by value in 2022?
- What will be the size of the global new cars market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the global new cars market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the global new cars market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global New Cars
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 New Cars in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 New Cars in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 New Cars in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 New Cars in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 New Cars in Italy
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 New Cars in Japan
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 New Cars in Australia
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 New Cars in Canada
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 New Cars in China
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 New Cars in The Netherlands
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 New Cars in Spain
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 New Cars in The United Kingdom
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 New Cars in The United States
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Company Profiles
30.1. Mercedes-Benz Group AG.
30.2. Stellantis NV
30.3. Tata Motors Limited
30.4. Mahindra & Mahindra Limited
30.5. Tesla, Inc.
30.6. AvtoVAZ
30.7. Chery Automobile Co Ltd
30.8. Bayerische Motoren Werke AG
30.9. Suzuki Motor Corporation
30.10. Geely Automobile Holdings Ltd
30.11. General Motors Company
30.12. Honda Motor Co., Ltd.
30.13. Mazda Ltd.
30.14. Toyota Motor Corporation
30.15. BYD Company Limited
30.16. SAIC Motor Corp Ltd
30.17. Volkswagen AG
30.18. Hyundai Motor Company
30.19. Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
31 Appendix
31.1. Methodology
31.2. About MarketLine

 

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