アジア太平洋地域のパスタ・麺市場の概要、競合分析、2027年までの予測
Asia-Pacific Pasta and Noodles Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
アジア太平洋地域(APAC)のパスタ・麺市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
アジア太平洋地域のパスタ・麺類産業プロファイルでは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、ト... もっと見る
サマリー アジア太平洋地域(APAC)のパスタ・麺市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
アジア太平洋地域のパスタ・麺類産業プロファイルでは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。
主要ハイライト
- パスタ&麺市場は、乾燥パスタ、乾燥&即席麺、チルドパスタ、チルド麺、常温パスタ、常温麺の小売販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用された通貨換算は、2022年の年間平均為替レートを使用して計算されている。
- アジア太平洋地域のパスタ・麺市場の2022年の総売上高は443億3,630万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は6.9%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 4.4%で増加し、2022年には合計130億9,830万キログラムに達した。
- 市場の業績は減速すると予測され、2022年~2027年の5年間のCAGRは3%と予想され、2027年末には514億3,550万ドルの市場になると予測される。
範囲
- アジア太平洋地域のパスタ&麺市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、パスタ・麺類市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする
- アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場の今後の成長見通しを金額・数量ともに5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える
購入の理由
- 2022年のアジア太平洋地域のパスタ・麺類市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のパスタ・麺類市場規模は?
- アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場を構成する主要セグメントは?
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目次 目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.市場数量
1.4.市場数量予測
1.5.カテゴリーセグメンテーション
1.6.地域セグメンテーション
1.7.市場シェア
1.8.市場のライバル関係
1.9.競争環境
2 市場の概要
2.1.市場の定義
2.2.市場分析
3 市場データ
3.1.市場価値
3.2.市場数量
4 市場セグメンテーション
4.1.カテゴリーセグメンテーション
4.2.地域セグメンテーション
4.3.市場分布
5 市場の展望
5.1.市場価値予測
5.2.市場数量予測
6 ファイブフォース分析
6.1.概要
6.2.バイヤーパワー
6.3.サプライヤーパワー
6.4.新規参入者
6.5.代替品の脅威
6.6.ライバルの度合い
7 競争環境
7.1.市場シェア
7.2.アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場における主要企業は?
7.3.過去5年間(2017年~2022年)に市場シェアを最も伸ばした企業は?
7.4.過去5年間(2017-2022年)に市場シェアが苦戦した企業は?
7.5.アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場で最も人気のあるブランドは?
8 企業プロファイル
8.1.ティンイー(ケイマン諸島)ホールディング社
8.2.ユニ・プレジデント・エンタープライズ
8.3.インドフード・スクセス・マクムール(PT Indofood Sukses Makmur Tbk
8.4.日清食品ホールディングス
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 補足資料
10.1.方法論
10.2.業界団体
10.3.MarketLineの関連調査
10.4.MarketLineについて
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図表リスト 表一覧
表1:アジア太平洋地域のパスタ&麺市場金額:百万ドル、2017-22年
表2:アジア太平洋地域のパスタ&麺市場数量:百万キログラム、2017-22年
表3:アジア太平洋地域のパスタ&麺市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表4:アジア太平洋地域のパスタ&麺類市場のカテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表5:アジア太平洋地域のパスタ&麺類市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表6:アジア太平洋地域のパスタ&麺市場の分布:金額シェア、2022年
表7:アジア太平洋地域のパスタ&麺類市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表8:アジア太平洋地域のパスタ&麺市場数量予測:百万キログラム、2022-27年
表9:アジア太平洋地域のパスタ・麺類市場シェア:シェア(金額ベース)、2022年
表10:康師傅(ケイマン諸島)控股有限公司:主要データ
表11:Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp:年次財務比率
表 12:Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp:主要従業員
表13: Uni-President Enterprises Corp: 主要事実
表 14: ユニプレジデント・エンタープライゼズ(株): 主要事実年次財務比率
表 15: Uni-President Enterprises Corp:主要従業員
表16:PT Indofood Sukses Makmur Tbk:主要事実
表 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk:年次財務比率
表18:PT Indofood Sukses Makmur Tbk:主要従業員
表19:日清食品ホールディングス:主要事実
表 20: 日清食品ホールディングス(株): 年次財務比率
表21:日清食品ホールディングス:主要従業員
表22:日清食品ホールディングス:主要従業員(継続
表23:日清食品ホールディングス:主要従業員(続き
表24:アジア太平洋地域の為替レート(2018-22年
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Summary Asia-Pacific (APAC) Pasta and Noodles Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
Summary
Pasta & Noodles in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- The pasta & noodles market consists of the retail sale of dried pasta, dried & instant noodles, chilled pasta, chilled noodles, ambient pasta and ambient noodles. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. Any currency conversions used in the compilation of this report have been calculated using 2022 annual average exchange rates. - The Asia-Pacific Pasta & Noodles market had total revenues of $44,336.3 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.9% between 2017 and 2022. - Market consumption volume increased with a CAGR of 4.4% between 2017 and 2022, to reach a total of 13,098.3 million kilograms in 2022. - The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 3% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $51,435.5 million by the end of 2027.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the pasta & noodles market in Asia-Pacific - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the pasta & noodles market in Asia-Pacific - Leading company profiles reveal details of key pasta & noodles market players’ global operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific pasta & noodles market with five year forecasts by both value and volume
Reasons to Buy
- What was the size of the Asia-Pacific pasta & noodles market by value in 2022? - What will be the size of the Asia-Pacific pasta & noodles market in 2027? - What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific pasta & noodles market? - How has the market performed over the last five years? - What are the main segments that make up Asia-Pacific's pasta & noodles market?
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Table of Contents Table of Contents 1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Asia-Pacific pasta & noodles market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Asia-Pacific pasta & noodles market? 8 Company Profiles 8.1. Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp 8.2. Uni-President Enterprises Corp 8.3. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.4. Nissin Foods Holdings Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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List of Tables/Graphs List of Tables Table 1: Asia-Pacific pasta & noodles market value: $ million, 2017-22 Table 2: Asia-Pacific pasta & noodles market volume: million kilograms, 2017-22 Table 3: Asia-Pacific pasta & noodles market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Asia-Pacific pasta & noodles market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Asia-Pacific pasta & noodles market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Asia-Pacific pasta & noodles market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Asia-Pacific pasta & noodles market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Asia-Pacific pasta & noodles market volume forecast: million kilograms, 2022-27 Table 9: Asia-Pacific pasta & noodles market share: % share, by value, 2022 Table 10: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: key facts Table 11: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Annual Financial Ratios Table 12: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Key Employees Table 13: Uni-President Enterprises Corp: key facts Table 14: Uni-President Enterprises Corp: Annual Financial Ratios Table 15: Uni-President Enterprises Corp: Key Employees Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios Table 18: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees Table 19: Nissin Foods Holdings Co Ltd: key facts Table 20: Nissin Foods Holdings Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 21: Nissin Foods Holdings Co Ltd: Key Employees Table 22: Nissin Foods Holdings Co Ltd: Key Employees Continued Table 23: Nissin Foods Holdings Co Ltd: Key Employees Continued Table 24: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22
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