世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場概要、競合分析、予測、2018-2027年


North America (NAFTA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場概要、競合分析、予測、2018-2027年 概要 北米(NAFTA)のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2018-22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年10月25日 US$1,192
サイトライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
86 英語

 

サマリー

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場概要、競合分析、予測、2018-2027年

概要

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2018-22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内のスポーツ用品小売業界の2022年の市場総額は704億3,030万ドルであった。カナダは最も急成長している国で、2018-22年のCAGRは11.7%であった。
- スポーツ用品小売業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2022年の市場収益は633億4,710万ドルであった。次いでカナダが65億5,530万ドル、メキシコが5億2,800万ドルである。
- NAFTA圏のスポーツ用品小売業界は、米国が2027年に691億5,360万ドルで首位に立つと予想され、次いでカナダが75億7,280万ドル、メキシコが7億2,950万ドルと予想される。

スコープ

- NAFTAスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTAスポーツ用品小売市場の競争激しさとその魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、NAFTAスポーツ用品小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTAスポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のNAFTAスポーツ用品小売市場規模は?
- 2027年のNAFTAスポーツ用品小売市場規模は?
- NAFTAスポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- NAFTAスポーツ用品小売市場の規模は地域別ではどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. FGL Sports Ltd
9.2. Mountain Equipment Company Ltd
9.3. Decathlon SA
9.4. Academy Sports + Outdoors
9.5. Dick’s Sporting Goods Inc
9.6. Big 5 Sporting Goods Corp
9.7. NIKE Inc
9.8. adidas AG
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: NAFTA countries sports equipment retail industry, revenue ($m), 2018-27
Table 2: NAFTA countries sports equipment retail industry, revenue ($m), 2018-22
Table 3: NAFTA countries sports equipment retail industry forecast, revenue ($m), 2022-27
Table 4: Canada sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Canada sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Canada sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Canada sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 8: Canada size of population (million), 2018–22
Table 9: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 10: Canada gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Canada inflation, 2018–22
Table 12: Canada consumer price index (absolute), 2018–22
Table 13: Canada exchange rate, 2018–22
Table 14: Mexico sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 15: Mexico sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 16: Mexico sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 17: Mexico sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 18: Mexico size of population (million), 2018–22
Table 19: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 20: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 21: Mexico inflation, 2018–22
Table 22: Mexico consumer price index (absolute), 2018–22
Table 23: Mexico exchange rate, 2018–22
Table 24: United States sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 25: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 26: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 27: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 28: United States size of population (million), 2018–22
Table 29: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 30: United States gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 31: United States inflation, 2018–22
Table 32: United States consumer price index (absolute), 2018–22
Table 33: United States exchange rate, 2018–22
Table 34: FGL Sports Ltd: key facts
Table 35: FGL Sports Ltd: Key Employees
Table 36: Mountain Equipment Company Ltd: key facts
Table 37: Mountain Equipment Company Ltd: Key Employees
Table 38: Decathlon SA: key facts
Table 39: Decathlon SA: Key Employees
Table 40: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 41: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 42: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 43: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 44: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 45: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 46: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 47: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts
Table 48: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios
Table 49: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees
Table 50: NIKE Inc: key facts
Table 51: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 52: NIKE Inc: Key Employees
Table 53: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 54: adidas AG: key facts
Table 55: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 56: adidas AG: Key Employees

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America (NAFTA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The NAFTA Sports Equipment Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The sports equipment retail industry within the NAFTA countries had a total market value of $70,430.3 million in 2022.The Canada was the fastest growing country, with a CAGR of 11.7% over the 2018-22 period.
- Within the sports equipment retail industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $63,347.1 million in 2022. This was followed by Canada and Mexico, with a value of $6,555.3 and $528.0 million, respectively.
- The US is expected to lead the sports equipment retail industry in the NAFTA bloc, with a value of $69,153.6 million in 2027, followed by Canada and Mexico with expected values of $7,572.8 and $729.5 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the NAFTA sports equipment retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA sports equipment retail market
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA sports equipment retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA sports equipment retail market by value in 2022?
- What will be the size of the NAFTA sports equipment retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is the NAFTA sports equipment retail market in relation to its regional counterparts?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. FGL Sports Ltd
9.2. Mountain Equipment Company Ltd
9.3. Decathlon SA
9.4. Academy Sports + Outdoors
9.5. Dick’s Sporting Goods Inc
9.6. Big 5 Sporting Goods Corp
9.7. NIKE Inc
9.8. adidas AG
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: NAFTA countries sports equipment retail industry, revenue ($m), 2018-27
Table 2: NAFTA countries sports equipment retail industry, revenue ($m), 2018-22
Table 3: NAFTA countries sports equipment retail industry forecast, revenue ($m), 2022-27
Table 4: Canada sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Canada sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Canada sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Canada sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 8: Canada size of population (million), 2018–22
Table 9: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 10: Canada gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Canada inflation, 2018–22
Table 12: Canada consumer price index (absolute), 2018–22
Table 13: Canada exchange rate, 2018–22
Table 14: Mexico sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 15: Mexico sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 16: Mexico sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 17: Mexico sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 18: Mexico size of population (million), 2018–22
Table 19: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 20: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 21: Mexico inflation, 2018–22
Table 22: Mexico consumer price index (absolute), 2018–22
Table 23: Mexico exchange rate, 2018–22
Table 24: United States sports equipment retail market value: $ million, 2017-22
Table 25: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 26: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 27: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 28: United States size of population (million), 2018–22
Table 29: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 30: United States gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 31: United States inflation, 2018–22
Table 32: United States consumer price index (absolute), 2018–22
Table 33: United States exchange rate, 2018–22
Table 34: FGL Sports Ltd: key facts
Table 35: FGL Sports Ltd: Key Employees
Table 36: Mountain Equipment Company Ltd: key facts
Table 37: Mountain Equipment Company Ltd: Key Employees
Table 38: Decathlon SA: key facts
Table 39: Decathlon SA: Key Employees
Table 40: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 41: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 42: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 43: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 44: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 45: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 46: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 47: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts
Table 48: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios
Table 49: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees
Table 50: NIKE Inc: key facts
Table 51: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 52: NIKE Inc: Key Employees
Table 53: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 54: adidas AG: key facts
Table 55: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 56: adidas AG: Key Employees

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る