米国(アパレル・非アパレル製造業)市場の概要、競合分析、2027年までの予測
United States (US) Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
米国(アパレル・非アパレル製造業)市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
米国のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性... もっと見る
サマリー 米国(アパレル・非アパレル製造業)市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
米国のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。
主要ハイライト
- 各セグメントの金額は消費額であり、国内生産に輸入を加えたものから輸出を差し引いたものと定義される。
- 米国のアパレル・非アパレル製造市場の2022年の総売上高は4,669億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.3%であった。
- 2022年にはアパレル部門が市場最大の割合を占め、総売上高は市場全体の88.8%に相当する4,147億ドルとなった。
- 2022年の世界のアパレル・非アパレル製造市場において、米国は25.0%と大きなシェアを占めている。
スコープ
- 米国のアパレル&非アパレル製造市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国におけるアパレル・非アパレル製造市場の競争力および魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、アパレル・非アパレル製造市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 米国のアパレル・非アパレル製造市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。
購入の理由
- 2022年の米国のアパレル・非アパレル製造市場規模は?
- 2027年の米国アパレル・非アパレル製造市場規模は?
- 米国のアパレル・非アパレル製造市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 米国のアパレル・非アパレル製造市場を構成する主要セグメントは?
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目次 Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players in the market?
7.3. What strategies do leading players follow?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. The Gap Inc
8.2. PVH Corp
8.3. V. F. Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine
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Summary United States (US) Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
Summary
Apparel & Non-Apparel Manufacturing in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- The value of each segment is for consumption, defined as domestic production plus imports minus exports. - The US apparel & non-apparel manufacturing market had total revenues of $466.9 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3% between 2017 and 2022. - The apparel segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $414.7 billion, equivalent to 88.8% of the market's overall value. - The US accounted for a significant share of 25.0% in the global apparel & non-apparel manufacturing market in 2022.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the apparel & non-apparel manufacturing market in the United States - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the apparel & non-apparel manufacturing market in the United States - Leading company profiles reveal details of key apparel & non-apparel manufacturing market players’ global operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States apparel & non-apparel manufacturing market with five year forecasts
Reasons to Buy
- What was the size of the United States apparel & non-apparel manufacturing market by value in 2022? - What will be the size of the United States apparel & non-apparel manufacturing market in 2027? - What factors are affecting the strength of competition in the United States apparel & non-apparel manufacturing market? - How has the market performed over the last five years? - What are the main segments that make up the United States's apparel & non-apparel manufacturing market?
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Table of Contents Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players in the market?
7.3. What strategies do leading players follow?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. The Gap Inc
8.2. PVH Corp
8.3. V. F. Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine
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