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中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測


China Confectionery Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国の菓子産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報... もっと見る

 

 

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2023年7月7日 US$350
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サマリー

中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

中国の菓子産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 菓子市場は、チョコレート、ガム、砂糖菓子の小売販売で構成される。チョコレート部門は、箱入りチョコレート、チョコレートカウントライン、チョコレートストレートライン、モールドバー、ノベルティなど、チョコレートをベースとしたすべての製品で構成される。ガム部門は、バブルガムとチューインガムで構成されている。さらに、砂糖菓子製品には、ハードボイルド・スウィーツ、ミント、キャラメル&トフィー、ガム&ゼリー、マシュマロ、ファッジ、薬用のど飴が含まれる。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれている。本レポートの作成に使用した通貨換算は、恒常為替レート(2022年年間平均レート)を用いて算出した。
- 中国の菓子市場の2022年の総売上高は147億9,780万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は0.6%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR-2.4%で減少し、2022年には合計13億9,590万キログラムに達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2022年から2027年の5年間のCAGRは1.5%と予想され、2027年末には159億2,470万ドルの市場になると予測される。

範囲

- ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の規模、成長性、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の競争激しさとその魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、ゲームソフトウェア小売市場の主要プレイヤーの世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のブラジルのゲームソフトウェア小売市場規模(金額)は?
- 2027年のブラジルゲームソフト小売市場規模は?
- ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- ブラジルのゲームソフト小売市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese confectionery market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Chinese confectionery market?
8 Company Profiles
8.1. Mars, Incorporated
8.2. Nestle SA
8.3. Perfetti Van Melle S.p.A.
8.4. Beijing Sister Ma Food Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: China confectionery market value: $ million, 2017-22
Table 2: China confectionery market volume: million kilograms, 2017-22
Table 3: China confectionery market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: China confectionery market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: China confectionery market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: China confectionery market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: China confectionery market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: China confectionery market volume forecast: million kilograms, 2022-27
Table 9: China confectionery market share: % share, by value, 2022
Table 10: Mars, Incorporated: key facts
Table 11: Mars, Incorporated: Key Employees
Table 12: Nestle SA: key facts
Table 13: Nestle SA: Annual Financial Ratios
Table 14: Nestle SA: Key Employees
Table 15: Nestle SA: Key Employees Continued
Table 16: Perfetti Van Melle S.p.A.: key facts
Table 17: Perfetti Van Melle S.p.A.: Key Employees
Table 18: Beijing Sister Ma Food Co Ltd: key facts
Table 19: China size of population (million), 2018-22
Table 20: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 21: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 22: China inflation, 2018-22
Table 23: China consumer price index (absolute), 2018-22
Table 24: China exchange rate, 2018-22

 

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Summary

China Confectionery Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Confectionery in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The confectionery market consists of the retail sale of chocolate, gum and sugar confectionery products. The chocolate segment consists of all chocolate based products, including boxed chocolates, chocolate countlines, chocolate straightlines, molded bars and novelties. The gum segment consists of all bubble and chewing gum. Moreover, the sugar confectionery products consists of hard boiled sweets, mints, caramels & toffees, gums and jellies, marshmallows, fudges and medicated throat lozenges. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. Any currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The Chinese Confectionery market had total revenues of $14,797.8 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.6% between 2017 and 2022.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of -2.4% between 2017 and 2022, to reach a total of 1,395.9 million kilograms in 2022.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 1.5% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $15,924.7 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the games software retail market in Brazil
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the games software retail market in Brazil
- Leading company profiles reveal details of key games software retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Brazil games software retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Brazil games software retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Brazil games software retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Brazil games software retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Brazil's games software retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese confectionery market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Chinese confectionery market?
8 Company Profiles
8.1. Mars, Incorporated
8.2. Nestle SA
8.3. Perfetti Van Melle S.p.A.
8.4. Beijing Sister Ma Food Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: China confectionery market value: $ million, 2017-22
Table 2: China confectionery market volume: million kilograms, 2017-22
Table 3: China confectionery market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: China confectionery market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: China confectionery market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: China confectionery market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: China confectionery market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: China confectionery market volume forecast: million kilograms, 2022-27
Table 9: China confectionery market share: % share, by value, 2022
Table 10: Mars, Incorporated: key facts
Table 11: Mars, Incorporated: Key Employees
Table 12: Nestle SA: key facts
Table 13: Nestle SA: Annual Financial Ratios
Table 14: Nestle SA: Key Employees
Table 15: Nestle SA: Key Employees Continued
Table 16: Perfetti Van Melle S.p.A.: key facts
Table 17: Perfetti Van Melle S.p.A.: Key Employees
Table 18: Beijing Sister Ma Food Co Ltd: key facts
Table 19: China size of population (million), 2018-22
Table 20: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 21: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 22: China inflation, 2018-22
Table 23: China consumer price index (absolute), 2018-22
Table 24: China exchange rate, 2018-22

 

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