中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Confectionery Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国の菓子産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報... もっと見る
サマリー中国菓子市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国の菓子産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 菓子市場は、チョコレート、ガム、砂糖菓子の小売販売で構成される。チョコレート部門は、箱入りチョコレート、チョコレートカウントライン、チョコレートストレートライン、モールドバー、ノベルティなど、チョコレートをベースとしたすべての製品で構成される。ガム部門は、バブルガムとチューインガムで構成されている。さらに、砂糖菓子製品には、ハードボイルド・スウィーツ、ミント、キャラメル&トフィー、ガム&ゼリー、マシュマロ、ファッジ、薬用のど飴が含まれる。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれている。本レポートの作成に使用した通貨換算は、恒常為替レート(2022年年間平均レート)を用いて算出した。 - 中国の菓子市場の2022年の総売上高は147億9,780万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は0.6%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR-2.4%で減少し、2022年には合計13億9,590万キログラムに達した。 - 市場の業績は加速すると予測され、2022年から2027年の5年間のCAGRは1.5%と予想され、2027年末には159億2,470万ドルの市場になると予測される。 範囲 - ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の規模、成長性、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の競争激しさとその魅力を明らかにします。 - 主要企業のプロファイルから、ゲームソフトウェア小売市場の主要プレイヤーの世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のブラジルのゲームソフトウェア小売市場規模(金額)は? - 2027年のブラジルゲームソフト小売市場規模は? - ブラジルのゲームソフトウェア小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場推移は? - ブラジルのゲームソフト小売市場における競合上位企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese confectionery market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese confectionery market? 8 Company Profiles 8.1. Mars, Incorporated 8.2. Nestle SA 8.3. Perfetti Van Melle S.p.A. 8.4. Beijing Sister Ma Food Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China confectionery market value: $ million, 2017-22 Table 2: China confectionery market volume: million kilograms, 2017-22 Table 3: China confectionery market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China confectionery market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China confectionery market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China confectionery market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China confectionery market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China confectionery market volume forecast: million kilograms, 2022-27 Table 9: China confectionery market share: % share, by value, 2022 Table 10: Mars, Incorporated: key facts Table 11: Mars, Incorporated: Key Employees Table 12: Nestle SA: key facts Table 13: Nestle SA: Annual Financial Ratios Table 14: Nestle SA: Key Employees Table 15: Nestle SA: Key Employees Continued Table 16: Perfetti Van Melle S.p.A.: key facts Table 17: Perfetti Van Melle S.p.A.: Key Employees Table 18: Beijing Sister Ma Food Co Ltd: key facts Table 19: China size of population (million), 2018-22 Table 20: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 21: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 22: China inflation, 2018-22 Table 23: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 24: China exchange rate, 2018-22
SummaryChina Confectionery Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese confectionery market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese confectionery market? 8 Company Profiles 8.1. Mars, Incorporated 8.2. Nestle SA 8.3. Perfetti Van Melle S.p.A. 8.4. Beijing Sister Ma Food Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China confectionery market value: $ million, 2017-22 Table 2: China confectionery market volume: million kilograms, 2017-22 Table 3: China confectionery market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China confectionery market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China confectionery market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China confectionery market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China confectionery market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China confectionery market volume forecast: million kilograms, 2022-27 Table 9: China confectionery market share: % share, by value, 2022 Table 10: Mars, Incorporated: key facts Table 11: Mars, Incorporated: Key Employees Table 12: Nestle SA: key facts Table 13: Nestle SA: Annual Financial Ratios Table 14: Nestle SA: Key Employees Table 15: Nestle SA: Key Employees Continued Table 16: Perfetti Van Melle S.p.A.: key facts Table 17: Perfetti Van Melle S.p.A.: Key Employees Table 18: Beijing Sister Ma Food Co Ltd: key facts Table 19: China size of population (million), 2018-22 Table 20: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 21: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 22: China inflation, 2018-22 Table 23: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 24: China exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
MarketLine社のFood分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |