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新興国旅行・観光市場トップ5の概要、競合分析、2018-2027年予測


Top 5 Emerging Countries Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

新興国旅行・観光市場トップ5の概要、競合分析、2018-2027年予測 概要 新興国5ヶ国の旅行・観光産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を... もっと見る

 

 

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サマリー

新興国旅行・観光市場トップ5の概要、競合分析、2018-2027年予測

概要

新興国5ヶ国の旅行・観光産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2022年に世界の旅行&観光産業に1兆6,763億1,040万ドル貢献し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は0.8%であった。新興国上位5カ国は、2027年には2,204,059.4百万ドルに達すると予想され、2022-27年のCAGRは5.6%である。
- 旅行・観光業界では、新興国上位5カ国の中で中国がトップで、2022年の市場売上は1,130,603.9百万ドルに達する。次いでインドが2,265億9,270万ドル、ブラジルが1,724億4,080万ドルである。
- 中国は2027年に1兆4,332億2,410万ドル、次いでインドが3億5,072万2,500ドル、ブラジルが2,309億5,800万ドルとなり、新興国上位5カ国の旅行・観光産業をリードすると予想される。

スコープ

- 新興5ヶ国の旅行・観光産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初級調査の時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5カ国における旅行・観光産業の競争力、魅力度を把握
- 主要企業のプロフィールから、旅行・観光業界の主要プレイヤーの新興5カ国の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5ヵ国旅行・観光産業の将来成長見通しを5ヵ年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年の新興5ヶ国の旅行・観光産業の規模は?
- 2027年の新興5カ国の旅行・観光産業の規模は?
- 新興5大旅行・観光産業の競争力に影響を与える要因は何か?
- 業界の過去5年間の業績は?
- 新興5大旅行・観光産業を構成する主なセグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Travel & Tourism
2.1. Industry Outlook
3 Travel & Tourism in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Travel & Tourism in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Travel & Tourism in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Travel & Tourism in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Travel & Tourism in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Famous Brands Ltd (Foodservice)
13.2. Tsogo Sun Gaming Limited
13.3. Spur Corporation Ltd
13.4. InterContinental Hotels Group Plc
13.5. South African Express Airways (Pty) Ltd
13.6. City Lodge Hotels Ltd
13.7. International Consolidated Airlines Group SA
13.8. South African Airways SOC
13.9. Restaurant Brands International Inc
13.10. Blue Tree Hotels & Resorts do Brasil SA
13.11. Ambev SA
13.12. Booking Holdings Inc
13.13. Expedia Group Inc
13.14. CVC Brasil Operadora e Agencia de Viagens SA
13.15. Wyndham Hotels & Resorts Inc
13.16. Hotel Nacional Inn
13.17. Shanghai Jin Jiang Capital Co Ltd
13.18. H World Group Ltd
13.19. BTG Hotels Group Co Ltd
13.20. Starbucks Corporation
13.21. China Eastern Airlines Corp Ltd
13.22. Air China Ltd
13.23. Hainan Airlines Co Ltd
13.24. China Southern Airlines Co Ltd
13.25. GreenTree Hospitality Group Ltd
13.26. The Indian Hotels Company Ltd
13.27. Coffee Day Enterprises Ltd
13.28. Accor SA
13.29. SpiceJet Ltd
13.30. Air India Ltd
13.31. Sarovar Hotels Pvt Ltd
13.32. Interglobe Aviation Ltd
13.33. Alsea SAB de CV
13.34. Yum! Brands, Inc.
13.35. Marriott International Inc
13.36. Doctor's Associates Inc
13.37. McDonald's Corp
13.38. Domino's Pizza, Inc.
13.39. Choice Hotels International Inc
13.40. Aeroenlaces Nacionales SA De CV
13.41. Aerovias de Mexico SA de CV
13.42. Grupo Posadas SAB de CV
13.43. Barcelo Hotels and Resorts
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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Summary

Top 5 Emerging Countries Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The Emerging 5 Travel & Tourism industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- These countries contributed $1,676,301.4 million to the global travel & tourism industry in 2022, with a compound annual growth rate (CAGR) of 0.8% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $2,204,059.4 million in 2027, with a CAGR of 5.6% over the 2022-27 period.
- Within the travel & tourism industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $1,130,603.9 million in 2022. This was followed by India and Brazil with a value of $226,592.7 and $172,440.8 million, respectively.
- China is expected to lead the travel & tourism industry in the top five emerging nations, with a value of $1,433,224.1 million in 2027, followed by India and Brazil with expected values of $350,722.5 and $230,958.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five travel & tourism industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five travel & tourism industry
- Leading company profiles reveal details of key travel & tourism industry players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five travel & tourism industry with five year forecasts
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five travel & tourism industry by value in 2022?
- What will be the size of the emerging five travel & tourism industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five travel & tourism industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the emerging five travel & tourism industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Travel & Tourism
2.1. Industry Outlook
3 Travel & Tourism in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Travel & Tourism in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Travel & Tourism in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Travel & Tourism in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Travel & Tourism in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Famous Brands Ltd (Foodservice)
13.2. Tsogo Sun Gaming Limited
13.3. Spur Corporation Ltd
13.4. InterContinental Hotels Group Plc
13.5. South African Express Airways (Pty) Ltd
13.6. City Lodge Hotels Ltd
13.7. International Consolidated Airlines Group SA
13.8. South African Airways SOC
13.9. Restaurant Brands International Inc
13.10. Blue Tree Hotels & Resorts do Brasil SA
13.11. Ambev SA
13.12. Booking Holdings Inc
13.13. Expedia Group Inc
13.14. CVC Brasil Operadora e Agencia de Viagens SA
13.15. Wyndham Hotels & Resorts Inc
13.16. Hotel Nacional Inn
13.17. Shanghai Jin Jiang Capital Co Ltd
13.18. H World Group Ltd
13.19. BTG Hotels Group Co Ltd
13.20. Starbucks Corporation
13.21. China Eastern Airlines Corp Ltd
13.22. Air China Ltd
13.23. Hainan Airlines Co Ltd
13.24. China Southern Airlines Co Ltd
13.25. GreenTree Hospitality Group Ltd
13.26. The Indian Hotels Company Ltd
13.27. Coffee Day Enterprises Ltd
13.28. Accor SA
13.29. SpiceJet Ltd
13.30. Air India Ltd
13.31. Sarovar Hotels Pvt Ltd
13.32. Interglobe Aviation Ltd
13.33. Alsea SAB de CV
13.34. Yum! Brands, Inc.
13.35. Marriott International Inc
13.36. Doctor's Associates Inc
13.37. McDonald's Corp
13.38. Domino's Pizza, Inc.
13.39. Choice Hotels International Inc
13.40. Aeroenlaces Nacionales SA De CV
13.41. Aerovias de Mexico SA de CV
13.42. Grupo Posadas SAB de CV
13.43. Barcelo Hotels and Resorts
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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