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G8諸国の旅行・観光市場の概要、競合分析、2018-2027年予測


G8 Countries Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

G8諸国の旅行・観光市場の概要、競合分析、2018-2027年予測 概要 この調査レポートは、G8諸国の旅行&観光産業のプロファイルを掲載し、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)など、トップラインの質的お... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国の旅行・観光市場の概要、競合分析、2018-2027年予測

概要

この調査レポートは、G8諸国の旅行&観光産業のプロファイルを掲載し、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供しています。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2022年に32,958億9,230万ドルを世界の旅行・観光産業に貢献し、2018年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は-1.2%。G8諸国は2027年には4,304,268.3百万ドルに達すると予想され、2022-27年のCAGRは5.5%である。
- G8諸国の中では、米国が旅行・観光産業の主要国であり、2022年の市場収益は1兆6,853億2,730万ドルである。次いで日本が4,303億9,740万ドル、英国が2,487億1,080万ドルである。
- 米国は2016年に2兆1,533億6,010万ドル、次いで日本が5億1,432億2,600万ドル、英国が3,611億7,940万ドルと予想され、G8諸国の旅行・観光産業をリードする。

スコープ

- G8旅行&観光産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初級調査の時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8の旅行・ツーリズム産業の競争力、魅力度を把握できます。
- 主要企業のプロファイルから、G8旅行・観光業界の主要プレイヤーの事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8旅行・観光産業の将来成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のG8旅行・観光産業の規模は?
- 2027年のG8旅行・観光産業の規模は?
- G8旅行・観光産業の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の業界の業績は?
- G8旅行・観光産業を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Travel & Tourism
2.1. Industry Outlook
3 Travel & Tourism in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Travel & Tourism in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Travel & Tourism in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Travel & Tourism in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Travel & Tourism in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Travel & Tourism in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Travel & Tourism in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Travel & Tourism in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Restaurant Brands International Inc
19.2. Doctor's Associates Inc
19.3. WestJet Airlines Ltd
19.4. Air Canada
19.5. Groupe Le Duff SA
19.6. The Originals, Human Hotels & Resorts
19.7. Contact-Hotel Association
19.8. Accor SA
19.9. NORDSEE GmbH
19.10. Air France-KLM SA
19.11. Deutsche Lufthansa AG
19.12. Steigenberger Hotels AG
19.13. Cigierre – Compagnia Generale Ristorazione SpA
19.14. Group Sebeto SPA
19.15. Best Western International Inc
19.16. Alitalia - Societa Aerea Italiana SpA (Inactive)
19.17. easyJet Airline Company Ltd
19.18. Ryanair Holdings plc
19.19. Toyoko Inn Co Ltd
19.20. Route Inn Japan Co Ltd
19.21. Skylark Holdings Co Ltd
19.22. East Japan Railway Co
19.23. APA Hotel Ltd
19.24. Super Hotel Co., Ltd.
19.25. Central Japan Railway Company
19.26. West Japan Railway Company
19.27. Rosinter Restaurants Holding OJSC
19.28. Dodo Franchising LLC
19.29. AZIMUT Hotels Company, LLC
19.30. AMAKS Hotels & Resorts
19.31. Radisson Hotel Group
19.32. Aeroflot OAO
19.33. UTair Aviation
19.34. Siberia Airlines
19.35. International Consolidated Airlines Group SA
19.36. Domino's Pizza, Inc.
19.37. InterContinental Hotels Group Plc
19.38. Travelodge Hotels Ltd.
19.39. J D Wetherspoon plc
19.40. Whitbread PLC
19.41. Booking Holdings Inc
19.42. Expedia Group Inc
19.43. Travelport Worldwide Ltd
19.44. TUI Group
19.45. McDonald's Corp
19.46. Yum! Brands, Inc.
19.47. Choice Hotels International Inc
19.48. Wyndham Hotels & Resorts Inc
19.49. Starbucks Corporation
19.50. United Airlines Holdings Inc
19.51. American Airlines Inc
19.52. Southwest Airlines Co
19.53. Marriott International Inc
19.54. Delta Air Lines Inc
19.55. Hilton Worldwide Holdings Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The G8 Travel & Tourism industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $3,295,892.3 million in 2022 to the global travel & tourism industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of -1.2% between 2018 and 2022. The G8 countries are expected to reach a value of $4,304,268.3 million in 2027, with a CAGR of 5.5% over the 2022-27 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the travel & tourism industry, with market revenues of $1,685,327.3 million in 2022. This was followed by Japan and the UK, with a value of $430,397.4 and $248,710.8 million, respectively.
- The US is expected to lead the travel & tourism industry in the G8 nations with a value of $2,153,360.1 million in 2016, followed by Japan and the UK with expected values of $514,322.6 and $361,179.4 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 travel & tourism industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 travel & tourism industry
- Leading company profiles reveal details of key travel & tourism industry players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 travel & tourism industry with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 travel & tourism industry by value in 2022?
- What will be the size of the G8 travel & tourism industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 travel & tourism industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 travel & tourism industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Travel & Tourism
2.1. Industry Outlook
3 Travel & Tourism in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Travel & Tourism in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Travel & Tourism in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Travel & Tourism in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Travel & Tourism in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Travel & Tourism in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Travel & Tourism in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Travel & Tourism in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Restaurant Brands International Inc
19.2. Doctor's Associates Inc
19.3. WestJet Airlines Ltd
19.4. Air Canada
19.5. Groupe Le Duff SA
19.6. The Originals, Human Hotels & Resorts
19.7. Contact-Hotel Association
19.8. Accor SA
19.9. NORDSEE GmbH
19.10. Air France-KLM SA
19.11. Deutsche Lufthansa AG
19.12. Steigenberger Hotels AG
19.13. Cigierre – Compagnia Generale Ristorazione SpA
19.14. Group Sebeto SPA
19.15. Best Western International Inc
19.16. Alitalia - Societa Aerea Italiana SpA (Inactive)
19.17. easyJet Airline Company Ltd
19.18. Ryanair Holdings plc
19.19. Toyoko Inn Co Ltd
19.20. Route Inn Japan Co Ltd
19.21. Skylark Holdings Co Ltd
19.22. East Japan Railway Co
19.23. APA Hotel Ltd
19.24. Super Hotel Co., Ltd.
19.25. Central Japan Railway Company
19.26. West Japan Railway Company
19.27. Rosinter Restaurants Holding OJSC
19.28. Dodo Franchising LLC
19.29. AZIMUT Hotels Company, LLC
19.30. AMAKS Hotels & Resorts
19.31. Radisson Hotel Group
19.32. Aeroflot OAO
19.33. UTair Aviation
19.34. Siberia Airlines
19.35. International Consolidated Airlines Group SA
19.36. Domino's Pizza, Inc.
19.37. InterContinental Hotels Group Plc
19.38. Travelodge Hotels Ltd.
19.39. J D Wetherspoon plc
19.40. Whitbread PLC
19.41. Booking Holdings Inc
19.42. Expedia Group Inc
19.43. Travelport Worldwide Ltd
19.44. TUI Group
19.45. McDonald's Corp
19.46. Yum! Brands, Inc.
19.47. Choice Hotels International Inc
19.48. Wyndham Hotels & Resorts Inc
19.49. Starbucks Corporation
19.50. United Airlines Holdings Inc
19.51. American Airlines Inc
19.52. Southwest Airlines Co
19.53. Marriott International Inc
19.54. Delta Air Lines Inc
19.55. Hilton Worldwide Holdings Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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