世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

G8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測


G8 Countries Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

G8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測 概要 G8諸国の農産物産業プロファイルは、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年5月1日 US$1,495
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
254 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

G8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測

概要

G8諸国の農産物産業プロファイルは、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2022年に8,328億ドルを世界の農産物産業に貢献し、2018年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は8.9%であった。G8諸国は2027年には7,435億ドルに達すると予想され、2022年から27年のCAGRは-2.2%である。
- G8諸国の中では、フランスが農産物産業の主要国であり、2022年の市場収益は3608億ドルである。次いで米国が2,157億ドル、イタリアが654億ドルである。
- フランスは2016年に2,625億ドルで、G8諸国の農産物産業をリードすると予想され、次いで米国が2,384億ドル、日本が580億ドルと予想される。

スコープ

- G8農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8農産物市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、G8農産物市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- G8農産物市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間の予測を用いて理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載

購入の理由

- 2022年のG8農産物市場規模(金額ベース)は?
- 2027年のG8農産物市場規模は?
- G8農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8農産物市場を構成する主要セグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Agricultural Products in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Agricultural Products in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Agricultural Products in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Agricultural Products in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Agricultural Products in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Glencore Plc
19.2. La Coop federee
19.3. Richardson International Ltd
19.4. AGT Food and Ingredients Inc
19.5. Tereos
19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
19.7. Union InVivo
19.8. The Soufflet Group
19.9. Suedzucker AG
19.10. Bayer AG
19.11. BayWa AG
19.12. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
19.13. Kaneko Seeds Co Ltd
19.14. Nisshin Seifun Group Inc
19.15. Showa Sangyo Co Ltd
19.16. Prodimex
19.17. Rusagro Group of Companies
19.18. ASTON
19.19. Frontier Agriculture Limited
19.20. Associated British Foods Plc
19.21. Total Produce plc
19.22. Archer Daniels Midland Co
19.23. CHS Inc.
19.24. Cargill International SA
19.25. Bunge Limited
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

G8 Countries Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The G8 Agricultural Products industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $832.8 billion in 2022 to the global agricultural products industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 8.9% between 2018 and 2022. The G8 countries are expected to reach a value of $743.5 billion in 2027, with a CAGR of -2.2% over the 2022-27 period.
- Among the G8 nations, France is the leading country in the agricultural products industry, with market revenues of $360.8 billion in 2022. This was followed by the US and Italy, with a value of $215.7 and $65.4 billion, respectively.
- France is expected to lead the agricultural products industry in the G8 nations with a value of $262.5 billion in 2016, followed by the US and Japan with expected values of $238.4 and $58.0 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 agricultural products market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 agricultural products market
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 agricultural products market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the G8 agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 agricultural products market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Agricultural Products in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Agricultural Products in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Agricultural Products in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Agricultural Products in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Agricultural Products in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Glencore Plc
19.2. La Coop federee
19.3. Richardson International Ltd
19.4. AGT Food and Ingredients Inc
19.5. Tereos
19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
19.7. Union InVivo
19.8. The Soufflet Group
19.9. Suedzucker AG
19.10. Bayer AG
19.11. BayWa AG
19.12. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
19.13. Kaneko Seeds Co Ltd
19.14. Nisshin Seifun Group Inc
19.15. Showa Sangyo Co Ltd
19.16. Prodimex
19.17. Rusagro Group of Companies
19.18. ASTON
19.19. Frontier Agriculture Limited
19.20. Associated British Foods Plc
19.21. Total Produce plc
19.22. Archer Daniels Midland Co
19.23. CHS Inc.
19.24. Cargill International SA
19.25. Bunge Limited
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(agricultural)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る