G8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測G8 Countries Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027 G8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測 概要 G8諸国の農産物産業プロファイルは、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供し... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーG8諸国農産物市場の概要、競合分析、2018-2027年予測概要 G8諸国の農産物産業プロファイルは、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - G8諸国は2022年に8,328億ドルを世界の農産物産業に貢献し、2018年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は8.9%であった。G8諸国は2027年には7,435億ドルに達すると予想され、2022年から27年のCAGRは-2.2%である。 - G8諸国の中では、フランスが農産物産業の主要国であり、2022年の市場収益は3608億ドルである。次いで米国が2,157億ドル、イタリアが654億ドルである。 - フランスは2016年に2,625億ドルで、G8諸国の農産物産業をリードすると予想され、次いで米国が2,384億ドル、日本が580億ドルと予想される。 スコープ - G8農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、G8農産物市場の競争力、魅力度を測定 - 主要企業のプロファイルから、G8農産物市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする - G8農産物市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間の予測を用いて理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。 - 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載 購入の理由 - 2022年のG8農産物市場規模(金額ベース)は? - 2027年のG8農産物市場規模は? - G8農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - G8農産物市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 Group of Eight (G8) Agricultural Products 2.1. Industry Outlook 3 Agricultural Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in France 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Agricultural Products in Germany 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Agricultural Products in Italy 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Agricultural Products in Japan 11.1. Market Overview 11.2. Market Data 11.3. Market Segmentation 11.4. Market outlook 11.5. Five forces analysis 12 Macroeconomic Indicators 12.1. Country data 13 Agricultural Products in Russia 13.1. Market Overview 13.2. Market Data 13.3. Market Segmentation 13.4. Market outlook 13.5. Five forces analysis 14 Macroeconomic Indicators 14.1. Country data 15 Agricultural Products in The United Kingdom 15.1. Market Overview 15.2. Market Data 15.3. Market Segmentation 15.4. Market outlook 15.5. Five forces analysis 16 Macroeconomic Indicators 16.1. Country data 17 Agricultural Products in The United States 17.1. Market Overview 17.2. Market Data 17.3. Market Segmentation 17.4. Market outlook 17.5. Five forces analysis 18 Macroeconomic Indicators 18.1. Country data 19 Company Profiles 19.1. Glencore Plc 19.2. La Coop federee 19.3. Richardson International Ltd 19.4. AGT Food and Ingredients Inc 19.5. Tereos 19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 19.7. Union InVivo 19.8. The Soufflet Group 19.9. Suedzucker AG 19.10. Bayer AG 19.11. BayWa AG 19.12. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 19.13. Kaneko Seeds Co Ltd 19.14. Nisshin Seifun Group Inc 19.15. Showa Sangyo Co Ltd 19.16. Prodimex 19.17. Rusagro Group of Companies 19.18. ASTON 19.19. Frontier Agriculture Limited 19.20. Associated British Foods Plc 19.21. Total Produce plc 19.22. Archer Daniels Midland Co 19.23. CHS Inc. 19.24. Cargill International SA 19.25. Bunge Limited 20 Appendix 20.1. Methodology 20.2. About MarketLine
SummaryG8 Countries Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 Group of Eight (G8) Agricultural Products 2.1. Industry Outlook 3 Agricultural Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in France 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Agricultural Products in Germany 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Agricultural Products in Italy 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Agricultural Products in Japan 11.1. Market Overview 11.2. Market Data 11.3. Market Segmentation 11.4. Market outlook 11.5. Five forces analysis 12 Macroeconomic Indicators 12.1. Country data 13 Agricultural Products in Russia 13.1. Market Overview 13.2. Market Data 13.3. Market Segmentation 13.4. Market outlook 13.5. Five forces analysis 14 Macroeconomic Indicators 14.1. Country data 15 Agricultural Products in The United Kingdom 15.1. Market Overview 15.2. Market Data 15.3. Market Segmentation 15.4. Market outlook 15.5. Five forces analysis 16 Macroeconomic Indicators 16.1. Country data 17 Agricultural Products in The United States 17.1. Market Overview 17.2. Market Data 17.3. Market Segmentation 17.4. Market outlook 17.5. Five forces analysis 18 Macroeconomic Indicators 18.1. Country data 19 Company Profiles 19.1. Glencore Plc 19.2. La Coop federee 19.3. Richardson International Ltd 19.4. AGT Food and Ingredients Inc 19.5. Tereos 19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 19.7. Union InVivo 19.8. The Soufflet Group 19.9. Suedzucker AG 19.10. Bayer AG 19.11. BayWa AG 19.12. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 19.13. Kaneko Seeds Co Ltd 19.14. Nisshin Seifun Group Inc 19.15. Showa Sangyo Co Ltd 19.16. Prodimex 19.17. Rusagro Group of Companies 19.18. ASTON 19.19. Frontier Agriculture Limited 19.20. Associated British Foods Plc 19.21. Total Produce plc 19.22. Archer Daniels Midland Co 19.23. CHS Inc. 19.24. Cargill International SA 19.25. Bunge Limited 20 Appendix 20.1. Methodology 20.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のAgricultural Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(agricultural)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |