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スペイン航空貨物市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Spain Air Freight Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

スペイン航空貨物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 スペインの航空貨物産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。... もっと見る

 

 

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2023年3月31日 US$350
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サマリー

スペイン航空貨物市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

スペインの航空貨物産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 航空貨物部門は、航空による貨物輸送から生み出される収入で構成されると定義されている。
- スペインの航空貨物セクターの2022年の総収入は5億2,110万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)はマイナス11.2%であった。
- セクターの消費量は2017年から2022年にかけてマイナス12%のCAGRで減少し、2022年には合計5億6,310万FTKに達した。
- 2022年には国際部門が最も大きな割合を占め、総売上高は4億2,110万ドルで、部門全体の74.8%に相当する。

スコープ

- スペインの航空貨物市場の規模、成長性、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、スペインの航空貨物市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、航空貨物市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- スペインの航空貨物市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のスペイン航空貨物市場の規模は?
- 2027年のスペイン航空貨物市場規模は?
- スペイン航空貨物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- スペインの航空貨物市場規模は地域別でどの程度か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. Are there any threats to the leading players?
7.4. What are the recent M&A activities in the market?
8 Company Profiles
8.1. International Consolidated Airlines Group SA
8.2. The Emirates Group
8.3. Deutsche Post AG
8.4. FedEx Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Spain Air Freight Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Air Freight in Spain industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The air freight sector is defined as consisting of revenues generated from freight transportation by air.
- The Spanish air freight sector had total revenues of $521.1 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of negative 11.2% between 2017 and 2022.
- Sector consumption volumes declined with a CAGR of negative 12% between 2017 and 2022, to reach a total of 563.1 million FTK in 2022.
- The International segment accounted for sector's the largest proportion in 2022, with total revenues of $421.1 million, equivalent to 74.8% of the sector's overall value.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the air freight market in Spain
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the air freight market in Spain
- Leading company profiles reveal details of key air freight market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Spain air freight market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Spain air freight market by value in 2022?
- What will be the size of the Spain air freight market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Spain air freight market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is Spain’s air freight market in relation to its regional counterparts?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. Are there any threats to the leading players?
7.4. What are the recent M&A activities in the market?
8 Company Profiles
8.1. International Consolidated Airlines Group SA
8.2. The Emirates Group
8.3. Deutsche Post AG
8.4. FedEx Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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