タブレット販売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測Global Tablet Sales Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 タブレット販売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測 概要 タブレット販売の世界産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性... もっと見る
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サマリータブレット販売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測概要 タブレット販売の世界産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要ハイライト - タブレット市場は、アップルiPadやサムスンギャラクシーなどのタブレットコンピュータをエンドユーザーに販売することで得られる総収入で構成される。タブレット市場にはメディアタブレットは含まれるが、電子書籍リーダーは含まれない。市場価値は、タブレット端末の年間総出荷台数に平均価格を乗じて算出される。すべての市場データおよび予測は名目値(インフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2022年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。 - 世界のタブレット販売市場の2022年の総売上高は679億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)はマイナス2.2%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてマイナス3.2%のCAGRで減少し、2022年には合計1億5,760万台に達した。 - 北米市場とアジア太平洋市場は、2022年に市場の43.9%と25.5%を占める世界最大のタブレット市場である。 スコープ - 世界のタブレット販売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、世界のタブレット販売市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、タブレット販売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界のタブレット販売市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年の世界のタブレット販売市場の金額規模は? - 2027年のタブレット販売世界市場規模は? - タブレット販売世界市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界のタブレット販売市場における上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players? 7.3. What are the strengths of leading players? 7.4. What strategies do leading players follow? 7.5. Have there been any notable product launches in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Apple Inc 8.2. Samsung Electronics Co Ltd. 8.3. Amazon.com, Inc. 8.4. Lenovo Group Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryGlobal Tablet Sales Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players? 7.3. What are the strengths of leading players? 7.4. What strategies do leading players follow? 7.5. Have there been any notable product launches in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Apple Inc 8.2. Samsung Electronics Co Ltd. 8.3. Amazon.com, Inc. 8.4. Lenovo Group Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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