アジア太平洋地域の広告市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年Asia-Pacific Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 アジア太平洋地域の広告市場の概要、競合分析、予測、2017年~2026年 概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-21年、2026年までの予測)など、定性的およ... もっと見る
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サマリーアジア太平洋地域の広告市場の概要、競合分析、予測、2017年~2026年概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-21年、2026年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - 広告業界は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収入で構成されています。.すべての市場データおよび予測は名目値(インフレ調整なし)で表示され、本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の年間平均為替レートの恒常値を使用して計算されています。 - アジア太平洋地域の広告業界の2021年の総収入は2億3,655万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.2%となりました。 - 食品・飲料&パーソナル/ヘルスケア分野は、2021年に業界で最も収益性の高い分野であり、総収入は76,941.7百万ドルで、業界全体の32.5%に相当する。 - 広告業界は、個人消費と経済力に高い相関があります。 対象範囲 - アジア太平洋地域の広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。 - ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の広告市場の競争力および魅力度を判定します。 - 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。 - アジア太平洋地域の広告市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年のアジア太平洋地域の広告市場規模(金額ベース)は? - 2026年のアジア太平洋地域の広告市場規模はどうなるのか? - アジア太平洋地域の広告市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間、市場はどのように推移してきたのか? - アジア太平洋地域の広告市場における上位競合企業はどこか? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity? 7.5. How has the COVID-19 pandemic impacted leading players? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu, Inc. 8.2. Hakuhodo DY Holdings Inc 8.3. Cheil Worldwide Inc. 8.4. Publicis Groupe SA 8.5. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.6. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryAsia-Pacific Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity? 7.5. How has the COVID-19 pandemic impacted leading players? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu, Inc. 8.2. Hakuhodo DY Holdings Inc 8.3. Cheil Worldwide Inc. 8.4. Publicis Groupe SA 8.5. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.6. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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