世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Spirits in China - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

中国の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 中国の蒸留酒産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の値、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年2月17日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
33 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

中国の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

中国の蒸留酒産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の値、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 蒸留酒市場は、ブランデー、ジンとジェネバー、リキュール、ラム、スペシャルティスピリッツ、テキーラとメスカル、ウォッカ、ウィスキーの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2020年為替レートを用いて計算されています。
- 中国の蒸留酒市場の2020年の総売上は2,245億ドルで、2016年から2020年の年平均変化率(CARC)は-2.6%となります。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCARCが-3.1%で減少し、2020年には合計9,332.5百万リットルに達する。
- 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは8.8%と予想され、2025年末の市場規模は3417億ドルに達すると予測される。

対象範囲

- 中国の蒸留酒市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、中国の蒸留酒市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロファイルから、蒸留酒市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。
- 中国の蒸留酒市場の将来的な成長見通しを5年間の予測で理解し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年の中国の蒸留酒市場規模は?
- 2025年の中国の蒸留酒市場規模は?
- 中国の蒸留酒市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- 中国の蒸留酒市場を構成する主な分野は何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Shanxi Xinghuacun Fen Wine Factory Co Ltd
8.2. Jiangsu Yanghe Group Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Spirits in China - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Spirits in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The spirits market consists of the sale of brandy, gin and genever, liqueurs, rum, specialty spirits, tequila and mezcal, vodka and whiskey. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Chinese spirits market had total revenues of $224.5bn in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -2.6% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -3.1% between 2016-2020, to reach a total of 9,332.5 million litres in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 8.8% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $341.7bn by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the spirits market in China
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the spirits market in China
- Leading company profiles reveal details of key spirits market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the China spirits market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the China spirits market by value in 2020?
- What will be the size of the China spirits market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the China spirits market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up China's spirits market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Shanxi Xinghuacun Fen Wine Factory Co Ltd
8.2. Jiangsu Yanghe Group Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(spirits)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る