世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インド香水市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


India Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

インド香水市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 インドのフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年1月28日 US$500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
43 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

インド香水市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

インドのフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用のフレグランスの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2020年為替レートを用いて計算されています。
- インドのフレグランス市場の2020年の総売上は3億6,400万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は8.7%となりました。
- 市場の消費量は、2016年から2020年の間に年平均変化率(CARC)-0.4%で減少し、2020年には合計1580万個に達します。
- 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは12.3%と予想され、2025年末には6億4920万ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- インドのフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドのフレグランス市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロファイルから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- インドのフレグランス市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年のインドのフレグランス市場規模(金額)は?
- 2025年のインド香水市場の規模は?
- インドのフレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドのフレグランス市場における上位競合企業はどこか?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Unilever Plc.
8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
8.4. Oriflame Holding AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

India Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Fragrances in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The fragrances market consists of the sale of male, female and unisex fragrances. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Indian fragrances market had total revenues of $364.0m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 8.7% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a compound annual rate of change (CARC) of -0.4% between 2016-2020, to reach a total of 15.8 million units in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 12.3% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $649.2m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the fragrances market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the fragrances market in India
- Leading company profiles reveal details of key fragrances market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India fragrances market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the India fragrances market by value in 2020?
- What will be the size of the India fragrances market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the India fragrances market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in India's fragrances market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Unilever Plc.
8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
8.4. Oriflame Holding AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る