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インド女性用衛生用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


India Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

インド女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 インドのフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る

 

 

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2022年1月7日 US$350
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サマリー

インド女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

インドのフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- 女性用衛生用品市場は、生理用品、タンポン、女性用使い捨てカミソリおよびブレード、パンティライナーおよびシールド、体内洗浄剤およびスプレーの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- インドの女性用衛生用品市場の2020年の総売上は4億8,180万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は13.6%となりました。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR11.5%で増加し、2020年には合計1億3080万Unitsに達しました。
- 市場のパフォーマンスは減速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは10.5%と予想され、2025年末には7億9410万ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- インドの女性用衛生用品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、インドの女性用衛生用品市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロファイルから、女性用衛生用品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドの女性用衛生用品市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年のインドの女性用衛生用品市場の市場規模は?
- 2025年のインドの女性用衛生用品市場はどのような規模になるのでしょうか?
- インドの女性用衛生用品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- インドの女性用衛生市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Johnson & Johnson
8.3. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

India Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Feminine Hygiene in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The feminine hygiene market consists of retail sales of sanitary pads, tampons, women`s disposable razors & blades, pantiliners & shields, and internal cleansers & sprays. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Indian feminine hygiene market had total revenues of $481.8m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 13.6% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 11.5% between 2016-2020, to reach a total of 130.8 million Units in 2020.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 10.5% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $794.1m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the feminine hygiene market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the feminine hygiene market in India
- Leading company profiles reveal details of key feminine hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India feminine hygiene market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the India feminine hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the India feminine hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the India feminine hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up India's feminine hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Johnson & Johnson
8.3. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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