スタンドパック市場:タイプ(アセプティック、スタンダード、レトルト、ホットフィルド)、形状(丸底、ロールストック、Kスタイル、プラウ/折り返し底、平底)、クロージャタイプ(トップノッチ、ジッパー、スパウト)、素材、アプリケーション、地域別 - 2027年までの世界予測Stand-up Pouches Market by Type (Aseptic, Standard, Retort, Hot-filled), Form (Round Bottom, Rollstock, K-Style, Plow/Folded Bottom, Flat Bottom), Closure Type (Top Notch, Zipper, Spout), Material, Application and Region - Global Forecast to 2027 スタンドアップパウチの世界市場は、2022年の248億米ドルから2027年には367億米ドルに成長し、予測期間中のCAGRは8.1%と予測されています。健康意識の高まりと一人当たりの所得の上昇が、パッケージされた食品&... もっと見る
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サマリースタンドアップパウチの世界市場は、2022年の248億米ドルから2027年には367億米ドルに成長し、予測期間中のCAGRは8.1%と予測されています。健康意識の高まりと一人当たりの所得の上昇が、パッケージされた食品&飲料の需要の上昇をもたらし、それがスタンドアップパウチの需要を促進している "食品&飲料は、スタンドアップパウチ市場のアプリケーションによって最も急速に成長するセグメントと予測 "アプリケーションに基づいて、食品&飲料は予測期間中にスタンドアップパウチの最も急速に成長するセグメントとなると推定されます。スタンドアップパウチは、食品&飲料や非食品の包装に広く使用されています。スタンドアップパウチの種類と形態は、包装する製品の種類に依存します。製品の重量、バリア性、製品の形状(固体/液体)などが、特定のタイプや形態のスタンドアップパウチの使用に影響を与える主な要因である。.この分野の成長の主な要因の1つは、ベビーフードにおけるスタンドアップパウチの消費量の増加です。また、軽量で持ち運びに便利であることや、再封が可能であることも需要増につながっている。プラスチックフィルムは、製品の優れた視認性を提供し、安全で魅力的なパッケージングオプションを提供します。ポリエチレン、ポリプロピレン、ポリ塩化ビニル(PVC)、エチレンビニルアルコール、ポリアミドなどから製造されるこれらのフィルムは、スタンドアップパウチに広く使用されている」アジア太平洋地域がスタンドアップパウチ市場の地域別最速成長セグメントとなる見込み」アジア太平洋地域は、北米とヨーロッパに次いで最大かつ最速のスタンドアップパウチの市場となっている。国別では中国が最大の市場であり、この傾向は今後5年間続くと予測されています。この地域におけるスタンドアップパウチの使用は、費用対効果、原材料の入手のしやすさ、インドや中国など人口の多い国からのコンパクトなパッケージングソリューションに対する需要の増加など、さまざまな特徴によって増加しています。いくつかのセグメントとサブセグメント、および二次調査で収集した情報の市場規模を決定・検証するために、広範な一次インタビューを実施した。一次インタビューの内訳は以下の通りである:企業タイプ別。企業タイプ別:Tier1 25%、Tier2 42%、Tier3 33% 役職別:C-level Executive 20%、Director 30%、Director 30%、Director 30%、Director 30%。Cレベル経営者:20%、取締役:30%、その他:3030%、その他50% 地域別北米:20%、欧州:10%、アジア太平洋:40%、ROW:30%注釈Tier 1: >USD 1 Billion; Tier 2: USD 5 million-1 Billion; Tier 3:
SummaryThe global Stand-up Pouches market is projected to grow from USD 24.8 Billion in 2022 to USD 36.7 Billion by 2027, at a CAGR of 8.1% during the forecast period. Increasing health awareness and rising per capita income have resulted in the rise in demand for packaged food & beverages, which, in turn, drives the demand for stand-up pouches“Food & Beverages is projected to be the fastest-growing segment by application in Stand-up Pouches market”Based on application, food & beverages is estimated to be the fastest-growing segment of Stand-up pouches during the forecast period. Stand-up pouches are widely used in food & beverages and non-food packaging. The type and form of stand-up pouches utilized are dependent upon the type of products they are to be utilized to package. The weight of the product, barrier protection, and form of the product (solid/liquid) are the major factors that influence the use of the particular type and form of stand-up pouch. . One of the major factors for the growth of this segment is the rise in the consumption of stand-up pouches in baby food. The convenience provided by stand-up pouches to the customer to carry the lightweight package and the re-sealable feature have led to an increase in demand as well.“Plastic is projected to be the fastest-growing segment by manufacturing process in Stand-up pouches market”Plastic is estimated to be the fastest-growing segment by manufacturing process in the Stand-up pouches market during the forecast period. Plastic films offer excellent visibility to the product and provide secure and attractive packaging options. These films, manufactured from polyethylene, polypropylene, polyvinyl chloride (PVC), ethylene vinyl alcohol, and polyamide, are widely used in stand-up pouches“Asia Pacific is projected to be the fastest growing segment in Stand-up pouches market by region”Asia Pacific is the largest and fastest growing market for stand-up pouches, followed by North America and Europe. China is the largest country-wise market in the region, and this trend is projected to continue over the next five years. The use of stand-up pouches in the region has increased due to various features such as cost-effectiveness, easy availability of raw materials, and the increasing demand for compact packaging solutions from highly populated countries such as India and China. Extensive primary interviews were conducted to determine and verify the market size for several segments and sub segments and information gathered through secondary research. The break-up of primary interviews is given below:By Company Type: Tier 1: 25%, Tier 2: 42%, and Tier 3: 33% By Designation: C-level Executives: 20%, Directors: 30%, and Others: 50% By Region: North America: 20%, Europe: 10%, Asia Pacific: 40%, ROW: 30%Notes: Others include sales, marketing, and product managers.Tier 1: >USD 1 Billion; Tier 2: USD 500 million–1 Billion; and Tier 3:
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