世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハーブエキス製品市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Herbal Extract Product Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

ハーブエキス製品の動向と予測 世界のハーブエキス製品市場の将来は、食品・飲料、化粧品・パーソナルケア、医薬品の各市場におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のハーブエキス製品市場は、2024年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

ハーブエキス製品の動向と予測
世界のハーブエキス製品市場の将来は、食品・飲料、化粧品・パーソナルケア、医薬品の各市場におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のハーブエキス製品市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が6.0%で、2030年までに推定546億ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、ハーブエキス分野における研究と技術の進歩、自然療法に対する消費者の関心の高まりである。
本レポートは、ビジネス上の意思決定にお役立ていただけるよう、150ページ以上に渡って作成されています。いくつかの洞察を含むサンプル図を以下に示す。
セグメント別ハーブエキス製品
本調査では、世界のハーブエキス製品のタイプ別、原料別、最終用途産業別、地域別の予測を掲載しています。
ハーブエキス製品のタイプ別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- アルコールベースのエキス
- 粉末ベースエキス
- オイルベースのエキス
ハーブエキス製品の原材料別市場【2018年から2030年までの出荷額分析
- ベリー
- 樹皮
- 葉
- 根
- 花
- 果実
- 芳香ハーブ
- その他
ハーブエキス製品市場:最終用途産業別【2018〜2030年出荷額分析
- 食品・飲料
- 化粧品・パーソナルケア
- 医薬品
- その他
ハーブエキス製品の地域別市場【2018年から2030年までの出荷額分析
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
ハーブエキス製品企業一覧
市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、ハーブエキス製品企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するハーブエキス製品企業は以下の通りである。
- オゾン・ナチュラルズ
- Vidya Herbs
- バイオボタニカ
- 湖南ニュートラマックス
- ネキシラ
- DKSH
- マーティンバウアー
- オーガニックハーブ
- サビンサ
- たてがみカンコール成分
ハーブエキス製品市場の洞察
Lucintel社は、天然成分やオーガニック成分への消費者志向の高まりにより、オイルベースのハーブエキスが予測期間中最大のセグメントであり続けると予測している。
この市場の中では、消費者がより健康的で自然な選択肢を探す傾向が進んでいるため、食品と飲料が最大のセグメントであり続けるだろう。
APAC地域は、豊富な生物多様性と幅広い植物資源が存在するため、予測期間中に最も高い成長が見込まれている。
世界のハーブエキス製品市場の特徴
市場規模の推定:ハーブエキス製品の市場規模を金額(Bドル)で推計
動向と予測分析:各種セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメント別分析:ハーブエキス製品市場規模をタイプ別、原料別、最終用途産業別、地域別に金額($B)で推計
地域分析:ハーブエキス製品市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
成長機会:ハーブエキス製品市場のタイプ別、原材料別、最終用途産業別、地域別の成長機会分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、ハーブエキス製品市場の競争状況など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。
よくある質問
Q1.ハーブエキス製品の市場規模はどのくらいですか?
回答世界のハーブエキス製品市場は、2030年までに推定546億ドルに達すると予想されています。
Q2.ハーブエキス製品市場の成長予測は?
回答世界のハーブエキス製品市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率6.0%で成長すると予想されています。
Q3.ハーブエキス製品市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、ハーブエキス分野における研究と技術の進歩、そして自然療法に対する消費者の関心の高まりです。
Q4.ハーブエキス製品市場の主要セグメントは?
回答ハーブエキス製品市場の将来は、食品・飲料、化粧品・パーソナルケア、医薬品の各市場でのビジネスチャンスが期待できそうです。
Q5.ハーブエキス製品市場の主要企業は?
回答主なハーブエキス製品企業は以下の通りです:
- オゾン・ナチュラルズ
- ヴィディアハーブス
- バイオボタニカ
- 湖南ニュートラマックス
- ネキシラ
- DKSH
- マーティンバウアー
- オーガニックハーブ
- サビンサ
- マネ・カンコール成分
Q6.ハーブエキス製品市場で今後最も大きくなるセグメントは?
回答Lucintelは、天然成分やオーガニック成分への消費者志向の高まりにより、オイルベースのハーブエキスが予測期間中最大のセグメントであり続けると予測しています。
Q7.ハーブエキス製品市場において、今後5年間で最大になると予想される地域はどこですか?
回答APACは、豊富な生物多様性と幅広い植物資源が存在するため、予測期間中に最も高い成長が見込まれています。
問.8 本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の 11 の主要な質問に回答しています:
Q.1.ハーブエキス製品市場において、タイプ別(アルコールベースのエキス、粉末ベースのエキス、オイルベースのエキス)、原料別(ベリー、樹皮、葉、根、花、果実、芳香ハーブ、その他)、最終用途産業別(食品・飲料、化粧品・パーソナルケア、医薬品、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に、最も有望で高成長の機会にはどのようなものがありますか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

ハーブエキス製品市場、ハーブエキス製品市場規模、ハーブエキス製品市場成長、ハーブエキス製品市場分析、ハーブエキス製品市場レポート、ハーブエキス製品市場シェア、ハーブエキス製品市場動向、ハーブエキス製品市場予測、ハーブエキス製品企業に関するご質問は、LucintelのアナリストまでEメール:helpdesk@lucintel.com。ご連絡をお待ちしております。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.ハーブエキス製品の世界市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.世界のハーブエキス製品市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:ハーブエキス製品の世界市場:タイプ別
3.3.1:アルコールベースのエキス
3.3.2:粉末ベースエキス
3.3.3:油性抽出物
3.4:ハーブエキス製品の世界市場:原材料別
3.4.1:ベリー類
3.4.2:樹皮
3.4.3:葉
3.4.4:根
3.4.5: 花
3.4.6:果実
3.4.7: 芳香ハーブ
3.4.8: その他
3.5: ハーブエキス製品の世界市場:最終用途産業別
3.5.1:食品・飲料
3.5.2:化粧品・パーソナルケア
3.5.3:医薬品
3.5.4:その他
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:ハーブエキス製品の世界地域別市場
4.2:北米のハーブエキス製品市場
4.2.1:北米のハーブエキス製品市場:タイプ別アルコールベース抽出物、粉末ベース抽出物、オイルベース抽出物
4.2.2:北米のハーブエキス製品市場:エンドユーザー産業別食品&飲料、化粧品&パーソナルケア、医薬品、その他
4.3:ヨーロッパのハーブエキス製品市場
4.3.1:ヨーロッパのハーブエキス製品市場:タイプ別アルコールベース抽出物、粉末ベース抽出物、オイルベース抽出物
4.3.2:欧州のハーブエキス製品市場:エンドユーザー産業別食品・飲料、化粧品・パーソナルケア、医薬品、その他
4.4:APACハーブエキス製品市場
4.4.1:APACハーブエキス製品市場:タイプ別:アルコールベース抽出物、粉末ベース抽出物、オイルベース抽出物
4.4.2:APACのハーブエキス製品市場:エンドユーザー産業別食品&飲料、化粧品&パーソナルケア、医薬品、その他
4.5: ROWのハーブエキス製品市場
4.5.1:ROWのハーブエキス製品市場:タイプ別アルコールベース抽出物、粉末ベース抽出物、オイルベース抽出物
4.5.2:ROWのハーブエキス製品市場:エンドユーザー産業別食品&飲料、化粧品&パーソナルケア、医薬品、その他
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:オペレーションの統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:世界のハーブエキス製品市場のタイプ別成長機会
6.1.2:ハーブエキス製品の世界市場における成長機会:原材料別
6.1.3:ハーブエキス製品の世界市場の成長機会:最終用途産業別
6.1.4:ハーブエキス製品の世界市場の成長機会:地域別
6.2:ハーブエキス製品の世界市場における新たな動向
6.3: 戦略的分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:ハーブエキス製品の世界市場における生産能力拡大
6.3.3:ハーブエキス製品の世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:オゾンナチュラル
7.2:ヴィディアハーブス
7.3:バイオボタニカ
7.4:湖南ニュートラマックス
7.5:ネキシラ
7.6: DKSH
7.7:マーティンバウアー
7.8:オーガニックハーブ
7.9:サビンサ
7.10:たてがみカンコール成分

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Herbal Extract Product Trends and Forecast
The future of the global herbal extract product market looks promising with opportunities in the food & beverage, cosmetics & personal care, and pharmaceuticals markets. The global herbal extract product market is expected to reach an estimated $54.6 billion by 2030 with a CAGR of 6.0% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are progress in research and technology in the herbal extract sector and growing consumer interest in natural remedies.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Herbal Extract Product by Segment
The study includes a forecast for the global herbal extract product by type, raw materials, end-use industry, and region.
Herbal Extract Product Market by Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Alcohol Based Extracts
• Powder Based Extracts
• Oil Based Extracts
Herbal Extract Product Market by Raw Materials [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Berries
• Bark
• Leaves
• Roots
• Flowers
• Fruits
• Aromatic Herbs
• Other
Herbal Extract Product Market by End-Use Industry [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Food & Beverage
• Cosmetics & Personal Care
• Pharmaceuticals
• Others
Herbal Extract Product Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Herbal Extract Product Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies herbal extract product companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the herbal extract product companies profiled in this report include-
• Ozone Naturals
• Vidya Herbs
• Bio-Botanica
• Hunan NutraMax
• Nexira
• DKSH
• MartinBauer
• Organic Herb
• Sabinsa
• Mane Kancor Ingredients
Herbal Extract Product Market Insights
Lucintel forecasts that oil-based herbal extracts will remain the largest segment over the forecast period due to increasing consumer inclination towards natural and organic ingredients.
Within this market, food and beverage will remain the largest segment due to consumers are progressively searching for healthier and more natural options.
APAC is expected to witness the highest growth over the forecast period due to presence of abundant biodiversity and a wide range of botanical resources in this region.
Features of the Global Herbal Extract Product Market
Market Size Estimates: Herbal extract product market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Herbal extract product market size by type, raw materials, end-use industry, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Herbal extract product market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different types, raw materials, end-use industries, and regions for the herbal extract product market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the herbal extract product market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the herbal extract product market size?
Answer: The global herbal extract product market is expected to reach an estimated $54.6 billion by 2030.
Q2. What is the growth forecast for herbal extract product market?
Answer: The global herbal extract product market is expected to grow with a CAGR of 6.0% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the herbal extract product market?
Answer: The major drivers for this market are progress in research and technology in the herbal extract sector and growing consumer interest in natural remedies.
Q4. What are the major segments for herbal extract product market?
Answer: The future of the herbal extract product market looks promising with opportunities in the food & beverage, cosmetics & personal care, and pharmaceuticals markets.
Q5. Who are the key herbal extract product market companies?
Answer: Some of the key herbal extract product companies are as follows:
• Ozone Naturals
• Vidya Herbs
• Bio-Botanica
• Hunan NutraMax
• Nexira
• DKSH
• MartinBauer
• Organic Herb
• Sabinsa
• Mane Kancor Ingredients
Q6. Which herbal extract product market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that oil-based herbal extracts will remain the largest segment over the forecast period due to increasing consumer inclination towards natural and organic ingredients.
Q7. In herbal extract product market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC is expected to witness the highest growth over the forecast period due to presence of abundant biodiversity and a wide range of botanical resources in this region.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the herbal extract product market by type (alcohol based extracts, powder based extracts, and oil based extracts), raw materials (berries, bark, leaves, roots, flowers, fruits, aromatic herbs, and other), end-use industry (food & beverage, cosmetics & personal care, pharmaceuticals, and others), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

For any questions related to Herbal Extract Product Market, Herbal Extract Product Market Size, Herbal Extract Product Market Growth, Herbal Extract Product Market Analysis, Herbal Extract Product Market Report, Herbal Extract Product Market Share, Herbal Extract Product Market Trends, Herbal Extract Product Market Forecast, Herbal Extract Product Companies, write Lucintel analyst at email: helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Herbal Extract Product Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Herbal Extract Product Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Herbal Extract Product Market by Type
3.3.1: Alcohol Based Extracts
3.3.2: Powder Based Extracts
3.3.3: Oil Based Extracts
3.4: Global Herbal Extract Product Market by Raw Materials
3.4.1: Berries
3.4.2: Bark
3.4.3: Leaves
3.4.4: Roots
3.4.5: Flowers
3.4.6: Fruits
3.4.7: Aromatic Herbs
3.4.8: Other
3.5: Global Herbal Extract Product Market by End-Use Industry
3.5.1: Food & Beverage
3.5.2: Cosmetics & Personal Care
3.5.3: Pharmaceuticals
3.5.4: Others
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Herbal Extract Product Market by Region
4.2: North American Herbal Extract Product Market
4.2.1: North American Herbal Extract Product Market by Type: Alcohol Based Extracts, Powder Based Extracts, and Oil Based Extracts
4.2.2: North American Herbal Extract Product Market by End-Use Industry: Food & Beverage, Cosmetics & Personal Care, Pharmaceuticals, and Others
4.3: European Herbal Extract Product Market
4.3.1: European Herbal Extract Product Market by Type: Alcohol Based Extracts, Powder Based Extracts, and Oil Based Extracts
4.3.2: European Herbal Extract Product Market by End-Use Industry: Food & Beverage, Cosmetics & Personal Care, Pharmaceuticals, and Others
4.4: APAC Herbal Extract Product Market
4.4.1: APAC Herbal Extract Product Market by Type: Alcohol Based Extracts, Powder Based Extracts, and Oil Based Extracts
4.4.2: APAC Herbal Extract Product Market by End-Use Industry: Food & Beverage, Cosmetics & Personal Care, Pharmaceuticals, and Others
4.5: ROW Herbal Extract Product Market
4.5.1: ROW Herbal Extract Product Market by Type: Alcohol Based Extracts, Powder Based Extracts, and Oil Based Extracts
4.5.2: ROW Herbal Extract Product Market by End-Use Industry: Food & Beverage, Cosmetics & Personal Care, Pharmaceuticals, and Others
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Herbal Extract Product Market by Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Herbal Extract Product Market by Raw Materials
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Herbal Extract Product Market by End-Use Industry
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Herbal Extract Product Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Herbal Extract Product Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Herbal Extract Product Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Herbal Extract Product Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Ozone Naturals
7.2: Vidya Herbs
7.3: Bio-Botanica
7.4: Hunan NutraMax
7.5: Nexira
7.6: DKSH
7.7: MartinBauer
7.8: Organic Herb
7.9: Sabinsa
7.10: Mane Kancor Ingredients

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る