世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スマートディスプレイ市場:動向、機会、競合分析【2023-2028年


Smart Display Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis [2023-2028]

スマートディスプレイ市場の動向と予測 世界のスマートディスプレイ市場の将来は、住宅、小売、自動車、ヘルスケア、スポーツ&エンターテイメント産業におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のスマ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2023年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

スマートディスプレイ市場の動向と予測
世界のスマートディスプレイ市場の将来は、住宅、小売、自動車、ヘルスケア、スポーツ&エンターテイメント産業におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のスマートディスプレイ市場は、2023年から2028年までのCAGRが24.4%で、2028年までに推定165億ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、AIを搭載したモノのインターネット(IoT)対応スマート家電の需要拡大、自動車におけるスマートミラーの利用拡大、ヘルスケア、小売、商業分野におけるデジタル広告の需要拡大である。

150ページを超える本レポートは、ビジネス上の意思決定に役立つよう作成されています。以下にサンプル図表を示します。

セグメント別スマートディスプレイ市場
本調査では、スマートディスプレイの世界市場について、製品タイプ別、解像度別、エンドユース産業別、地域別の予測を以下の通り掲載しています:
スマートディスプレイの製品タイプ別市場【2017年から2028年までの出荷額分析
- サイネージ
- ミラー
- ホームディスプレイ

スマートディスプレイ市場:解像度別【2017~2028年の出荷額分析
- UHD
- FHD
- HD

スマートディスプレイ市場:エンドユース産業別【2017~2028年の出荷額分析
- 住宅
- 小売
- 自動車
- ヘルスケア
- スポーツ&エンターテイメント
- その他

スマートディスプレイの地域別市場【2017年から2028年までの出荷額分析
- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- その他の地域

スマートディスプレイ企業リスト
同市場の企業は、提供する製品の品質で競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、R&D投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、スマートディスプレイ企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するスマートディスプレイ企業には、以下の企業が含まれる。
- サムスン
- LGエレクトロニクス
- アルファベット(グーグル合同会社)
- パナソニック
- ジャパンディスプレイ
- ソニー

スマートディスプレイ市場の洞察
- Lucintelは、サイネージはIoT対応製品と接続し、消費者固有の広告を表示できるため、予測期間中も最大セグメントであり続けると予測している。
- 小売業は、顧客の購買プロセスを改善するために小売環境でスマートスクリーンディスプレイの利用が増加していることから、予測期間中に最も高い成長が見込まれる。
- APACは、様々なコンシューマー・エレクトロニクス・ガジェットに対する莫大な需要と、同地域の主要企業による製品革新のための支援的な投資により、引き続き最大の地域となるだろう。

スマートディスプレイ市場の特徴
- 市場規模の推定:スマートディスプレイの市場規模を金額で推計
- 動向と予測分析:各種セグメント・地域別の市場動向(2017-2022)と予測(2023-2028)。
- セグメンテーション分析:製品タイプ別、解像度別、最終用途産業別、地域別など様々なセグメント別のスマートディスプレイ市場規模
- 地域別分析:スマートディスプレイ市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳
- 成長機会:スマートディスプレイ市場の製品タイプ別、解像度別、最終用途産業別、地域別の成長機会に関する分析。
- 戦略分析:スマートディスプレイ市場のM&A、新製品開発、競争環境など。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争力分析。

よくある質問
Q1.スマートディスプレイの市場規模は?
回答世界のスマートディスプレイ市場は、2028年までに推定165億ドルに達すると予想されています。
Q2.スマートディスプレイ市場の成長予測は?
回答:スマートディスプレイの世界市場規模は、2028年までに推定165億ドルに達すると予想されています:世界のスマートディスプレイ市場は、2023年から2028年にかけて年平均成長率24.4%で成長すると予想されています。
Q3.スマートディスプレイ市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、AIを搭載したモノのインターネット(IoT)対応スマート家電の需要増加、自動車におけるスマートミラーの利用拡大、医療、小売、商業分野におけるデジタル広告の需要拡大である。
Q4.スマートディスプレイ市場の主要セグメントは?
回答スマート・ディスプレイ市場の将来は、住宅、小売、自動車、ヘルスケア、スポーツ&エンターテインメント産業におけるビジネスチャンスで有望視されている。
Q5.スマートディスプレイの主要企業は?
回答:スマートディスプレイの主要企業はどこですか?スマートディスプレイの主要企業は以下の通りです:
- サムスン
- LGエレクトロニクス
- アルファベット(グーグル合同会社)
- パナソニック
- ジャパンディスプレイ
- ソニー
Q6.今後、どのスマートディスプレイセグメントが最大になりますか?
回答:Lucintelは、サイネージがIoT対応製品と接続し、消費者に特化した広告を表示し、顧客にパーソナライズされた店舗での買い物体験を提供できることから、予測期間中サイネージが最大のセグメントであり続けると予測している。
Q7.スマートディスプレイ市場において、今後5年間で最大になると予想される地域は?
回答APACは、様々なコンシューマー・エレクトロニクス・ガジェットに対する莫大な需要と、同地域の大手企業による製品革新のための支援的な投資により、引き続き最大の地域となるだろう。
Q8.このレポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは以下の11の主要な質問にお答えします。
Q.1.スマートディスプレイ市場において、製品タイプ(サイネージ、ミラー、ホームディスプレイ)、解像度(UHD、FHD、HD)、最終用途産業(住宅、小売、自動車、ヘルスケア、スポーツ&エンターテインメント、その他)、地域(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)別に、最も有望で高成長の機会は何か?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?



ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Smart Display Market: Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2017 to 2028
3.1: Macroeconomic Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.2: Global Smart Display Market Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.3: Global Smart Display Market by Product Type
3.3.1: Signage
3.3.2: Mirror
3.3.3: Home Display
3.4: Global Smart Display Market by Resolution
3.4.1: UHD
3.4.2: FHD
3.4.3: HD
3.5: Global Smart Display Market by End Use Industry
3.5.1: Residential
3.5.2: Retail
3.5.3: Automotive
3.5.4: Healthcare
3.5.5: Sports & Entertainment
3.5.6: Others

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2017 to 2028
4.1: Global Smart Display Market by Region
4.2: North American Smart Display Market
4.2.1: North American Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.2.2: North American Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.3: European Smart Display Market
4.3.1: European Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.3.2: European Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.4: APAC Smart Display Market
4.4.1: APAC Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.4.2: APAC Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.5: ROW Smart Display Market
4.5.1: ROW Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.5.2: ROW Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Resolution
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by End Use Industry
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Smart Display Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Smart Display Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Smart Display Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Samsung
7.2: LG Electronics
7.3: Alphabet (Google LLC)
7.4: Panasonic Corporation
7.5: Japan Display
7.6: Sony

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Smart Display Market Trends and Forecast
The future of the global smart display market looks promising with opportunities in the residential, retail, automotive, healthcare, and sport & entertainment industries. The global smart display market is expected to reach an estimated $16.5 billion by 2028 with a CAGR of 24.4% from 2023 to 2028. The major drivers for this market are increasing demand for AI-powered and Internet of Things (IoT)-enabled smart home appliances, widening usage of smart mirrors in vehicles, and growing demand for digital advertisement in healthcare, retail, and commercial sectors.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

Smart Display Market by Segment
The study includes a forecast for the global smart display market by product type, resolution, end use industry, and region, as follows:
Smart Display Market by Product Type [Shipment Analysis by Value from 2017 to 2028]:
• Signage
• Mirror
• Home Display

Smart Display Market by Resolution [Shipment Analysis by Value from 2017 to 2028]:
• UHD
• FHD
• HD

Smart Display Market by End Use Industry [Shipment Analysis by Value from 2017 to 2028]:
• Residential
• Retail
• Automotive
• Healthcare
• Sports & Entertainment
• Others

Smart Display Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2017 to 2028]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World

List of Smart Display Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies smart display companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the smart display companies profiled in this report include.
• Samsung
• LG Electronics
• Alphabet (Google LLC)
• Panasonic Corporation
• Japan Display
• Sony

Smart Display Market Insights
• Lucintel forecasts that signage will remain the largest segment over the forecast period due to its ability connect with IoT-enabled products and display consumer-specific advertisements, thus providing a personalized in-store shopping experience to its customers.
• Retail is expected to witness highest growth over the forecast period due to the increasing use of smart screen displays in retail settings to improve customers' purchasing processes.
• APAC will remain the largest region due to the enormous demand for various consumer electronic gadgets and supportive investment for product innovation by major firms in the region.

Features of the Smart Display Market
• Market Size Estimates: Smart display market size estimation in terms of value.
• Trend And Forecast Analysis: Market trends (2017-2022) and forecast (2023-2028) by various segments and regions.
• Segmentation Analysis: Smart display market size by various segments, such as by product type, resolution, end use industry, and region
• Regional Analysis: Smart display market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis on growth opportunities in different by product type, resolution, end use industry, and regions for the smart display market.
• Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for the smart display market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.

FAQ
Q1. What is the smart display market size?
Answer: The global smart display market is expected to reach an estimated $16.5 billion by 2028.
Q2. What is the growth forecast for smart display market?
Answer: The global smart display market is expected to grow with a CAGR of 24.4% from 2023 to 2028.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the smart display market?
Answer: The major drivers for this market are increasing demand for AI-powered and Internet of Things (IoT)-enabled smart home appliances, widening usage of smart mirrors in vehicles, and growing demand for digital advertisement in healthcare, retail, and commercial sectors.
Q4. What are the major segments for smart display market?
Answer: The future of the smart display market looks promising with opportunities in the residential, retail, automotive, healthcare, and sport & entertainment industries.
Q5. Who are the key smart display companies?
Answer: Some of the key smart display companies are as follows:
• Samsung
• LG Electronics
• Alphabet (Google LLC)
• Panasonic Corporation
• Japan Display
• Sony
Q6. Which smart display segment will be the largest in future?
Answer:Lucintel forecasts that signage will remain the largest segment over the forecast period due to its ability connect with IoT-enabled products and display consumer-specific advertisements, thus providing a personalized in-store shopping experience to its customers.
Q7. In smart display market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC will remain the largest region due to the enormous demand for various consumer electronic gadgets and supportive investment for product innovation by major firms in the region.
Q8. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the smart display market by product type (signage, mirror, and home display), resolution (UHD, FHD, and HD), end use industry (residential, retail, automotive, healthcare, sports & entertainment, and others), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Smart Display Market: Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2017 to 2028
3.1: Macroeconomic Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.2: Global Smart Display Market Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.3: Global Smart Display Market by Product Type
3.3.1: Signage
3.3.2: Mirror
3.3.3: Home Display
3.4: Global Smart Display Market by Resolution
3.4.1: UHD
3.4.2: FHD
3.4.3: HD
3.5: Global Smart Display Market by End Use Industry
3.5.1: Residential
3.5.2: Retail
3.5.3: Automotive
3.5.4: Healthcare
3.5.5: Sports & Entertainment
3.5.6: Others

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2017 to 2028
4.1: Global Smart Display Market by Region
4.2: North American Smart Display Market
4.2.1: North American Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.2.2: North American Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.3: European Smart Display Market
4.3.1: European Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.3.2: European Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.4: APAC Smart Display Market
4.4.1: APAC Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.4.2: APAC Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others
4.5: ROW Smart Display Market
4.5.1: ROW Smart Display Market by Product Type: Signage, Mirror, and Home Display
4.5.2: ROW Smart Display Market by End Use Industry: Residential, Retail, Automotive, Healthcare, Sports & Entertainment, and Others

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Resolution
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by End Use Industry
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Smart Display Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Smart Display Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Smart Display Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Smart Display Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Samsung
7.2: LG Electronics
7.3: Alphabet (Google LLC)
7.4: Panasonic Corporation
7.5: Japan Display
7.6: Sony

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る