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UVフィルター活性成分市場。市場規模、トレンド、成長分析


UV Filter Active Ingredient Market: Market Size, Trends and Growth Analysis

パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の動向と予測 パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の将来は、スキンケア、ヘアケア、メイクアップアプリケーションにおける機会で有望... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Lucintel
ルシンテル
2022年8月1日 US$4,850
シングルユーザーライセンス
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205 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の動向と予測
パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の将来は、スキンケア、ヘアケア、メイクアップアプリケーションにおける機会で有望視されています。パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルターは、2021年から2027年にかけて年平均成長率5.6%で6億7120万ドルに達すると予測されます。この市場の主なドライバーは、気候変動、オゾン層の破壊、アンチエイジング製品の強い需要、紫外線の潜在的な有害作用に対する消費者の意識の高まりです。

パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の新たなトレンド
紫外線フィルターの環境影響を評価する手法の開発、紫外線フィルター製品の製造における高度なナノテクノロジーなど、業界のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドが発生しています。
本レポートでは、ビジネス上の意思決定に役立つ107の図/表と68の表を205ページに渡って掲載しています。インサイトを含む図のサンプルを以下に示します。世界のパーソナルケア市場におけるUVフィルター活性成分の効果範囲、調査対象企業、その他の詳細については、レポートパンフレットをダウンロードしてご覧ください。

パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分のセグメント別内訳
本調査では、パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の用途別、供給元別、地域別の予測を以下の通り掲載しています。
パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の用途別[2016年~2027年の金額(百万ドル)出荷分析]。
- スキンケア
- ヘアケア
- 化粧品
パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の供給源別[2016年〜2027年の金額(百万ドル)出荷分析]。
- 天然
- 合成
パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の地域別市場[2016年〜2027年の金額(百万ドル)出荷分析]。
- 北アメリカ
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- 欧州
o ドイツ
o イギリス
フランス
o ロシア
- アジア・パシフィック
o 中国
o 日本
o インド
o 韓国
- その他の地域
パーソナルケア市場の世界企業におけるUVフィルター活性成分リスト
市場に参加する企業は、提供する製品の品質に基づいて競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡張、R&D投資、インフラ整備、バリューチェーン全体の統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、世界のパーソナルケア企業は、需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大しています。本レポートで紹介する世界のパーソナルケア用UVフィルター有効成分の企業には、以下のようなものがあります。
- Adeka
- アシュランド
- BASF
- クラリアント
- クロダ
- DOW
パーソナルケアのUVフィルター活性成分の世界市場インサイト
- Lucintelは、スキンケアは最大の用途であり続け、可処分所得の高さと皮膚癌を含む皮膚疾患に対する意識の高まりから、予測期間中に最も高い成長を遂げるだろうと予測しています。
- 天然UVフィルター活性成分は、合成製品の副作用を避けるためにオーガニック美容製品への需要が高まっていることから、予測期間中に最も高い成長を維持するものと思われます。
- 欧州は、厳しい気候条件、高い可処分所得、パーソナルケア製品への支出、日焼け止めの重要性に関する消費者教育の充実により、予測期間中も最大の地域となるでしょう。
パーソナルケア製品の世界市場におけるUVフィルター活性成分の特徴
- 市場規模の推定パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の市場規模予測(金額ベース)(Bドル
- トレンドと予測分析。各種セグメント・地域別の市場動向(2016-2021年)および予測(2022-2027年)。
- セグメンテーション分析。アプリケーション別、ソース別の市場規模。
- 地域別分析。パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
- 成長機会。パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の用途、供給元、地域別の成長機会分析。
- 戦略的分析。これには、世界のパーソナルケア市場におけるUVフィルター活性成分のM&A、新製品開発、競争環境などが含まれます。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。
よくある質問
Q1.パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の市場規模を教えてください。
回答UVフィルター活性成分の世界市場は、2027年までに推定6億7120万ドルに達すると予想されています
Q2.パーソナルケア市場におけるUVフィルター活性成分の世界市場成長予測は?
回答UVフィルター活性成分市場は、2021年から2027年にかけてCAGR5.6%で成長すると予想されています。
Q3.パーソナルケアの世界市場におけるUV Filter活性成分の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答気候変動、オゾン層の破壊、アンチエイジング製品の強い需要、紫外線の潜在的な有害作用に対する消費者の意識の高まりなどが主なドライバーです。
Q4.パーソナルケア市場におけるUVフィルター活性成分の主な用途や最終使用産業は何ですか?
回答スキンケアとヘアケアが主な最終使用産業です。
Q5.パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター活性成分の新たなトレンドは何か?
回答紫外線フィルターの環境影響を評価する方法論の開発や、紫外線フィルター製品の製造における高度なナノテクノロジーなどが、業界のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドです。
Q6.パーソナルケアの世界市場におけるUVフィルター有効成分の主要企業は?
回答UVフィルター活性成分の主要な企業は以下の通りです。
- Adeka
- アシュランド
- BASF
- クラリアント
- クロダ
- DOW
Q7.世界のパーソナルケア市場の製品セグメントで、今後最も成長が期待されるUVフィルター有効成分は何か?
回答Lucintelは、合成製品の副作用を避けるために有機美容製品の需要が増加しているため、天然UVフィルター活性成分が予測期間中最も速い成長を維持すると予測しています。
Q8.世界のパーソナルケア市場におけるUVフィルター活性成分では、今後5年間でどの地域が最も大きくなると予想されますか?
回答今後5年間は欧州が最大の市場規模を維持し、最も高い成長率を示すと予想される。
Q9.本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答:はい。はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています。
Q.1 世界のパーソナルケア市場における紫外線フィルター活性成分の用途(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ)、供給源(天然と合成)、地域(北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域)別に、最も有望で高い成長機会があるのはどのようなものですか?
Q.2 どの分野がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.3 どの地域がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.4 市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場のドライバーと課題は何か?
Q.5 ビジネスリスクと市場に対する脅威は何か?
Q.6 この市場における新たなトレンドとその理由は何か?
Q.7 市場における顧客の要求の変化とは?
Q.8 市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?どのような企業がこれらの開発をリードしているのでしょうか?
Q.9 市場の主要プレイヤーはどこか?主要プレイヤーは事業成長のためにどのような戦略的施策を実施していますか?
Q.10 この分野で競合する製品やプロセスは何か、また材料や製品の代替による市場シェア喪失の脅威はどの程度か?
Q.11 この市場において、過去5年間にどのようなM&A活動が行われたのでしょうか?



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目次

Table of Contents
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2015 to 2026
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market Trends and Forecast
3.3: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Application
3.3.1: Skin Care
3.3.2: Hair Care
3.3.3: Makeup
3.4: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Source
3.4.1: Natural
3.4.2: Synthetic

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Region
4.2: North American UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.2.3: The United States UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.4: The Canadian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.5: The Mexican UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3: European UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3.3: The Italian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.4: The United Kingdom UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.5: The German UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.6: The French UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4: APAC UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4.3: The Chinese UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.4: The Indian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.5: The South Korean UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.6: The Japanese UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.5: ROW UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.5.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Geographical Reach
5.4: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Application
6.1.2: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Source
6.1.3: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Adeka
7.2: Ashland
7.3: BASF
7.4: Clariant
7.5: Croda
7.6: DOW

 

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Summary

UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market Trends and Forecast
The future of the UV filter active ingredient in the global personal care market looks promising with opportunities in the skin care, hair care, and make up applications. The UV filter in the global personal care market is expected to reach $671.2 million in 2027 with a CAGR of 5.6% from 2021 to 2027. The major drivers for this market are climate change, ozone layer depletion, strong demand for anti-aging products, and increasing awareness of consumers about the potentially harmful effects of UV rays.

Emerging Trends in UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
Emerging trends which have a direct impact on the dynamics of the industry include development of methodology to evaluate the environmental impact of UV filters and advanced nanotechnology for manufacturing of UV filter products.
A total of 107 figures / charts and 68 tables are provided in this 205-page report to help in your business decisions. A sample figure with insights is shown below. To learn the scope of benefits, companies researched, and other details of the UV Filter active ingredient in the global personal care market report, please download the report brochure.

UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Segment
The study includes a forecast for the global UV Filter active ingredient in the global personal care market by application, source, and region as follows:
UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Application [Value ($ Million) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• Skin Care
• Hair Care
• Makeup
UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Source [Value ($ Million) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• Natural
• Synthetic
UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Region [Value ($ Million) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• North America
o US
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o The United Kingdom
o France
o Russia
• Asia Pacific
o China
o Japan
o India
o South Korea
• The Rest of the World
List of UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies UV Filter active ingredient in the global personal care companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the UV Filter active ingredient in the global personal care companies profiled in this report includes.
• Adeka
• Ashland
• BASF
• Clariant
• Croda
• DOW
UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market Insight
• Lucintel forecasts that skin care will remain the largest application and it is also expected to witness the highest growth during the forecast period high disposable income and rising awareness on skin diseases, including skin cancer.
• Natural UV filter active ingredients will remain the fastest growing over the forecast period due to the increasing demand for organic beauty products to avoid side effects of synthetic products.
• Europe will remain the largest region over the forecast period due to harsh climate conditions, high disposable income, and expenditure on personal care products, and better consumer education on the importance of sun protection.
Features of UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
• Market Size Estimates: UV filter active ingredient in the global personal care market size estimation in terms of value ($B)
• Trend and Forecast Analysis: Market trends (2016-2021) and forecast (2022-2027) by various segments and regions.
• Segmentation Analysis: Market size by application and source.
• Regional Analysis: UV filter active ingredient in the global personal care market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different application, source, and regions for the UV filter active ingredient in the global personal care market.
• Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for the UV filter active ingredient in the global personal care market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the UV Filter active ingredient in the global personal care market size?
Answer: The global UV Filter active ingredient market is expected to reach an estimated $671.2 million by 2027
Q2. What is the growth forecast for UV Filter active ingredient in the global personal care market?
Answer: The UV Filter active ingredient market is expected to grow at a CAGR of 5.6% from 2021 to 2027.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of UV Filter active ingredient in the global personal care market?
Answer: The major drivers for this market are climate change, ozone layer depletion, strong demand for anti-aging products, and increasing awareness of consumers about the potentially harmful effects of UV rays.
Q4. What are the major applications or end use industries for UV Filter active ingredient in the global personal care market?
Answer: Skin care and hair care are the major end use industries for facial cleanser.
Q5. What are the emerging trends in UV Filter active ingredient in the global personal care market?
Answer: Emerging trends which have a direct impact on the dynamics of the industry include development of methodology to evaluate the environmental impact of UV filters and advanced nanotechnology for manufacturing of UV filter products.
Q6. Who are the key UV Filter active ingredient in the global personal care market companies?
Answer: Some of the key UV filter active ingredient companies are as follows:
• Adeka
• Ashland
• BASF
• Clariant
• Croda
• DOW
Q7. Which UV Filter active ingredient in the global personal care market product segment will be the fastest growing in future?
Answer: Lucintel forecasts that natural UV Filter active ingredients will remain the fastest growing over the forecast period due to the increasing demand for organic beauty products to avoid side effects of synthetic products.
Q8. In UV Filter active ingredient in the global personal care market market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: Europe is expected to remain the largest region and witness the highest growth over next 5 years
Q9. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions
Q.1 What are some of the most promising potential, high growth opportunities for the UV filter active ingredient in the global personal care market by application (skin care, hair care, oral care, and makeup), source (natural and synthetic), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2 Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3 Which regions will grow at a faster pace and why?
Q.4 What are the key factors affecting market dynamics? What are the drivers and challenges of the market?
Q.5 What are the business risks and threats to the market?
Q.6 What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7 What are the changing demands of customers in the market?
Q.8 What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9 Who are the major players in this market? What strategic initiatives are being implemented by key players for business growth?
Q.10 What are some of the competitive products and processes in this area and how big of a threat do they pose for loss of market share via material or product substitution?
Q.11 What M & A activities have taken place in the last 5 years in this market?



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2015 to 2026
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market Trends and Forecast
3.3: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Application
3.3.1: Skin Care
3.3.2: Hair Care
3.3.3: Makeup
3.4: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Source
3.4.1: Natural
3.4.2: Synthetic

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market by Region
4.2: North American UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.2.3: The United States UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.4: The Canadian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.2.5: The Mexican UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3: European UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3.3: The Italian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.4: The United Kingdom UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.5: The German UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.3.6: The French UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4: APAC UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4.3: The Chinese UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.4: The Indian UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.5: The South Korean UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.4.6: The Japanese UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.5: ROW UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
4.5.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, and Makeup
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Geographical Reach
5.4: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Application
6.1.2: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Source
6.1.3: Growth Opportunities for the UV Filter in the Global Personal Care Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global UV Filter Active Ingredient in the Global Personal Care Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Adeka
7.2: Ashland
7.3: BASF
7.4: Clariant
7.5: Croda
7.6: DOW

 

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