スマートファッションの世界市場成長2024-2030Global Smart Fashion Market Growth 2024-2030 LPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、スマートファッションの世界市場規模は2023年に100万米ドルとなった。川下市場での需要の増加に伴い、スマートファッションは2030年までに100万米ドルの再調整規... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーLPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、スマートファッションの世界市場規模は2023年に100万米ドルとなった。川下市場での需要の増加に伴い、スマートファッションは2030年までに100万米ドルの再調整規模になると予測され、レビュー期間中のCAGRは%である。この調査レポートは、世界のスマートファッション市場の成長可能性を明らかにしている。スマートファッションは今後の市場で安定した成長を示すと予想される。しかし、スマートファッションの普及には、製品の差別化、コスト削減、サプライチェーンの最適化が不可欠である。市場プレーヤーは、スマート・ファッション市場が提供する巨大な機会を活用するために、研究開発に投資し、戦略的パートナーシップを築き、進化する消費者の嗜好に合わせた製品を提供する必要がある。 スマート衣料(エテキスタイル)とは、導電性繊維やセンサーを衣料素材に取り付けたり織り込んだりしたスマートウェアラブルの一種である。他のウェアラブルと同様に、スマート衣料はデータを二次デバイスに送信し、そこでユーザーは情報を評価することができる。 主な特徴 スマートファッション市場に関するレポートは、様々な側面を反映し、業界に関する貴重な洞察を提供する。 市場規模と成長:調査レポートは、スマートファッション市場の現在の規模と成長の概要を提供する。過去データ、タイプ別市場区分(スマート衣料、スマートアクセサリーなど)、地域別内訳などが含まれます。 市場促進要因と課題:政府規制、環境問題、技術進歩、消費者嗜好の変化など、スマートファッション市場の成長を促進する要因を特定・分析することができる。また、インフラストラクチャーの制約、射程距離への不安、初期コストの高さなど、業界が直面する課題も浮き彫りにすることができる。 競合情勢:調査レポートは、スマートファッション市場内の競合状況の分析を提供します。主要企業のプロフィール、市場シェア、戦略、製品提供などが含まれる。また、新興プレーヤーとその潜在的な市場への影響も強調することができる。 技術開発:調査レポートは、スマートファッション産業における最新の技術開発を掘り下げることができる。これには、スマートファッション技術の進歩、スマートファッションの新規参入、スマートファッションの新規投資、スマートファッションの将来を形成するその他の技術革新が含まれる。 川下の事業者の好み:このレポートは、スマートファッション市場における顧客の購買行動と採用傾向を明らかにすることができる。顧客の購買決定やスマートファッション製品の嗜好に影響を与える要因も含まれる。 政府の政策とインセンティブ:調査レポートは、政府の政策やインセンティブがスマートファッション市場に与える影響を分析する。これには、規制枠組み、補助金、税制優遇措置、その他スマートファッション市場促進を目的とした施策の評価が含まれる。また、市場成長促進におけるこれらの政策の有効性も評価する。 環境への影響と持続可能性調査レポートは、スマートファッション市場の環境への影響と持続可能性の側面を評価する。 市場予測と将来展望:実施した分析に基づき、調査レポートはスマートファッション産業の市場予測と展望を提供する。これには、市場規模、成長率、地域動向、技術進歩や政策展開に関する予測が含まれる。 提言と機会本レポートは、業界関係者、政策立案者、投資家への提言で締めくくられている。市場関係者が新たなトレンドを活用し、課題を克服し、スマートファッション市場の成長と発展に貢献するための潜在的な機会を強調している。 市場細分化: スマートファッション市場はタイプ別と用途別に分類される。2019年から2030年までの期間について、セグメント間の成長により、タイプ別、アプリケーション別の消費額の正確な計算と予測を数量と金額で提供します。 タイプ別セグメント スマート衣料 スマートアクセサリー アプリケーション別セグメント スポーツ/アスリート/フィットネストラッカー ヘルスケア 軍事/防衛 その他 また、本レポートでは地域別に市場を分割しています: 南北アメリカ アメリカ カナダ メキシコ ブラジル APAC 中国 日本 韓国 東南アジア インド オーストラリア ヨーロッパ ドイツ フランス 英国 イタリア ロシア 中東・アフリカ エジプト 南アフリカ イスラエル トルコ GCC諸国 以下の企業は、主要な専門家から収集した情報、および企業のカバレッジ、製品ポートフォリオ、市場浸透度の分析に基づいて選択されています。 AIQ ヘドコ ヘキソスキン アトス デジソール センソリア スパイナリ ルモ コモド・テクノロジーズ グーグル 本レポートで扱う主な質問 世界のスマートファッション市場の10年後の見通しは? 世界および地域別に、スマートファッション市場の成長を促す要因は何か? 市場別・地域別に最も急成長する技術は何か? スマートファッションの市場機会は最終市場規模によってどのように異なるか? スマートファッションのタイプ別、用途別内訳は? 目次1 Scope of the Report1.1 Market Introduction 1.2 Years Considered 1.3 Research Objectives 1.4 Market Research Methodology 1.5 Research Process and Data Source 1.6 Economic Indicators 1.7 Currency Considered 1.8 Market Estimation Caveats 2 Executive Summary 2.1 World Market Overview 2.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales 2019-2030 2.1.2 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030 2.1.3 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Country/Region, 2019, 2023 & 2030 2.2 Smart Fashion Segment by Type 2.2.1 Smart Clothing 2.2.2 Smart Accessories 2.3 Smart Fashion Sales by Type 2.3.1 Global Smart Fashion Sales Market Share by Type (2019-2024) 2.3.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Type (2019-2024) 2.3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Type (2019-2024) 2.4 Smart Fashion Segment by Application 2.4.1 Sports/Athletes/Fitness Tracker 2.4.2 Healthcare 2.4.3 Military/Defence 2.4.4 Others 2.5 Smart Fashion Sales by Application 2.5.1 Global Smart Fashion Sale Market Share by Application (2019-2024) 2.5.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Application (2019-2024) 2.5.3 Global Smart Fashion Sale Price by Application (2019-2024) 3 Global Smart Fashion by Company 3.1 Global Smart Fashion Breakdown Data by Company 3.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Company (2019-2024) 3.1.2 Global Smart Fashion Sales Market Share by Company (2019-2024) 3.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Company (2019-2024) 3.2.1 Global Smart Fashion Revenue by Company (2019-2024) 3.2.2 Global Smart Fashion Revenue Market Share by Company (2019-2024) 3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Company 3.4 Key Manufacturers Smart Fashion Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type 3.4.1 Key Manufacturers Smart Fashion Product Location Distribution 3.4.2 Players Smart Fashion Products Offered 3.5 Market Concentration Rate Analysis 3.5.1 Competition Landscape Analysis 3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024) 3.6 New Products and Potential Entrants 3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 4 World Historic Review for Smart Fashion by Geographic Region 4.1 World Historic Smart Fashion Market Size by Geographic Region (2019-2024) 4.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Geographic Region (2019-2024) 4.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024) 4.2 World Historic Smart Fashion Market Size by Country/Region (2019-2024) 4.2.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Country/Region (2019-2024) 4.2.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Country/Region (2019-2024) 4.3 Americas Smart Fashion Sales Growth 4.4 APAC Smart Fashion Sales Growth 4.5 Europe Smart Fashion Sales Growth 4.6 Middle East & Africa Smart Fashion Sales Growth 5 Americas 5.1 Americas Smart Fashion Sales by Country 5.1.1 Americas Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 5.1.2 Americas Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 5.2 Americas Smart Fashion Sales by Type 5.3 Americas Smart Fashion Sales by Application 5.4 United States 5.5 Canada 5.6 Mexico 5.7 Brazil 6 APAC 6.1 APAC Smart Fashion Sales by Region 6.1.1 APAC Smart Fashion Sales by Region (2019-2024) 6.1.2 APAC Smart Fashion Revenue by Region (2019-2024) 6.2 APAC Smart Fashion Sales by Type 6.3 APAC Smart Fashion Sales by Application 6.4 China 6.5 Japan 6.6 South Korea 6.7 Southeast Asia 6.8 India 6.9 Australia 6.10 China Taiwan 7 Europe 7.1 Europe Smart Fashion by Country 7.1.1 Europe Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 7.1.2 Europe Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 7.2 Europe Smart Fashion Sales by Type 7.3 Europe Smart Fashion Sales by Application 7.4 Germany 7.5 France 7.6 UK 7.7 Italy 7.8 Russia 8 Middle East & Africa 8.1 Middle East & Africa Smart Fashion by Country 8.1.1 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 8.1.2 Middle East & Africa Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 8.2 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Type 8.3 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Application 8.4 Egypt 8.5 South Africa 8.6 Israel 8.7 Turkey 8.8 GCC Countries 9 Market Drivers, Challenges and Trends 9.1 Market Drivers & Growth Opportunities 9.2 Market Challenges & Risks 9.3 Industry Trends 10 Manufacturing Cost Structure Analysis 10.1 Raw Material and Suppliers 10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Smart Fashion 10.3 Manufacturing Process Analysis of Smart Fashion 10.4 Industry Chain Structure of Smart Fashion 11 Marketing, Distributors and Customer 11.1 Sales Channel 11.1.1 Direct Channels 11.1.2 Indirect Channels 11.2 Smart Fashion Distributors 11.3 Smart Fashion Customer 12 World Forecast Review for Smart Fashion by Geographic Region 12.1 Global Smart Fashion Market Size Forecast by Region 12.1.1 Global Smart Fashion Forecast by Region (2025-2030) 12.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030) 12.2 Americas Forecast by Country 12.3 APAC Forecast by Region 12.4 Europe Forecast by Country 12.5 Middle East & Africa Forecast by Country 12.6 Global Smart Fashion Forecast by Type 12.7 Global Smart Fashion Forecast by Application 13 Key Players Analysis 13.1 AIQ 13.1.1 AIQ Company Information 13.1.2 AIQ Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.1.3 AIQ Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.1.4 AIQ Main Business Overview 13.1.5 AIQ Latest Developments 13.2 Heddoko 13.2.1 Heddoko Company Information 13.2.2 Heddoko Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.2.3 Heddoko Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.2.4 Heddoko Main Business Overview 13.2.5 Heddoko Latest Developments 13.3 Hexoskin 13.3.1 Hexoskin Company Information 13.3.2 Hexoskin Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.3.3 Hexoskin Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.3.4 Hexoskin Main Business Overview 13.3.5 Hexoskin Latest Developments 13.4 Athos 13.4.1 Athos Company Information 13.4.2 Athos Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.4.3 Athos Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.4.4 Athos Main Business Overview 13.4.5 Athos Latest Developments 13.5 Digitsole 13.5.1 Digitsole Company Information 13.5.2 Digitsole Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.5.3 Digitsole Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.5.4 Digitsole Main Business Overview 13.5.5 Digitsole Latest Developments 13.6 Sensoria 13.6.1 Sensoria Company Information 13.6.2 Sensoria Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.6.3 Sensoria Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.6.4 Sensoria Main Business Overview 13.6.5 Sensoria Latest Developments 13.7 Spinali 13.7.1 Spinali Company Information 13.7.2 Spinali Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.7.3 Spinali Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.7.4 Spinali Main Business Overview 13.7.5 Spinali Latest Developments 13.8 Lumo 13.8.1 Lumo Company Information 13.8.2 Lumo Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.8.3 Lumo Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.8.4 Lumo Main Business Overview 13.8.5 Lumo Latest Developments 13.9 Komodo Technologies 13.9.1 Komodo Technologies Company Information 13.9.2 Komodo Technologies Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.9.3 Komodo Technologies Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.9.4 Komodo Technologies Main Business Overview 13.9.5 Komodo Technologies Latest Developments 13.10 Google 13.10.1 Google Company Information 13.10.2 Google Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.10.3 Google Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.10.4 Google Main Business Overview 13.10.5 Google Latest Developments 14 Research Findings and Conclusion
SummaryAccording to our LPI (LP Information) latest study, the global Smart Fashion market size was valued at US$ million in 2023. With growing demand in downstream market, the Smart Fashion is forecast to a readjusted size of US$ million by 2030 with a CAGR of % during review period. Table of Contents1 Scope of the Report1.1 Market Introduction 1.2 Years Considered 1.3 Research Objectives 1.4 Market Research Methodology 1.5 Research Process and Data Source 1.6 Economic Indicators 1.7 Currency Considered 1.8 Market Estimation Caveats 2 Executive Summary 2.1 World Market Overview 2.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales 2019-2030 2.1.2 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030 2.1.3 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Country/Region, 2019, 2023 & 2030 2.2 Smart Fashion Segment by Type 2.2.1 Smart Clothing 2.2.2 Smart Accessories 2.3 Smart Fashion Sales by Type 2.3.1 Global Smart Fashion Sales Market Share by Type (2019-2024) 2.3.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Type (2019-2024) 2.3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Type (2019-2024) 2.4 Smart Fashion Segment by Application 2.4.1 Sports/Athletes/Fitness Tracker 2.4.2 Healthcare 2.4.3 Military/Defence 2.4.4 Others 2.5 Smart Fashion Sales by Application 2.5.1 Global Smart Fashion Sale Market Share by Application (2019-2024) 2.5.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Application (2019-2024) 2.5.3 Global Smart Fashion Sale Price by Application (2019-2024) 3 Global Smart Fashion by Company 3.1 Global Smart Fashion Breakdown Data by Company 3.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Company (2019-2024) 3.1.2 Global Smart Fashion Sales Market Share by Company (2019-2024) 3.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Company (2019-2024) 3.2.1 Global Smart Fashion Revenue by Company (2019-2024) 3.2.2 Global Smart Fashion Revenue Market Share by Company (2019-2024) 3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Company 3.4 Key Manufacturers Smart Fashion Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type 3.4.1 Key Manufacturers Smart Fashion Product Location Distribution 3.4.2 Players Smart Fashion Products Offered 3.5 Market Concentration Rate Analysis 3.5.1 Competition Landscape Analysis 3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024) 3.6 New Products and Potential Entrants 3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 4 World Historic Review for Smart Fashion by Geographic Region 4.1 World Historic Smart Fashion Market Size by Geographic Region (2019-2024) 4.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Geographic Region (2019-2024) 4.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024) 4.2 World Historic Smart Fashion Market Size by Country/Region (2019-2024) 4.2.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Country/Region (2019-2024) 4.2.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Country/Region (2019-2024) 4.3 Americas Smart Fashion Sales Growth 4.4 APAC Smart Fashion Sales Growth 4.5 Europe Smart Fashion Sales Growth 4.6 Middle East & Africa Smart Fashion Sales Growth 5 Americas 5.1 Americas Smart Fashion Sales by Country 5.1.1 Americas Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 5.1.2 Americas Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 5.2 Americas Smart Fashion Sales by Type 5.3 Americas Smart Fashion Sales by Application 5.4 United States 5.5 Canada 5.6 Mexico 5.7 Brazil 6 APAC 6.1 APAC Smart Fashion Sales by Region 6.1.1 APAC Smart Fashion Sales by Region (2019-2024) 6.1.2 APAC Smart Fashion Revenue by Region (2019-2024) 6.2 APAC Smart Fashion Sales by Type 6.3 APAC Smart Fashion Sales by Application 6.4 China 6.5 Japan 6.6 South Korea 6.7 Southeast Asia 6.8 India 6.9 Australia 6.10 China Taiwan 7 Europe 7.1 Europe Smart Fashion by Country 7.1.1 Europe Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 7.1.2 Europe Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 7.2 Europe Smart Fashion Sales by Type 7.3 Europe Smart Fashion Sales by Application 7.4 Germany 7.5 France 7.6 UK 7.7 Italy 7.8 Russia 8 Middle East & Africa 8.1 Middle East & Africa Smart Fashion by Country 8.1.1 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Country (2019-2024) 8.1.2 Middle East & Africa Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024) 8.2 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Type 8.3 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Application 8.4 Egypt 8.5 South Africa 8.6 Israel 8.7 Turkey 8.8 GCC Countries 9 Market Drivers, Challenges and Trends 9.1 Market Drivers & Growth Opportunities 9.2 Market Challenges & Risks 9.3 Industry Trends 10 Manufacturing Cost Structure Analysis 10.1 Raw Material and Suppliers 10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Smart Fashion 10.3 Manufacturing Process Analysis of Smart Fashion 10.4 Industry Chain Structure of Smart Fashion 11 Marketing, Distributors and Customer 11.1 Sales Channel 11.1.1 Direct Channels 11.1.2 Indirect Channels 11.2 Smart Fashion Distributors 11.3 Smart Fashion Customer 12 World Forecast Review for Smart Fashion by Geographic Region 12.1 Global Smart Fashion Market Size Forecast by Region 12.1.1 Global Smart Fashion Forecast by Region (2025-2030) 12.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030) 12.2 Americas Forecast by Country 12.3 APAC Forecast by Region 12.4 Europe Forecast by Country 12.5 Middle East & Africa Forecast by Country 12.6 Global Smart Fashion Forecast by Type 12.7 Global Smart Fashion Forecast by Application 13 Key Players Analysis 13.1 AIQ 13.1.1 AIQ Company Information 13.1.2 AIQ Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.1.3 AIQ Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.1.4 AIQ Main Business Overview 13.1.5 AIQ Latest Developments 13.2 Heddoko 13.2.1 Heddoko Company Information 13.2.2 Heddoko Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.2.3 Heddoko Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.2.4 Heddoko Main Business Overview 13.2.5 Heddoko Latest Developments 13.3 Hexoskin 13.3.1 Hexoskin Company Information 13.3.2 Hexoskin Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.3.3 Hexoskin Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.3.4 Hexoskin Main Business Overview 13.3.5 Hexoskin Latest Developments 13.4 Athos 13.4.1 Athos Company Information 13.4.2 Athos Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.4.3 Athos Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.4.4 Athos Main Business Overview 13.4.5 Athos Latest Developments 13.5 Digitsole 13.5.1 Digitsole Company Information 13.5.2 Digitsole Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.5.3 Digitsole Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.5.4 Digitsole Main Business Overview 13.5.5 Digitsole Latest Developments 13.6 Sensoria 13.6.1 Sensoria Company Information 13.6.2 Sensoria Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.6.3 Sensoria Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.6.4 Sensoria Main Business Overview 13.6.5 Sensoria Latest Developments 13.7 Spinali 13.7.1 Spinali Company Information 13.7.2 Spinali Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.7.3 Spinali Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.7.4 Spinali Main Business Overview 13.7.5 Spinali Latest Developments 13.8 Lumo 13.8.1 Lumo Company Information 13.8.2 Lumo Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.8.3 Lumo Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.8.4 Lumo Main Business Overview 13.8.5 Lumo Latest Developments 13.9 Komodo Technologies 13.9.1 Komodo Technologies Company Information 13.9.2 Komodo Technologies Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.9.3 Komodo Technologies Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.9.4 Komodo Technologies Main Business Overview 13.9.5 Komodo Technologies Latest Developments 13.10 Google 13.10.1 Google Company Information 13.10.2 Google Smart Fashion Product Portfolios and Specifications 13.10.3 Google Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.10.4 Google Main Business Overview 13.10.5 Google Latest Developments 14 Research Findings and Conclusion
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
LP Information社の消費財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問LP Information社はどのような調査会社ですか?LP Informationは通信、エネルギー、医薬をはじめとする広範な市場の調査とレポート出版を行っている調査会社です。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|