世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スマートファッションの世界市場成長2024-2030


Global Smart Fashion Market Growth 2024-2030

LPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、スマートファッションの世界市場規模は2023年に100万米ドルとなった。川下市場での需要の増加に伴い、スマートファッションは2030年までに100万米ドルの再調整規... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
LP Information
LPインフォメーション
2024年2月29日 US$3,660
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
109 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

LPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、スマートファッションの世界市場規模は2023年に100万米ドルとなった。川下市場での需要の増加に伴い、スマートファッションは2030年までに100万米ドルの再調整規模になると予測され、レビュー期間中のCAGRは%である。
この調査レポートは、世界のスマートファッション市場の成長可能性を明らかにしている。スマートファッションは今後の市場で安定した成長を示すと予想される。しかし、スマートファッションの普及には、製品の差別化、コスト削減、サプライチェーンの最適化が不可欠である。市場プレーヤーは、スマート・ファッション市場が提供する巨大な機会を活用するために、研究開発に投資し、戦略的パートナーシップを築き、進化する消費者の嗜好に合わせた製品を提供する必要がある。
スマート衣料(エテキスタイル)とは、導電性繊維やセンサーを衣料素材に取り付けたり織り込んだりしたスマートウェアラブルの一種である。他のウェアラブルと同様に、スマート衣料はデータを二次デバイスに送信し、そこでユーザーは情報を評価することができる。
主な特徴
スマートファッション市場に関するレポートは、様々な側面を反映し、業界に関する貴重な洞察を提供する。
市場規模と成長:調査レポートは、スマートファッション市場の現在の規模と成長の概要を提供する。過去データ、タイプ別市場区分(スマート衣料、スマートアクセサリーなど)、地域別内訳などが含まれます。
市場促進要因と課題:政府規制、環境問題、技術進歩、消費者嗜好の変化など、スマートファッション市場の成長を促進する要因を特定・分析することができる。また、インフラストラクチャーの制約、射程距離への不安、初期コストの高さなど、業界が直面する課題も浮き彫りにすることができる。
競合情勢:調査レポートは、スマートファッション市場内の競合状況の分析を提供します。主要企業のプロフィール、市場シェア、戦略、製品提供などが含まれる。また、新興プレーヤーとその潜在的な市場への影響も強調することができる。
技術開発:調査レポートは、スマートファッション産業における最新の技術開発を掘り下げることができる。これには、スマートファッション技術の進歩、スマートファッションの新規参入、スマートファッションの新規投資、スマートファッションの将来を形成するその他の技術革新が含まれる。
川下の事業者の好み:このレポートは、スマートファッション市場における顧客の購買行動と採用傾向を明らかにすることができる。顧客の購買決定やスマートファッション製品の嗜好に影響を与える要因も含まれる。
政府の政策とインセンティブ:調査レポートは、政府の政策やインセンティブがスマートファッション市場に与える影響を分析する。これには、規制枠組み、補助金、税制優遇措置、その他スマートファッション市場促進を目的とした施策の評価が含まれる。また、市場成長促進におけるこれらの政策の有効性も評価する。
環境への影響と持続可能性調査レポートは、スマートファッション市場の環境への影響と持続可能性の側面を評価する。
市場予測と将来展望:実施した分析に基づき、調査レポートはスマートファッション産業の市場予測と展望を提供する。これには、市場規模、成長率、地域動向、技術進歩や政策展開に関する予測が含まれる。
提言と機会本レポートは、業界関係者、政策立案者、投資家への提言で締めくくられている。市場関係者が新たなトレンドを活用し、課題を克服し、スマートファッション市場の成長と発展に貢献するための潜在的な機会を強調している。
市場細分化:
スマートファッション市場はタイプ別と用途別に分類される。2019年から2030年までの期間について、セグメント間の成長により、タイプ別、アプリケーション別の消費額の正確な計算と予測を数量と金額で提供します。
タイプ別セグメント
スマート衣料
スマートアクセサリー
アプリケーション別セグメント
スポーツ/アスリート/フィットネストラッカー
ヘルスケア
軍事/防衛
その他
また、本レポートでは地域別に市場を分割しています:
南北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
ブラジル
APAC
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
中東・アフリカ
エジプト
南アフリカ
イスラエル
トルコ
GCC諸国
以下の企業は、主要な専門家から収集した情報、および企業のカバレッジ、製品ポートフォリオ、市場浸透度の分析に基づいて選択されています。
AIQ
ヘドコ
ヘキソスキン
アトス
デジソール
センソリア
スパイナリ
ルモ
コモド・テクノロジーズ
グーグル
本レポートで扱う主な質問
世界のスマートファッション市場の10年後の見通しは?
世界および地域別に、スマートファッション市場の成長を促す要因は何か?
市場別・地域別に最も急成長する技術は何か?
スマートファッションの市場機会は最終市場規模によってどのように異なるか?
スマートファッションのタイプ別、用途別内訳は?


ページTOPに戻る


目次

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
1.8 Market Estimation Caveats
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales 2019-2030
2.1.2 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030
2.1.3 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Country/Region, 2019, 2023 & 2030
2.2 Smart Fashion Segment by Type
2.2.1 Smart Clothing
2.2.2 Smart Accessories
2.3 Smart Fashion Sales by Type
2.3.1 Global Smart Fashion Sales Market Share by Type (2019-2024)
2.3.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Type (2019-2024)
2.3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Type (2019-2024)
2.4 Smart Fashion Segment by Application
2.4.1 Sports/Athletes/Fitness Tracker
2.4.2 Healthcare
2.4.3 Military/Defence
2.4.4 Others
2.5 Smart Fashion Sales by Application
2.5.1 Global Smart Fashion Sale Market Share by Application (2019-2024)
2.5.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Application (2019-2024)
2.5.3 Global Smart Fashion Sale Price by Application (2019-2024)
3 Global Smart Fashion by Company
3.1 Global Smart Fashion Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Company (2019-2024)
3.1.2 Global Smart Fashion Sales Market Share by Company (2019-2024)
3.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Company (2019-2024)
3.2.1 Global Smart Fashion Revenue by Company (2019-2024)
3.2.2 Global Smart Fashion Revenue Market Share by Company (2019-2024)
3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Smart Fashion Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Smart Fashion Product Location Distribution
3.4.2 Players Smart Fashion Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Smart Fashion by Geographic Region
4.1 World Historic Smart Fashion Market Size by Geographic Region (2019-2024)
4.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Geographic Region (2019-2024)
4.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024)
4.2 World Historic Smart Fashion Market Size by Country/Region (2019-2024)
4.2.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Country/Region (2019-2024)
4.2.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Country/Region (2019-2024)
4.3 Americas Smart Fashion Sales Growth
4.4 APAC Smart Fashion Sales Growth
4.5 Europe Smart Fashion Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Smart Fashion Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Smart Fashion Sales by Country
5.1.1 Americas Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
5.1.2 Americas Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
5.2 Americas Smart Fashion Sales by Type
5.3 Americas Smart Fashion Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Smart Fashion Sales by Region
6.1.1 APAC Smart Fashion Sales by Region (2019-2024)
6.1.2 APAC Smart Fashion Revenue by Region (2019-2024)
6.2 APAC Smart Fashion Sales by Type
6.3 APAC Smart Fashion Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Smart Fashion by Country
7.1.1 Europe Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
7.1.2 Europe Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
7.2 Europe Smart Fashion Sales by Type
7.3 Europe Smart Fashion Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Smart Fashion by Country
8.1.1 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
8.1.2 Middle East & Africa Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
8.2 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Smart Fashion
10.3 Manufacturing Process Analysis of Smart Fashion
10.4 Industry Chain Structure of Smart Fashion
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Smart Fashion Distributors
11.3 Smart Fashion Customer
12 World Forecast Review for Smart Fashion by Geographic Region
12.1 Global Smart Fashion Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Smart Fashion Forecast by Region (2025-2030)
12.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Smart Fashion Forecast by Type
12.7 Global Smart Fashion Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 AIQ
13.1.1 AIQ Company Information
13.1.2 AIQ Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.1.3 AIQ Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.1.4 AIQ Main Business Overview
13.1.5 AIQ Latest Developments
13.2 Heddoko
13.2.1 Heddoko Company Information
13.2.2 Heddoko Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.2.3 Heddoko Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.2.4 Heddoko Main Business Overview
13.2.5 Heddoko Latest Developments
13.3 Hexoskin
13.3.1 Hexoskin Company Information
13.3.2 Hexoskin Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.3.3 Hexoskin Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.3.4 Hexoskin Main Business Overview
13.3.5 Hexoskin Latest Developments
13.4 Athos
13.4.1 Athos Company Information
13.4.2 Athos Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.4.3 Athos Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.4.4 Athos Main Business Overview
13.4.5 Athos Latest Developments
13.5 Digitsole
13.5.1 Digitsole Company Information
13.5.2 Digitsole Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.5.3 Digitsole Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.5.4 Digitsole Main Business Overview
13.5.5 Digitsole Latest Developments
13.6 Sensoria
13.6.1 Sensoria Company Information
13.6.2 Sensoria Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.6.3 Sensoria Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.6.4 Sensoria Main Business Overview
13.6.5 Sensoria Latest Developments
13.7 Spinali
13.7.1 Spinali Company Information
13.7.2 Spinali Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.7.3 Spinali Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.7.4 Spinali Main Business Overview
13.7.5 Spinali Latest Developments
13.8 Lumo
13.8.1 Lumo Company Information
13.8.2 Lumo Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.8.3 Lumo Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.8.4 Lumo Main Business Overview
13.8.5 Lumo Latest Developments
13.9 Komodo Technologies
13.9.1 Komodo Technologies Company Information
13.9.2 Komodo Technologies Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.9.3 Komodo Technologies Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.9.4 Komodo Technologies Main Business Overview
13.9.5 Komodo Technologies Latest Developments
13.10 Google
13.10.1 Google Company Information
13.10.2 Google Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.10.3 Google Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.10.4 Google Main Business Overview
13.10.5 Google Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to our LPI (LP Information) latest study, the global Smart Fashion market size was valued at US$ million in 2023. With growing demand in downstream market, the Smart Fashion is forecast to a readjusted size of US$ million by 2030 with a CAGR of % during review period.
The research report highlights the growth potential of the global Smart Fashion market. Smart Fashion are expected to show stable growth in the future market. However, product differentiation, reducing costs, and supply chain optimization remain crucial for the widespread adoption of Smart Fashion. Market players need to invest in research and development, forge strategic partnerships, and align their offerings with evolving consumer preferences to capitalize on the immense opportunities presented by the Smart Fashion market.
Smart clothing, or e­textiles, is a kind of smart wearables that have conductive fibers or sensors attached to or woven into the clothing material. Like other wearables, smart clothing sends data to a secondary device where the user can evaluate the information.
Key Features:
The report on Smart Fashion market reflects various aspects and provide valuable insights into the industry.
Market Size and Growth: The research report provide an overview of the current size and growth of the Smart Fashion market. It may include historical data, market segmentation by Type (e.g., Smart Clothing, Smart Accessories), and regional breakdowns.
Market Drivers and Challenges: The report can identify and analyse the factors driving the growth of the Smart Fashion market, such as government regulations, environmental concerns, technological advancements, and changing consumer preferences. It can also highlight the challenges faced by the industry, including infrastructure limitations, range anxiety, and high upfront costs.
Competitive Landscape: The research report provides analysis of the competitive landscape within the Smart Fashion market. It includes profiles of key players, their market share, strategies, and product offerings. The report can also highlight emerging players and their potential impact on the market.
Technological Developments: The research report can delve into the latest technological developments in the Smart Fashion industry. This include advancements in Smart Fashion technology, Smart Fashion new entrants, Smart Fashion new investment, and other innovations that are shaping the future of Smart Fashion.
Downstream Procumbent Preference: The report can shed light on customer procumbent behaviour and adoption trends in the Smart Fashion market. It includes factors influencing customer ' purchasing decisions, preferences for Smart Fashion product.
Government Policies and Incentives: The research report analyse the impact of government policies and incentives on the Smart Fashion market. This may include an assessment of regulatory frameworks, subsidies, tax incentives, and other measures aimed at promoting Smart Fashion market. The report also evaluates the effectiveness of these policies in driving market growth.
Environmental Impact and Sustainability: The research report assess the environmental impact and sustainability aspects of the Smart Fashion market.
Market Forecasts and Future Outlook: Based on the analysis conducted, the research report provide market forecasts and outlook for the Smart Fashion industry. This includes projections of market size, growth rates, regional trends, and predictions on technological advancements and policy developments.
Recommendations and Opportunities: The report conclude with recommendations for industry stakeholders, policymakers, and investors. It highlights potential opportunities for market players to capitalize on emerging trends, overcome challenges, and contribute to the growth and development of the Smart Fashion market.
Market Segmentation:
Smart Fashion market is split by Type and by Application. For the period 2019-2030, the growth among segments provides accurate calculations and forecasts for consumption value by Type, and by Application in terms of volume and value.
Segmentation by type
Smart Clothing
Smart Accessories
Segmentation by application
Sports/Athletes/Fitness Tracker
Healthcare
Military/Defence
Others
This report also splits the market by region:
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The below companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analyzing the company's coverage, product portfolio, its market penetration.
AIQ
Heddoko
Hexoskin
Athos
Digitsole
Sensoria
Spinali
Lumo
Komodo Technologies
Google
Key Questions Addressed in this Report
What is the 10-year outlook for the global Smart Fashion market?
What factors are driving Smart Fashion market growth, globally and by region?
Which technologies are poised for the fastest growth by market and region?
How do Smart Fashion market opportunities vary by end market size?
How does Smart Fashion break out type, application?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
1.8 Market Estimation Caveats
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales 2019-2030
2.1.2 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030
2.1.3 World Current & Future Analysis for Smart Fashion by Country/Region, 2019, 2023 & 2030
2.2 Smart Fashion Segment by Type
2.2.1 Smart Clothing
2.2.2 Smart Accessories
2.3 Smart Fashion Sales by Type
2.3.1 Global Smart Fashion Sales Market Share by Type (2019-2024)
2.3.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Type (2019-2024)
2.3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Type (2019-2024)
2.4 Smart Fashion Segment by Application
2.4.1 Sports/Athletes/Fitness Tracker
2.4.2 Healthcare
2.4.3 Military/Defence
2.4.4 Others
2.5 Smart Fashion Sales by Application
2.5.1 Global Smart Fashion Sale Market Share by Application (2019-2024)
2.5.2 Global Smart Fashion Revenue and Market Share by Application (2019-2024)
2.5.3 Global Smart Fashion Sale Price by Application (2019-2024)
3 Global Smart Fashion by Company
3.1 Global Smart Fashion Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Company (2019-2024)
3.1.2 Global Smart Fashion Sales Market Share by Company (2019-2024)
3.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Company (2019-2024)
3.2.1 Global Smart Fashion Revenue by Company (2019-2024)
3.2.2 Global Smart Fashion Revenue Market Share by Company (2019-2024)
3.3 Global Smart Fashion Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Smart Fashion Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Smart Fashion Product Location Distribution
3.4.2 Players Smart Fashion Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Smart Fashion by Geographic Region
4.1 World Historic Smart Fashion Market Size by Geographic Region (2019-2024)
4.1.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Geographic Region (2019-2024)
4.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024)
4.2 World Historic Smart Fashion Market Size by Country/Region (2019-2024)
4.2.1 Global Smart Fashion Annual Sales by Country/Region (2019-2024)
4.2.2 Global Smart Fashion Annual Revenue by Country/Region (2019-2024)
4.3 Americas Smart Fashion Sales Growth
4.4 APAC Smart Fashion Sales Growth
4.5 Europe Smart Fashion Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Smart Fashion Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Smart Fashion Sales by Country
5.1.1 Americas Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
5.1.2 Americas Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
5.2 Americas Smart Fashion Sales by Type
5.3 Americas Smart Fashion Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Smart Fashion Sales by Region
6.1.1 APAC Smart Fashion Sales by Region (2019-2024)
6.1.2 APAC Smart Fashion Revenue by Region (2019-2024)
6.2 APAC Smart Fashion Sales by Type
6.3 APAC Smart Fashion Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Smart Fashion by Country
7.1.1 Europe Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
7.1.2 Europe Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
7.2 Europe Smart Fashion Sales by Type
7.3 Europe Smart Fashion Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Smart Fashion by Country
8.1.1 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Country (2019-2024)
8.1.2 Middle East & Africa Smart Fashion Revenue by Country (2019-2024)
8.2 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Smart Fashion Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Smart Fashion
10.3 Manufacturing Process Analysis of Smart Fashion
10.4 Industry Chain Structure of Smart Fashion
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Smart Fashion Distributors
11.3 Smart Fashion Customer
12 World Forecast Review for Smart Fashion by Geographic Region
12.1 Global Smart Fashion Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Smart Fashion Forecast by Region (2025-2030)
12.1.2 Global Smart Fashion Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Smart Fashion Forecast by Type
12.7 Global Smart Fashion Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 AIQ
13.1.1 AIQ Company Information
13.1.2 AIQ Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.1.3 AIQ Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.1.4 AIQ Main Business Overview
13.1.5 AIQ Latest Developments
13.2 Heddoko
13.2.1 Heddoko Company Information
13.2.2 Heddoko Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.2.3 Heddoko Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.2.4 Heddoko Main Business Overview
13.2.5 Heddoko Latest Developments
13.3 Hexoskin
13.3.1 Hexoskin Company Information
13.3.2 Hexoskin Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.3.3 Hexoskin Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.3.4 Hexoskin Main Business Overview
13.3.5 Hexoskin Latest Developments
13.4 Athos
13.4.1 Athos Company Information
13.4.2 Athos Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.4.3 Athos Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.4.4 Athos Main Business Overview
13.4.5 Athos Latest Developments
13.5 Digitsole
13.5.1 Digitsole Company Information
13.5.2 Digitsole Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.5.3 Digitsole Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.5.4 Digitsole Main Business Overview
13.5.5 Digitsole Latest Developments
13.6 Sensoria
13.6.1 Sensoria Company Information
13.6.2 Sensoria Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.6.3 Sensoria Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.6.4 Sensoria Main Business Overview
13.6.5 Sensoria Latest Developments
13.7 Spinali
13.7.1 Spinali Company Information
13.7.2 Spinali Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.7.3 Spinali Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.7.4 Spinali Main Business Overview
13.7.5 Spinali Latest Developments
13.8 Lumo
13.8.1 Lumo Company Information
13.8.2 Lumo Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.8.3 Lumo Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.8.4 Lumo Main Business Overview
13.8.5 Lumo Latest Developments
13.9 Komodo Technologies
13.9.1 Komodo Technologies Company Information
13.9.2 Komodo Technologies Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.9.3 Komodo Technologies Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.9.4 Komodo Technologies Main Business Overview
13.9.5 Komodo Technologies Latest Developments
13.10 Google
13.10.1 Google Company Information
13.10.2 Google Smart Fashion Product Portfolios and Specifications
13.10.3 Google Smart Fashion Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024)
13.10.4 Google Main Business Overview
13.10.5 Google Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


LP Information社はどのような調査会社ですか?


LP Informationは通信、エネルギー、医薬をはじめとする広範な市場の調査とレポート出版を行っている調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る