アドテクノロジーの世界市場:2024-2029年Global AdTech Market: 2024-2029 概要 当社のAdTechリサーチスイートは、広告テクノロジー市場を詳細に分析し、この成長市場の主な促進要因を取り上げ、ベンダーがこの市場成長を最大限に活用できるよう戦略的な提言を提供します。プロ... もっと見る
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サマリー
概要
当社のAdTechリサーチスイートは、広告テクノロジー市場を詳細に分析し、この成長市場の主な促進要因を取り上げ、ベンダーがこの市場成長を最大限に活用できるよう戦略的な提言を提供します。プログラマティック広告へのシフトや、AIと機械学習が市場に与える影響についても調査しています。
さらに、広告詐欺、プライバシー規制、持続可能性への圧力の高まりなど、市場が直面する主要な課題を特定している。本調査では、アドテク市場の主要企業17社の概要を提供し、ジュニパーリサーチの競合企業リーダーボード(Competitor Leaderboard)を通じて、ベンダーを「確立されたリーダー(Established Leader)」、「有力な挑戦者(Leading Challenger)」、「破壊者(Disruptors & Challenges)」のいずれかに位置付けています。また、デジタル広告を利用する企業の総数とアドテクへの総支出のデータと予測、地域別の市場規模、4つの主要デジタル広告チャネル別の分類も掲載しています:
また、次の
4つの主要デジタル広告チャネル別に分類して
います:
このスイートには、60カ国の市場規模を測定し、主要予測データを提供するデータ配信と、アドテク市場の主要トレンド、課題、関係者への提言に関する完全な評価を提供する戦略・トレンドレポートが含まれています。本レポートと戦略・トレンドレポートは、アドテク市場関係者向けに、主要トレンド、課題、および推奨事項の完全な評価を提供するものであり、本レポートと戦略・トレンドレポートは一体となって、この進化する市場を包括的に理解するために不可欠なツールとなります。
主な特長
主な要点と戦略的提言:戦略的提言:AdTech市場の主要な調査結果を包括的に分析し、AdTechプラットフォームの関係者に戦略的提言を提供します。
市場ダイナミクス:デジタル広告サービスに対する企業からの需要の高まりや、広告キャンペーンを最適化するためのAIや機械学習の活用を特徴とする主要な市場促進要因など、AdTech市場の主要トレンドに関する洞察。また、広告詐欺やプライバシー規制など、アドテク市場が直面する課題を取り上げ、SSP(サプライサイドプラットフォーム)とDSP(デマンドサイドプラットフォーム)のSWOT分析も行っている。
ベンチマーク業界予測:アドテク市場の概要には、各広告チャネル(モバイル、アプリ内、オンライン、コネクテッドTV、DOOH)の総支出額と、アドテクに起因する総支出額の世界予測が含まれています。
ジュニパーリサーチ社の競合リーダーボード:ジュニパーリサーチのCompetitor Leaderboardで、アドテク市場内の17ベンダーの主要プレーヤーの製品とポジショニング、能力とキャパシティの評価を行う:
Market Data & Forecasts
AdTech市場の市場をリードする調査スイートには、34のテーブルと15,500以上のデータポイントからなる予測データ一式へのアクセスが含まれます。リサーチ・スイートの指標には以下が含まれます:
以下の主要チャネルに関する指標を提供しています:
ジュニパーリサーチ インタラクティブ予測エクセルには以下の機能があります:
統計分析:統計分析:データ期間中のすべての地域と国について表示され、特定の指標を検索できます。グラフは簡単に修正でき、クリップボードへのエクスポートも可能です。
国別データツール:このツールでは、予測期間中のすべての地域と国の指標を見ることができます。検索バーで表示する指標を絞り込むことができます。
国別比較ツール:ユーザーは国を選択し、特定の国についてそれぞれを比較することができます。このツールには、グラフをエクスポートする機能が含まれています。
What-if分析:ここでは、5つのインタラクティブなシナリオを通じて、予測指標を自身の仮定と比較することができます。
Summary
このレポートでは、広告テクノロジー市場を詳細に分析し、この成長市場の主な促進要因を取り上げ、ベンダーがこの市場成長を最大限に活用できるよう戦略的な提言を提供します。
Report Description
Overview
Our AdTech research suite provides an in-depth analysis of the advertising technology market; addressing the major drivers of this growing market, and offers strategic recommendation so that vendors can best capitalise on this market growth. It investigates the shift to programmatic advertising and the impact that AI and machine learning are having on the market.
Additionally, it identifies the key challenges facing the market, including advertising fraud, privacy regulations, and increased sustainability pressures. The research provides an overview of 17 major players within the AdTech market, and positions vendors as Established Leaders, Leading Challengers, or Disruptors & Challenges via the Juniper Research Competitor Leaderboard. It also provides data and forecasts for the total number of businesses using digital advertising and total spend on AdTech, including market size by region, and includes a split by 4 key digital advertising channels:
The suite includes both a data deliverable; sizing the market and providing key forecast data across 60 countries, accompanied by a strategy and trends report; delivering a complete assessment of the key trends, challenges and recommendations for stakeholders within the AdTech market. Together, they provide an essential tool for a comprehensive understanding of this evolving market; enabling AdTech vendors to shape their future strategy.
Key Features
Key Takeaways & Strategic Recommendations: Comprehensive analysis of the key findings for the AdTech market, accompanied by strategic recommendations for stakeholders from AdTech platforms.
Market Dynamics: Insights into key trends within the AdTech market, including key market drivers featuring the increased demand from businesses for digital advertising services and the use of AI and machine learning to optimise advertising campaigns. It also addresses the challenges facing the AdTech market, including ad fraud and privacy regulations, and provides a SWOT analysis of SSPs (supply-side platforms) and DSPs (demand-side platforms).
Benchmark Industry Forecasts: The overview of the AdTech market includes global forecasts for total spend across the different advertising channels (mobile & in-app, online, connected TV, and DOOH, and total spend which is attributed to AdTech.
Juniper Research Competitor Leaderboard: Key player product and positioning, and capability and capacity assessment for 17 vendors within the AdTech market, via the Juniper Research Competitor Leaderboard:
Market Data & Forecasts
The market-leading research suite for the AdTech market includes access to the full set of forecast data of 34 tables and over 15,500 datapoints. Metrics in the research suite include:
Metrics are provided for the following key channels:
Juniper Research Interactive Forecast Excel contains the following functionality:
Statistics Analysis: Users benefit from the ability to search for specific metrics; displayed in for all regions and countries across the data period. Graphs are easily modified and can be exported to the clipboard.
Country Data Tool: This tool lets users look at metrics for all regions and countries in the forecast period. Users can refine the metrics displayed via a search bar.
Country Comparison Tool: Users can select countries and compare each of them for specific countries. The ability to export graphs is included in this tool.
What-if Analysis: Here, users can compare forecast metrics against their own assumptions, via 5 interactive scenarios
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よくあるご質問Juniper Research社はどのような調査会社ですか?ジュニパーリサーチ社(Juniper Research)は2001年の創立以来、モバイルとデジタル技術を専門に調査・出版事... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |