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フラッシュコール認証:インパクト分析と市場予測2021-2026


FLASH CALLING AUTHENTICATION: IMPACT ANALYSIS & MARKET FORECASTS 2021-2026

ジュニパーリサーチの調査レポート「フラッシュコーリング認証」は、アンマネタイズされたトラフィックやA2P SMSトラフィックのカニバリゼーションを軽減するための戦略など、フラッシュコーリング市場を総合... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Juniper Research
ジュニパーリサーチ社
2021年11月16日 GBP2,990
企業ライセンス
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43 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文でご納品いたします。


 

サマリー

ジュニパーリサーチの調査レポート「フラッシュコーリング認証」は、アンマネタイズされたトラフィックやA2P SMSトラフィックのカニバリゼーションを軽減するための戦略など、フラッシュコーリング市場を総合的に評価しています。さらに、通信事業者のネットワークやOTTアプリケーションでのフラッシュ・コーリング・サービスの採用に関するシナリオベースの分析も含まれています。シナリオは以下の3つです。
  • 低採用シナリオ
  • 中採用シナリオ
  • 高採用シナリオ
さらに、OTTのフラッシュ通話サービスが今後の通信事業者のフラッシュ通話サービスに与える影響、価格分析、フラッシュ通話のエコシステムにおけるOSベンダーの役割などについても評価しています。
また、詐欺行為やロボコールがフラッシュ・コーリングの成長に与える影響についても評価しています。
 
本リサーチ・スイートには以下が含まれます。
  • 戦略と予測(PDF)
  • ハーベスト・オンライン・データ・プラットフォームへの12ヶ月間のアクセス
 
主な特徴
Key Takeaways & Strategic Recommendations:フラッシュコール市場が直面している主要なトレンドと課題を包括的に把握し、ジュニパー・リサーチが市場関係者に提示する戦略的提言に沿って解説しています。
市場の見通し。価格設定、A2P SMSとのカニバリゼーションの程度、OTTフラッシュ通話サービスの脅威、フラッシュ通話分野におけるモバイルOSベンダーの役割など、将来のフラッシュ通話認証サービスをシナリオベースで分析しています。
将来のビジネスモデル分析。市場の利害関係者がフラッシュ通話のトラフィックを収益化するのに最適な立場となる、将来のビジネスモデルと主要サービスの評価。分析内容は以下の通りです。
  • フラッシュコールのエコシステム
  • 認証のための長い番号の取得
  • 不正行為の可能性 & ロボコールの影響
  • ネットワーク監査 & 音声ファイアウォール
  • CPaaSベンダーのビジネスチャンス
市場予測 & Key Takeaways:フラッシュコーリングサービスの導入、サービス収益、OTTフラッシュコーリングサービスの影響について、シナリオベースの市場予測を行っています。予測は以下の42カ国で行われています。
  • アルゼンチン
  • オーストラリア
  • オーストリア
  • ベルギー
  • ブラジル
  • カナダ
  • 中国
  • コロンビア
  • クロアチア
  • チェコ共和国
  • デンマーク
  • フィンランド
  • フランス
  • ドイツ
  • インド
  • インドネシア
  • イタリア
  • 日本
  • マレーシア
  • メキシコ
  • オランダ
  • ニュージーランド
  • ノルウェー
  • パキスタン
  • フィリピン
  • ポーランド
  • ポルトガル
  • カタール
  • ルーマニア
  • ロシア
  • サウジアラビア
  • シンガポール
  • 南アフリカ
  • 韓国
  • スペイン
  • スウェーデン
  • タイ
  • トルコ
  • 英国
  • ウクライナ
  • アラブ首長国連邦
  • アメリカ
 
主要な質問
  1. フラッシュコーリングとは何か、それはオペレーターの収益にどのような影響を与えるのか?
  2. フラッシュ・コーリングの認証は、A2P SMSのトラフィックをどの程度犠牲にするか?
  3. この新しいテクノロジーを活用するために、どのようなサービスが利用できるか?
  4. ロボキャリングはフラッシュコーリングのトラフィックの成長をどのように妨げるか?
  5. フラッシュ・コーリング市場は2026年までにどのくらいの価値になるのか?
 
参考にした会社
調査したケース。
VOX Carrier.
 
 
Mentioned:Apple, BBK, Bell, Deutsche Telekom, Facebook Messenger, Huawei, Imo, Kakao Talk, Lenovo, LINE, Meta, Orange, Samsung, STC (Saudi Telecom), Telefonica, Verizon, Viber, WeChat, WhatsApp, Xiaomi, Zalo.
 
DATA & INTERACTIVE FORECAST
ジュニパー・リサーチのフラッシュ・コーリング認証の予測スイートには以下が含まれています。 
ロボ・コーリング・メトリクスの5年間のベンチマーク予測を、主要8地域と42の国別に分類しています。
  • アルゼンチン
  • オーストラリア
  • オーストリア
  • ベルギー
  • ブラジル
  • カナダ
  • 中国
  • コロンビア
  • クロアチア
  • チェコ共和国
  • デンマーク
  • フィンランド
  • フランス
  • ドイツ
  • インド
  • インドネシア
  • イタリア
  • 日本、
  • マレーシア
  • メキシコ
  • オランダ
  • ニュージーランド
  • ノルウェー
  • パキスタン
  • フィリピン
  • ポーランド
  • ポルトガル
  • カタール
  • ルーマニア
  • ロシア
  • サウジアラビア
  • シンガポール
  • 南アフリカ
  • 韓国
  • スペイン
  • スウェーデン
  • タイ
  • トルコ
  • イギリス
  • ウクライナ
  • アラブ首長国連邦
  • アメリカ

FlashCalling Market(フラッシュコーリング市場)を含む。

Flash Calling APIの総通話数
Flash Callingサービスの総収入
OTTベースのFlash Calling APIの総通話
数 OTTベースのFlash Callingに対するオペレーターの損失
シナリオベースの予測。
低採用
中採用
高採用
25の表と8,700のデータポイントからなる予測データ一式にアクセスできます。
インタラクティブなExcelシナリオツールにより、3つの異なる指標についてジュニパー・リサーチのデータを操作することができます。
IFxls(Interactive Excels)は、ジュニパー・リサーチの予測データやチャートを操作し、インタラクティブ・シナリオ・ツールを使って独自の仮説を検証したり、カスタマイズしたチャートや表で厳選した市場を並べて比較したりすることができます。IFxlsは、お客様が特定の市場を理解し、独自の見解をモデルに統合する能力を大幅に向上させます。
 
地域:8つの主要地域(北米、中南米、西欧、中・東欧、極東・中国、インド亜大陸、その他のアジア太平洋地域、アフリカ)および中東諸国。
アルゼンチン、オーストラリア、オーストリア、ベルギー、ブラジル、カナダ、中国、コロンビア、クロアチア、チェコ、デンマーク、フィンランド、フランス、ドイツ、インド、インドネシア、イタリア、日本、韓国、マレーシア、メキシコ、オランダ、ニュージーランド、ノルウェー、パキスタン、フィリピン、ポーランド、ポルトガル、カタール、ルーマニア、ロシア連邦、サウジアラビア、シンガポール、南アフリカ、スペイン、スウェーデン、タイ、ウクライナ、アラブ首長国連邦、イギリス、米国
 


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目次

1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1 Key Takeaways & Strategic Recommendations .4
2. Future Market Outlook for Flash Calling
2.1 Introduction to Flash Calling .10
Figure 2.1: Flash Calling Authentication Process .10
2.1.1 Future Flash Calling Scenarios.11
Table 2.2: Scenario Criteria.11
i. Flash Calling Traffic .11
Figure 2.3: Global Flash Calling API Calls (m), Split by 3 Impact Scenarios, 
2021-2026.11
Figure 2.4: The Role of Flash Calling in Multi-factor Authentication.12
Figure 2.5: Global Platform Revenue from Flash Calling ($), Split by 3 
Scenarios, 2021-2026 .12
2.1.2 The Cannibalisation of A2P SMS OTPs.13
Figure 2.6: Proportion of SMS Messaging that is A2P Traffic in 2021 (%), Split 
by 15 Select Countries.13
2.1.3 Flash Calling Pricing Analysis .14
Figure 2.4: The Role of Flash Calling in Multi-factor Authentication.12
Figure 2.5: Global Platform Revenue from Flash Calling ($), Split by 3 
Scenarios, 2021-2026 .12
2.1.2 The Cannibalisation of A2P SMS OTPs.13
Figure 2.6: Proportion of SMS Messaging that is A2P Traffic in 2021 (%), Split 
by 15 Select Countries.13
2.1.3 Flash Calling Pricing Analysis .14
Figure 2.10: Various Mobile Channels for Customer Engagement & 
Authentication. 16
Table 2.11: Various Mobile Channels Overview . 16
2.1.6 iOS vs Android: The Difficulties with Flash Calling. 17
Figure 2.12: Global Smartphone Installed Base Share in 2021 (%), Split by 
Vendor . 17
Figure 2.13: iOS Market Share in 2021 (%), Split by 15 Select Countries . 17
3. Service Monetisation & Future Business Models
3.1 Future Monetisation & Business Models . 19
Figure 3.1: Three Key Flash Calling Services . 19
3.1.1 The Need for Network Audits. 20
3.1.2 The Role of Voice Firewalls for Operators . 20
Figure 3.2: Global Mobile Subscribers (m), Split by 2G,3G, and 4G & 5G, 
2021-2026 . 20
3.1.3 The Flash Calling Ecosystem. 22
Figure 3.3: Future Flash Calling Ecosystems . 22
i. Flash Calling Service Providers. 22
ii. Network Operators. 22
3.1.4 Opportunities for CPaaS Players. 23
Figure & Table 3.4: Total Number of CPaaS Voice API Calls per annum (m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 23
3.1.5 Total CPaaS Voice API Revenue. 24
Figure & Table 3.5: Total CPaaS Voice Service Revenue ($m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026. 24
3.1.6 Potential Areas of Fraud for Flash Calling. 25
i. CLI Spoofing. 25
ii. SIM Box Fraud . 25
iii. Unauthorised Number Reassignments .25
3.1.7 Wangari Fraud & Differentiating Between Robocalling.25
3.1.8 Acquiring Virtual Long Numbers .26
4. Market Forecasts & Key Takeaways
4.1 Introduction to Flash Calling Forecasts.28
4.1.1 Flash Calling Forecast Methodology .28
Figure 4.1: Flash Call Forecast Methodology.29
4.1.2 Mobile Subscribers .30
Figure & Table 4.2: Total Number of Mobile Subscribers (m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026 .30
Table 4.3: Mobile Penetration Rates (%), Split by 8 Key Regions, 2021-2026
.30
4.1.3 Total Number of OTT Messaging Users.31
Figure & Table 4.4: Total Number of OTT Mobile Messaging Users (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026.31
4.2 Low Operator Adoption.32
4.2.1 Total Flash Calling API Calls.32
Figure & Table 4.5: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 Ke
Regions, 2021-2026 .32
4.2.2 Total Platform Revenue from Flash Calling.33
Figure & Table 4.6: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026 .33
4.2.3 Total Number of OTT-based Flash Calls API Calls .34
Figure & Table 4.7: Total Number of OTT-based Flash Calls API Calls (m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026 .34
4.2.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling Services .35
Figure & Table 4.8: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 2021-2026 .35
4.3 Medium Operator Adoption.36
4.3.1 Total Flash Calling API Calls.36
Figure & Table 4.9: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026. 36
4.3.2 Total Platform Revenue from Flash Calling APIs. 37
Figure & Table 4.10: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 37
4.3.3 Total Number of OTT-based Flash Calling API Calls . 38
Figure & Table 4.11: Total Number of OTT-based Flash Calling APIs (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026 . 38
4.3.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling. 39
Figure & Table 4.12: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 39
4.4 High Operator Adoption. 40
4.4.1 Total Flash Calling API Calls . 40
Figure & Table 4.13: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 
Key Regions, 2021-2026 . 40
4.4.2 Total Platform Revenue from Flash Calling APIs. 41
Figure & Table 4.14: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 41
4.4.3 Total Number of OTT-based Flash Calling API Calls . 42
Figure & Table 4.15: Total Number of OTT-based Flash Calling APIs (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026 . 42
4.4.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling. 43
Figure & Table 4.16: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 43

 

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Summary

このレポートでは、アンマネタイズされたトラフィックやA2P SMSトラフィックのカニバリゼーションを軽減するための戦略など、フラッシュコーリング市場を総合的に評価しています。さらに、通信事業者のネットワークやOTTアプリケーションでのフラッシュ・コーリング・サービスの採用に関するシナリオベースの分析も含まれています。
 
Report Desciption
Juniper Research’s Flash Calling Authentication report provides a comprehensive evaluation of the flash calling market, including strategies for mitigating unmonetised traffic and the cannibalisation of A2P SMS traffic. In addition, it contains a scenario-based analysis for the adoption of flash calling services over operator networks and OTT applications. The three scenarios include:
Low Adoption Scenario
Medium Adoption Scenario
High Adoption Scenario
Additionally, the research assesses the impact of OTT flash calling services on future operator flash calling services, pricing analysis, and the role of OS vendors in the flash calling ecosystem. It also evaluates the impact of fraudulent activities and robocalling on the growth of flash calling.
 
This research suite includes:
Strategy & Forecasts (PDF)
12 months’ access to harvest online data platform
 
KEY FEATURES
Key Takeaways & Strategic Recommendations: Comprehensive insight into the key trends and challenges facing the flash calling market; aligned with Juniper Research’s strategic recommendations for market stakeholders.
Market Outlook: Scenario-based analysis of future flash calling authentication services, including pricing, the extent of cannibalisation of A2P SMS, the threat of OTT flash calling services and the role of mobile OS vendors in the flash calling space.
Future Business Model Analysis: An evaluation of future business models and key services that will place market stakeholders in the best position to monetise flash calling traffic. Analysis includes:
The Flash Calling Ecosystem
Acquiring Long Numbers for Authentication
Potential Areas of Fraud & the Impact of Robocalling
Network Audits & Voice Firewalls
The Opportunities for CPaaS Vendors
Market Forecasts & Key Takeaways: Scenario-based market forecasts for the adoption of flash calling services, service revenue, and the impact of OTT flash calling services. Forecasts are split by 42 countries, including:
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • China
  • Colombia
  • Croatia
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • India
  • Indonesia
  • Italy
  • Japan
  • Malaysia
  • Mexico
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Pakistan
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Singapore
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sweden
  • Thailand
  • Turkey
  • UK
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • US
 
KEY QUESTIONS
  1. What is flash calling and how will it impact operator revenue?
  2. To what extent will flash calling authentication cannibalise A2P SMS traffic?
  3. What services are available to capitalise on this emerging technology?
  4. How will robocalling hinder the growth of flash calling traffic?
  5. What will the flash calling market be worth by 2026?
 
COMPANIES REFERENCED
Case Studied: VOX Carrier.
 
 
Mentioned: Apple, BBK, Bell, Deutsche Telekom, Facebook Messenger, Huawei, Imo, Kakao Talk, Lenovo, LINE, Meta, Orange, Samsung, STC (Saudi Telecom), Telefonica, Verizon, Viber, WeChat, WhatsApp, Xiaomi, Zalo.
 
DATA & INTERACTIVE FORECAST
Juniper Research’s Flash Calling Authentication forecast suite includes: 
5-year benchmark forecasts for robocalling metrics by 8 key regions and 42 country-level splits including:
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • China
  • Colombia
  • Croatia
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • India
  • Indonesia
  • Italy
  • Japan
  • Malaysia
  • Mexico
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Pakistan
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Singapore
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sweden
  • Thailand
  • Turkey
  • UK
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • US
 
Flash Calling Market, including:
Total Flash Calling API Calls
Total Flash Calling Service Revenue
Total OTT-based Flash Calling API
Total Operator Losses to OTT-based Flash Calling
Scenario-based Forecasts:
Low Adoption
Medium Adoption
High Adoption
Access to the full set of forecast data of 25 tables and 8,700 datapoints.
Interactive Excel Scenario tool allowing users the ability to manipulate Juniper Research’s data for 3 different metrics.
Juniper Research’s highly granular IFxls (Interactive Excels) enable clients to manipulate Juniper Research’s forecast data and charts to test their own assumptions using the interactive scenario tool and compare select markets side by side in customised charts and tables. IFxls greatly increase clients’ ability to both understand a particular market and to integrate their own views into the model.
 
Regions:8 Key Regions - includes North America, Latin America, West Europe, Central & East Europe, Far East & China, Indian Subcontinent, Rest of Asia Pacific and Africa & Middle East
Countries:Argentina, Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, China, Colombia, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, India, Indonesia, Italy, Japan, South Korea, Malaysia, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Pakistan, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Russian Federation, Saudi Arabia, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Thailand, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, UK, USA
 


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Table of Contents

1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1 Key Takeaways & Strategic Recommendations .4
2. Future Market Outlook for Flash Calling
2.1 Introduction to Flash Calling .10
Figure 2.1: Flash Calling Authentication Process .10
2.1.1 Future Flash Calling Scenarios.11
Table 2.2: Scenario Criteria.11
i. Flash Calling Traffic .11
Figure 2.3: Global Flash Calling API Calls (m), Split by 3 Impact Scenarios, 
2021-2026.11
Figure 2.4: The Role of Flash Calling in Multi-factor Authentication.12
Figure 2.5: Global Platform Revenue from Flash Calling ($), Split by 3 
Scenarios, 2021-2026 .12
2.1.2 The Cannibalisation of A2P SMS OTPs.13
Figure 2.6: Proportion of SMS Messaging that is A2P Traffic in 2021 (%), Split 
by 15 Select Countries.13
2.1.3 Flash Calling Pricing Analysis .14
Figure 2.4: The Role of Flash Calling in Multi-factor Authentication.12
Figure 2.5: Global Platform Revenue from Flash Calling ($), Split by 3 
Scenarios, 2021-2026 .12
2.1.2 The Cannibalisation of A2P SMS OTPs.13
Figure 2.6: Proportion of SMS Messaging that is A2P Traffic in 2021 (%), Split 
by 15 Select Countries.13
2.1.3 Flash Calling Pricing Analysis .14
Figure 2.10: Various Mobile Channels for Customer Engagement & 
Authentication. 16
Table 2.11: Various Mobile Channels Overview . 16
2.1.6 iOS vs Android: The Difficulties with Flash Calling. 17
Figure 2.12: Global Smartphone Installed Base Share in 2021 (%), Split by 
Vendor . 17
Figure 2.13: iOS Market Share in 2021 (%), Split by 15 Select Countries . 17
3. Service Monetisation & Future Business Models
3.1 Future Monetisation & Business Models . 19
Figure 3.1: Three Key Flash Calling Services . 19
3.1.1 The Need for Network Audits. 20
3.1.2 The Role of Voice Firewalls for Operators . 20
Figure 3.2: Global Mobile Subscribers (m), Split by 2G,3G, and 4G & 5G, 
2021-2026 . 20
3.1.3 The Flash Calling Ecosystem. 22
Figure 3.3: Future Flash Calling Ecosystems . 22
i. Flash Calling Service Providers. 22
ii. Network Operators. 22
3.1.4 Opportunities for CPaaS Players. 23
Figure & Table 3.4: Total Number of CPaaS Voice API Calls per annum (m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 23
3.1.5 Total CPaaS Voice API Revenue. 24
Figure & Table 3.5: Total CPaaS Voice Service Revenue ($m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026. 24
3.1.6 Potential Areas of Fraud for Flash Calling. 25
i. CLI Spoofing. 25
ii. SIM Box Fraud . 25
iii. Unauthorised Number Reassignments .25
3.1.7 Wangari Fraud & Differentiating Between Robocalling.25
3.1.8 Acquiring Virtual Long Numbers .26
4. Market Forecasts & Key Takeaways
4.1 Introduction to Flash Calling Forecasts.28
4.1.1 Flash Calling Forecast Methodology .28
Figure 4.1: Flash Call Forecast Methodology.29
4.1.2 Mobile Subscribers .30
Figure & Table 4.2: Total Number of Mobile Subscribers (m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026 .30
Table 4.3: Mobile Penetration Rates (%), Split by 8 Key Regions, 2021-2026
.30
4.1.3 Total Number of OTT Messaging Users.31
Figure & Table 4.4: Total Number of OTT Mobile Messaging Users (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026.31
4.2 Low Operator Adoption.32
4.2.1 Total Flash Calling API Calls.32
Figure & Table 4.5: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 Ke
Regions, 2021-2026 .32
4.2.2 Total Platform Revenue from Flash Calling.33
Figure & Table 4.6: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026 .33
4.2.3 Total Number of OTT-based Flash Calls API Calls .34
Figure & Table 4.7: Total Number of OTT-based Flash Calls API Calls (m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026 .34
4.2.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling Services .35
Figure & Table 4.8: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 2021-2026 .35
4.3 Medium Operator Adoption.36
4.3.1 Total Flash Calling API Calls.36
Figure & Table 4.9: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 Key 
Regions, 2021-2026. 36
4.3.2 Total Platform Revenue from Flash Calling APIs. 37
Figure & Table 4.10: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 37
4.3.3 Total Number of OTT-based Flash Calling API Calls . 38
Figure & Table 4.11: Total Number of OTT-based Flash Calling APIs (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026 . 38
4.3.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling. 39
Figure & Table 4.12: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 39
4.4 High Operator Adoption. 40
4.4.1 Total Flash Calling API Calls . 40
Figure & Table 4.13: Total Number of Flash Calling API Calls (m), Split by 8 
Key Regions, 2021-2026 . 40
4.4.2 Total Platform Revenue from Flash Calling APIs. 41
Figure & Table 4.14: Total Platform Revenue from Flash Calling Traffic ($m), 
Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 41
4.4.3 Total Number of OTT-based Flash Calling API Calls . 42
Figure & Table 4.15: Total Number of OTT-based Flash Calling APIs (m), Split 
by 8 Key Regions, 2021-2026 . 42
4.4.4 Total Potential Revenue Loss to OTT Flash Calling. 43
Figure & Table 4.16: Potential Operator Losses to OTT-based Flash Calling 
Traffic ($m), Split by 8 Key Regions, 2021-2026. 43

 

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