インドのマルチプレックス・アッセイ市場予測 2024-2032INDIA MULTIPLEX ASSAY MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 インドのマルチプレックスアッセイ市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 9.58%で成長すると予測される。市場成長の背景には、複数のバイオマーカーを同時に検出できる高度な診断ソリューションに対... もっと見る
サマリー主な調査結果インドのマルチプレックスアッセイ市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 9.58%で成長すると予測される。市場成長の背景には、複数のバイオマーカーを同時に検出できる高度な診断ソリューションに対する需要の高まりがある。これは、癌、糖尿病、心血管障害などの慢性疾患の有病率が上昇しているためである。 市場インサイト インドでは、National Institute of Cancer Prevention and Research(NICPR)が医療専門家や研究者と協力して、India Against Cancerイニシアチブを立ち上げた。このイニシアチブの主な目的は、認知度、予防、治療に重点を置き、蔓延しているがんに関する情報を広めることである。インド人女性において、乳がんは最も一般的ながんであり、女性がん患者全体の25%以上を占め、5年生存率は66.4%である。また、子宮頸がんは5年生存率が51.7%であり、大きな懸念材料となっている。 インドの製薬部門にはリバースエンジニアリングの豊かな歴史があり、世界的にジェネリック医薬品を製造・販売する能力があることを示している。知的所有権の貿易関連の側面(TRIPS)協定を受け、インド企業は研究開発努力を革新的なドラッグデリバリーシステムや探索研究に振り向けている。 さらに、アジア全域で動物実験に関する規制が顕著に変化しており、インドはこの分野で厳格な措置を実施している。特にインドでは最近、化粧品の動物実験が禁止された。こうした規制の変化により、動物実験から、感度、正確性、安全性、実施しやすさ、費用対効果が向上したin vitro法への置き換えが進むと予想される。こうした要因がインドのマルチプレックスアッセイ市場の成長を促進すると予測される。 競合他社の洞察 市場の主要企業としては、Qiagen NV、Illumina Inc、Siemens Healthineers AGなどが挙げられる。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 2.6.1. SOFTWARE AND SERVICES SECTOR EMERGES AS THE RAPIDLY EXPANDING PRODUCT & SERVICE SEGMENT 2.6.2. PROTEIN-BASED MULTIPLEX ASSAY IS THE HIGHEST REVENUE-GENERATING TYPE 2.6.3. RESEARCH & DEVELOPMENT APPLICATIONS DOMINATE MARKET SHARE 2.6.4. MULTIPLEX PCR TECHNOLOGY DEMONSTRATES FASTER GROWTH 2.6.5. PHARMACEUTICAL AND BIOTECHNOLOGY COMPANIES ARE MAJOR USERS OF MULTIPLEX ASSAYS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. ESCALATING INCIDENCE OF CHRONIC DISEASES 3.1.2. GROWING PREFERENCE FOR MULTIPLEX ASSAYS OVER CONVENTIONAL APPROACHES 3.1.3. INCREASING ACCEPTANCE OF PERSONALIZED MEDICINE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. OVERCOMING THE DIFFICULTY OF ESTABLISHING SUFFICIENT ASSAY RANGE 3.2.2. CHALLENGES ASSOCIATED WITH CROSS-REACTIVITY AND ASSAY INTERFERENCE 3.2.3. SHORTAGE OF SKILLED PROFESSIONALS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. RISING DRUG DISCOVERY ENDEAVORS 4.1.2. PROGRESS IN ASSAY PLATFORM TECHNOLOGY 4.1.3. RAPID EXPANSION OF COMPANION DIAGNOSTICS 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENTAL 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. COVERAGE OF ANALYTES 4.5.2. RAPIDITY 4.5.3. ABILITY TO MULTIPLEX 4.5.4. USER-FRIENDLINESS 4.5.5. AUTOMATION POTENTIAL 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RESEARCH AND DEVELOPMENT (R&D) 4.6.2. MANUFACTURING AND PRODUCTION 4.6.3. DISTRIBUTION AND SUPPLY CHAIN 4.6.4. CLINICAL APPLICATION AND DATA ANALYSIS 4.6.5. MARKET RESEARCH AND COMMERCIALIZATION 5. MARKET BY PRODUCT AND SERVICE 5.1. REAGENTS AND CONSUMABLES 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. INSTRUMENTS AND ACCESSORIES 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. SOFTWARE AND SERVICES 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY TYPE 6.1. PROTEIN-BASED MULTIPLEX ASSAY 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. NUCLEIC ACID-BASED MULTIPLEX ASSAY 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. OTHER TYPES 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESEARCH AND DEVELOPMENT 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. CLINICAL DIAGNOSTICS 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. COMPANION DIAGNOSTICS 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY TECHNOLOGY 8.1. MULTIPLEX PROTEIN MICROARRAY 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. MULTIPLEX PCR 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 8.3. OTHER TECHNOLOGIES 8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.3.2. SEGMENT ANALYSIS 9. MARKET BY END-USER 9.1. PHARMACEUTICAL & BIOTECHNOLOGY COMPANIES 9.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.1.2. SEGMENT ANALYSIS 9.2. RESEARCH INSTITUTES 9.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.2.2. SEGMENT ANALYSIS 9.3. CLINICAL LABORATORIES 9.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.3.2. SEGMENT ANALYSIS 9.4. HOSPITALS 9.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.4.2. SEGMENT ANALYSIS 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. AGILENT TECHNOLOGIES INC 10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.1.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.2. BECTON, DICKINSON AND COMPANY (BD) 10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.2.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.3. BIO-RAD LABORATORIES INC 10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.3.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.4. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD 10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.4.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.5. ILLUMINA INC 10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.5.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.6. QIAGEN NV 10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.6.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.7. SIEMENS HEALTHINEERS AG 10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.7.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.8. THERMO FISHER SCIENTIFIC INC 10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.8.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 2.6.1. SOFTWARE AND SERVICES SECTOR EMERGES AS THE RAPIDLY EXPANDING PRODUCT & SERVICE SEGMENT 2.6.2. PROTEIN-BASED MULTIPLEX ASSAY IS THE HIGHEST REVENUE-GENERATING TYPE 2.6.3. RESEARCH & DEVELOPMENT APPLICATIONS DOMINATE MARKET SHARE 2.6.4. MULTIPLEX PCR TECHNOLOGY DEMONSTRATES FASTER GROWTH 2.6.5. PHARMACEUTICAL AND BIOTECHNOLOGY COMPANIES ARE MAJOR USERS OF MULTIPLEX ASSAYS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. ESCALATING INCIDENCE OF CHRONIC DISEASES 3.1.2. GROWING PREFERENCE FOR MULTIPLEX ASSAYS OVER CONVENTIONAL APPROACHES 3.1.3. INCREASING ACCEPTANCE OF PERSONALIZED MEDICINE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. OVERCOMING THE DIFFICULTY OF ESTABLISHING SUFFICIENT ASSAY RANGE 3.2.2. CHALLENGES ASSOCIATED WITH CROSS-REACTIVITY AND ASSAY INTERFERENCE 3.2.3. SHORTAGE OF SKILLED PROFESSIONALS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. RISING DRUG DISCOVERY ENDEAVORS 4.1.2. PROGRESS IN ASSAY PLATFORM TECHNOLOGY 4.1.3. RAPID EXPANSION OF COMPANION DIAGNOSTICS 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENTAL 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. COVERAGE OF ANALYTES 4.5.2. RAPIDITY 4.5.3. ABILITY TO MULTIPLEX 4.5.4. USER-FRIENDLINESS 4.5.5. AUTOMATION POTENTIAL 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RESEARCH AND DEVELOPMENT (R&D) 4.6.2. MANUFACTURING AND PRODUCTION 4.6.3. DISTRIBUTION AND SUPPLY CHAIN 4.6.4. CLINICAL APPLICATION AND DATA ANALYSIS 4.6.5. MARKET RESEARCH AND COMMERCIALIZATION 5. MARKET BY PRODUCT AND SERVICE 5.1. REAGENTS AND CONSUMABLES 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. INSTRUMENTS AND ACCESSORIES 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. SOFTWARE AND SERVICES 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY TYPE 6.1. PROTEIN-BASED MULTIPLEX ASSAY 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. NUCLEIC ACID-BASED MULTIPLEX ASSAY 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. OTHER TYPES 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESEARCH AND DEVELOPMENT 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. CLINICAL DIAGNOSTICS 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. COMPANION DIAGNOSTICS 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY TECHNOLOGY 8.1. MULTIPLEX PROTEIN MICROARRAY 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. MULTIPLEX PCR 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 8.3. OTHER TECHNOLOGIES 8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.3.2. SEGMENT ANALYSIS 9. MARKET BY END-USER 9.1. PHARMACEUTICAL & BIOTECHNOLOGY COMPANIES 9.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.1.2. SEGMENT ANALYSIS 9.2. RESEARCH INSTITUTES 9.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.2.2. SEGMENT ANALYSIS 9.3. CLINICAL LABORATORIES 9.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.3.2. SEGMENT ANALYSIS 9.4. HOSPITALS 9.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 9.4.2. SEGMENT ANALYSIS 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. AGILENT TECHNOLOGIES INC 10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.1.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.2. BECTON, DICKINSON AND COMPANY (BD) 10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.2.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.3. BIO-RAD LABORATORIES INC 10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.3.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.4. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD 10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.4.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.5. ILLUMINA INC 10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.5.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.6. QIAGEN NV 10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.6.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.7. SIEMENS HEALTHINEERS AG 10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.7.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.8. THERMO FISHER SCIENTIFIC INC 10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.8.2. PRODUCT PORTFOLIO 10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |