世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国ポータブル空気清浄機市場予測 2024-2032


UNITED STATES PORTABLE AIR PURIFIER MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 米国のポータブル空気清浄機市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 6.9%を記録すると予測される。米国におけるポータブル空気清浄機市場の拡大は、消費者の可処分所得の高さ、ポータブル空気清浄機の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年3月15日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
119 英語

 

サマリー

主な調査結果
米国のポータブル空気清浄機市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 6.9%を記録すると予測される。米国におけるポータブル空気清浄機市場の拡大は、消費者の可処分所得の高さ、ポータブル空気清浄機の普及、米国における主要プレイヤーの存在に起因する。
市場インサイト
IQAir、Honeywell International Inc、LG Electronicsなどの主要プレーヤーによる製品ポートフォリオの拡大と相まって、携帯型空気清浄機の使用を必要とする工業生産高の急増と大気汚染の増加が、予測期間を通じて米国の携帯型空気清浄機市場の成長を促進すると予想される。
さらに、カリフォルニア州やニュージャージー州などの州は、室内空気の質を管理する規制を設けている。例えば、ニュージャージー州の室内空気品質基準は、公務員が勤務時間中に居住する建物の室内空気品質に関する要件を規定している。同様に、カリフォルニア州の州レベルの室内空気質プログラムは、室内環境に関連する公衆衛生上の懸念事項を特定・調査することに集中する一方、州全体で健康的な室内環境を提唱している。
競合他社の洞察
Austin Air Systems LimitedとHoneywell International Incが市場の大手企業である。
弊社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING AWARENESS ABOUT AIR POLLUTION CAUSING HEALTH DISORDERS
3.1.2. GROWING DEMAND FOR WIRELESSLY CONNECTED AIR PURIFIERS
3.1.3. RAPID URBANIZATION AND DEPLETING AIR QUALITY IN CITIES
3.1.4. ADVANCEMENTS IN FILTRATION TECHNOLOGY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. AIR PURIFIER EMITTING HARMFUL BY-PRODUCTS
3.2.2. HIGH OPERATING COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENTAL
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. SOOT & DUST PURIFIER
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. FUME & SMOKE PURIFIER
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. OTHER PRODUCT TYPES
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FILTRATION TECHNOLOGY
6.1. HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR FILTER (HEPA)
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. ACTIVATED CARBON FILTRATION
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. OTHER FILTRATION TECHNOLOGIES
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SUPERMARKETS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. CONVENIENCE SHOP
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. E-COMMERCE
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY END-USER
8.1. RESIDENTIAL
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. INDUSTRIAL & COMMERCIAL
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AUSTIN AIR SYSTEMS LIMITED
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. DYSON LIMITED
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. HONEYWELL INTERNATIONAL INC
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. WHIRLPOOL CORPORATION
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The United States portable air purifier market is projected to register a CAGR of 6.9% during the forecast period, 2024-2032. The expansion of the portable air purifier market in the U.S. is attributable to the consumers' high disposable income, widespread adoption of portable air purifiers, and the presence of key players in the U.S.
MARKET INSIGHTS
The escalation of industrial output and the increase in air pollution, necessitating the use of portable air purifiers, coupled with the broadening of product portfolios by key players such as IQAir, Honeywell International Inc., and LG Electronics, are expected to fuel the growth of the portable air purifier market in the U.S. throughout the forecast period.
Furthermore, states like California and New Jersey have established regulations governing indoor air quality. For example, the New Jersey Indoor Air Quality standard specifies requirements concerning indoor air quality in public employee-occupied buildings during working hours. Similarly, California's state-level indoor air quality program concentrates on identifying and studying public health concerns associated with indoor environments, while also advocating for healthy indoor settings across the state.
COMPETITIVE INSIGHTS
Austin Air Systems Limited and Honeywell International Inc are among the leading players in the market.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING AWARENESS ABOUT AIR POLLUTION CAUSING HEALTH DISORDERS
3.1.2. GROWING DEMAND FOR WIRELESSLY CONNECTED AIR PURIFIERS
3.1.3. RAPID URBANIZATION AND DEPLETING AIR QUALITY IN CITIES
3.1.4. ADVANCEMENTS IN FILTRATION TECHNOLOGY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. AIR PURIFIER EMITTING HARMFUL BY-PRODUCTS
3.2.2. HIGH OPERATING COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENTAL
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. SOOT & DUST PURIFIER
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. FUME & SMOKE PURIFIER
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. OTHER PRODUCT TYPES
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FILTRATION TECHNOLOGY
6.1. HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR FILTER (HEPA)
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. ACTIVATED CARBON FILTRATION
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. OTHER FILTRATION TECHNOLOGIES
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SUPERMARKETS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. CONVENIENCE SHOP
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. E-COMMERCE
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY END-USER
8.1. RESIDENTIAL
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. INDUSTRIAL & COMMERCIAL
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AUSTIN AIR SYSTEMS LIMITED
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. DYSON LIMITED
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. HONEYWELL INTERNATIONAL INC
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. WHIRLPOOL CORPORATION
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る