英国ポータブル空気清浄機市場予測 2024-2032UNITED KINGDOM PORTABLE AIR PURIFIER MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 イギリスのポータブル空気清浄機市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 7.2%を記録する。英国では、室内空気の質と健康への影響に対する懸念が高まっているため、携帯型空気清浄機が大きな注目を集め... もっと見る
サマリー主な調査結果イギリスのポータブル空気清浄機市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 7.2%を記録する。英国では、室内空気の質と健康への影響に対する懸念が高まっているため、携帯型空気清浄機が大きな注目を集めている。汚染レベル、アレルゲン、空気中の病原体の増加を受けて、消費者は自宅、オフィス、その他の室内環境で呼吸する空気を改善する効果的なソリューションを求めている。 市場インサイト 英国のポータブル空気清浄機市場は、呼吸器系の健康に対する意識の高まり、特にアレルギー、喘息、空気感染ウイルスの蔓延などの問題によって顕著な成長を遂げている。COVID-19の大流行によって清浄な空気の重要性が浮き彫りになったことで、空気清浄機の需要が急増し、製品の多様化とメーカー間の競争の激化につながった。 消費者が望む主な機能には、高効率微粒子空気(HEPA)ろ過システムがあり、ほこり、花粉、ペットのふけ、カビの胞子、さらには細菌やウイルスなど、空気中のさまざまな汚染物質を捕捉することができる。さらに、空気品質センサー、プログラム可能な設定、スマートホームエコシステムとの互換性などのスマート機能が人気を集めており、ユーザーに室内空気環境のリアルタイムモニタリングと制御を提供している。 競合他社の洞察 Honeywell International Inc、Dyson Limited、Blueair Incなどが国内の主要プレーヤーである。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING AWARENESS ABOUT AIR POLLUTION CAUSING HEALTH DISORDERS 3.1.2. GROWING DEMAND FOR WIRELESSLY CONNECTED AIR PURIFIERS 3.1.3. RAPID URBANIZATION AND DEPLETING AIR QUALITY IN CITIES 3.1.4. ADVANCEMENTS IN FILTRATION TECHNOLOGY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. AIR PURIFIERS EMIT HARMFUL BY-PRODUCTS 3.2.2. HIGH OPERATING COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENTAL 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. SOOT & DUST PURIFIER 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. FUME & SMOKE PURIFIER 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. OTHER PRODUCT TYPES 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FILTRATION TECHNOLOGY 6.1. HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR FILTER (HEPA) 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. ACTIVATED CARBON FILTRATION 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. OTHER FILTRATION TECHNOLOGIES 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SUPERMARKETS 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. CONVENIENCE SHOP 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. E-COMMERCE 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7.4. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY END-USER 8.1. RESIDENTIAL 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. INDUSTRIAL & COMMERCIAL 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BLUEAIR INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCTS LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. DYSON LIMITED 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCTS LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. HONEYWELL INTERNATIONAL INC 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCTS LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. WHIRLPOOL CORPORATION 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCTS LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. PHILIPS INTERNATIONAL BV 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCTS LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING AWARENESS ABOUT AIR POLLUTION CAUSING HEALTH DISORDERS 3.1.2. GROWING DEMAND FOR WIRELESSLY CONNECTED AIR PURIFIERS 3.1.3. RAPID URBANIZATION AND DEPLETING AIR QUALITY IN CITIES 3.1.4. ADVANCEMENTS IN FILTRATION TECHNOLOGY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. AIR PURIFIERS EMIT HARMFUL BY-PRODUCTS 3.2.2. HIGH OPERATING COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENTAL 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. SOOT & DUST PURIFIER 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. FUME & SMOKE PURIFIER 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. OTHER PRODUCT TYPES 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FILTRATION TECHNOLOGY 6.1. HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR FILTER (HEPA) 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. ACTIVATED CARBON FILTRATION 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. OTHER FILTRATION TECHNOLOGIES 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SUPERMARKETS 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. CONVENIENCE SHOP 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. E-COMMERCE 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7.4. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY END-USER 8.1. RESIDENTIAL 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. INDUSTRIAL & COMMERCIAL 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BLUEAIR INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCTS LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. DYSON LIMITED 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCTS LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. HONEYWELL INTERNATIONAL INC 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCTS LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. WHIRLPOOL CORPORATION 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCTS LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. PHILIPS INTERNATIONAL BV 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCTS LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |