英国cbdスキンケア市場予測 2024-2032UNITED KINGDOM CBD SKINCARE MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 英国CBDスキンケア市場は予測期間2024-2032年にCAGR 22.75%で成長すると予測される。スキンケアと美容におけるCBDの利点について消費者を教育するためのブランドの投資、大手小売店や美容専門店に... もっと見る
サマリー主な調査結果英国CBDスキンケア市場は予測期間2024-2032年にCAGR 22.75%で成長すると予測される。スキンケアと美容におけるCBDの利点について消費者を教育するためのブランドの投資、大手小売店や美容専門店によるCBD入り製品の在庫の増加、各国におけるCBDの法的地位の明確化の進展など、様々な要因が市場の成長を促進している。 市場インサイト 英国のCBDスキンケア市場では、各ブランドが消費者のスキンケアや美容ルーチンにCBDを取り入れることで得られる数多くのメリットについて戦略的に投資することで、実質的なトレンドが生まれつつあります。この意図的な取り組みは、消費者の認知度を高めることを目的としており、CBDが肌の健康にもたらすポジティブな影響に対する理解を深める上で重要な役割を果たしています。それはCBDスキンケア市場の全体的な成長と進化に大きく貢献している。 同時に、市場領域における説得力のある発展は、英国全土の大手小売店や美容専門店の棚にCBD入り製品がますます普及していることである。この利用可能性の急増は、英国の消費者の間でCBD入りスキンケアの選択肢が受け入れられ、需要が高まっていることを反映している。これらの製品が意図的に主流の小売店に置かれることは、消費者の嗜好の変化を意味し、英国内でのCBDスキンケア市場の影響力の拡大を強調している。 しかし、このようなポジティブなトレンドの中で、市場はプレミアム品質のCBDエキスを入手するための高コストに関連するかなりの課題に苦戦している。最高級のCBDエキスを入念に調達することは、高い生産コストを伴うため、CBDスキンケア製品の価格帯が高くなる。この経済的な制約は、特に手頃な価格が重要になるにつれて、消費者の広範な採用を妨げる可能性がある。しかし、市場は、堅調な消費者の需要と価格設定の懸念に対処するための業界の努力に後押しされ、進化を続けており、CBDスキンケア製品が国内でアクセス可能であることを保証しています。 競合他社の洞察 英国CBDスキンケア市場の主要企業には、Swiss Organic Partners AG、Endoca BV、Kiehl's LLCなどがあります。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、市場シェアなどの要因に基づいて主要企業を理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INTEGRATION OF CBD IN MAINSTREAM BRANDS 2.5.2. EMPHASIS ON TRANSPARENCY AND THIRD-PARTY TESTING 2.5.3. EMERGENCE OF NANOEMULSION TECHNOLOGY IN PRODUCT FORMULATIONS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. BRANDS INVESTMENT IN EDUCATING CONSUMERS ABOUT CBD BENEFITS IN SKINCARE & BEAUTY 3.1.2. RISE IN CBD-INFUSED PRODUCT STOCKING BY MAJOR RETAILERS & BEAUTY SPECIALTY STORES 3.1.3. PROGRESS IN CLARIFYING CBD’S LEGAL STATUS ACROSS COUNTRIES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONSUMER MISINFORMATION AND LACK OF EDUCATION 3.2.2. HIGH-QUALITY CBD EXTRACTS CAN BE EXPENSIVE, LEADING TO HIGHER PRODUCT PRICES 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. CBD'S TIE TO NATURAL INGREDIENTS MAKES IT POPULAR FOR CLEAN BEAUTY SEEKERS 4.1.2. CBD BEAUTY BRANDS PARTNER WITH CELEBRITIES AND INFLUENCERS FOR CO-BRANDED PRODUCTS OR PROMOTIONS 4.1.3. BRANDS EXPERIMENTING WITH DELIVERY METHODS LIKE SERUMS, CREAMS, AND MASKS TO PROVIDE DIFFERENT SKINCARE NEEDS 4.2. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED KINGDOM 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5.1. RAW MATERIAL SOURCING 4.5.2. PRODUCT FORMULATION AND MANUFACTURING 4.5.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS 4.5.4. RETAILS & SALES 4.5.5. END-USER 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. COST 4.6.2. PRODUCT FEATURES 4.6.3. AVAILABILITY 4.6.4. BRAND NAME 5. MARKET BY SOURCE 5.1. NATURAL AND ORGANIC 5.1.1. HEMP-DERIVED CBD 5.1.2. MARIJUANA-DERIVED CBD 5.2. SYNTHETIC 6. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 6.1. MALE 6.2. FEMALE 7. MARKET BY PRODUCT TYPE 7.1. CBD OIL 7.2. CREAM 7.3. MOISTURIZER AND LOTIONS 7.4. BALM 7.4.1. LIP BALM 7.4.2. EYE BALM 7.5. MASK & SERUM 7.6. FACE & BODY CLEANSER 7.7. SOAP 7.8. OTHER PRODUCT TYPES 8. MARKET BY PRICE RANGE 8.1. ECONOMIC 8.2. PREMIUM 9. MARKET BY PACKAGING 9.1. PUMP AND DISPENSERS 9.2. TUBE 9.3. JAR/BOTTLE 9.4. STICK 9.5. OTHER PACKAGING 10. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 10.1. SUPERMARKET/HYPERMARKET 10.2. SPECIALTY STORE 10.3. PHARMACEUTICAL STORE 10.4. DEPARTMENTAL STORE 10.5. ONLINE RETAIL 10.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CANNUKA LLC 11.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.1.2. PRODUCT LIST 11.2.2. ISODIOL INTERNATIONAL INC 11.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.2.2. PRODUCT LIST 11.2.3. KIEHL'S LLC 11.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.3.2. PRODUCT LIST 11.2.4. ENDOCA BV 11.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.4.2. PRODUCT LIST 11.2.5. SWISS ORGANIC PARTNERS AG 11.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.5.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INTEGRATION OF CBD IN MAINSTREAM BRANDS 2.5.2. EMPHASIS ON TRANSPARENCY AND THIRD-PARTY TESTING 2.5.3. EMERGENCE OF NANOEMULSION TECHNOLOGY IN PRODUCT FORMULATIONS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. BRANDS INVESTMENT IN EDUCATING CONSUMERS ABOUT CBD BENEFITS IN SKINCARE & BEAUTY 3.1.2. RISE IN CBD-INFUSED PRODUCT STOCKING BY MAJOR RETAILERS & BEAUTY SPECIALTY STORES 3.1.3. PROGRESS IN CLARIFYING CBD’S LEGAL STATUS ACROSS COUNTRIES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONSUMER MISINFORMATION AND LACK OF EDUCATION 3.2.2. HIGH-QUALITY CBD EXTRACTS CAN BE EXPENSIVE, LEADING TO HIGHER PRODUCT PRICES 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. CBD'S TIE TO NATURAL INGREDIENTS MAKES IT POPULAR FOR CLEAN BEAUTY SEEKERS 4.1.2. CBD BEAUTY BRANDS PARTNER WITH CELEBRITIES AND INFLUENCERS FOR CO-BRANDED PRODUCTS OR PROMOTIONS 4.1.3. BRANDS EXPERIMENTING WITH DELIVERY METHODS LIKE SERUMS, CREAMS, AND MASKS TO PROVIDE DIFFERENT SKINCARE NEEDS 4.2. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED KINGDOM 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5.1. RAW MATERIAL SOURCING 4.5.2. PRODUCT FORMULATION AND MANUFACTURING 4.5.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS 4.5.4. RETAILS & SALES 4.5.5. END-USER 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. COST 4.6.2. PRODUCT FEATURES 4.6.3. AVAILABILITY 4.6.4. BRAND NAME 5. MARKET BY SOURCE 5.1. NATURAL AND ORGANIC 5.1.1. HEMP-DERIVED CBD 5.1.2. MARIJUANA-DERIVED CBD 5.2. SYNTHETIC 6. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 6.1. MALE 6.2. FEMALE 7. MARKET BY PRODUCT TYPE 7.1. CBD OIL 7.2. CREAM 7.3. MOISTURIZER AND LOTIONS 7.4. BALM 7.4.1. LIP BALM 7.4.2. EYE BALM 7.5. MASK & SERUM 7.6. FACE & BODY CLEANSER 7.7. SOAP 7.8. OTHER PRODUCT TYPES 8. MARKET BY PRICE RANGE 8.1. ECONOMIC 8.2. PREMIUM 9. MARKET BY PACKAGING 9.1. PUMP AND DISPENSERS 9.2. TUBE 9.3. JAR/BOTTLE 9.4. STICK 9.5. OTHER PACKAGING 10. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 10.1. SUPERMARKET/HYPERMARKET 10.2. SPECIALTY STORE 10.3. PHARMACEUTICAL STORE 10.4. DEPARTMENTAL STORE 10.5. ONLINE RETAIL 10.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CANNUKA LLC 11.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.1.2. PRODUCT LIST 11.2.2. ISODIOL INTERNATIONAL INC 11.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.2.2. PRODUCT LIST 11.2.3. KIEHL'S LLC 11.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.3.2. PRODUCT LIST 11.2.4. ENDOCA BV 11.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.4.2. PRODUCT LIST 11.2.5. SWISS ORGANIC PARTNERS AG 11.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.5.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |