オーストラリア・ニュージーランドCBDスキンケア市場予測 2024-2032AUSTRALIA & NEW ZEALAND CBD SKINCARE MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 オーストラリアとニュージーランドのCBDスキンケア市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 20.11%で成長すると予測される。スキンケアと美容におけるCBDの利点について消費者を教育するためのブランド... もっと見る
サマリー主な調査結果オーストラリアとニュージーランドのCBDスキンケア市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 20.11%で成長すると予測される。スキンケアと美容におけるCBDの利点について消費者を教育するためのブランドの投資、大手小売店や美容専門店によるCBD入り製品の在庫の増加、各国におけるCBDの法的地位の明確化の進展など、さまざまな要因が市場の成長を高めている。 市場インサイト オーストラリアとニュージーランドのCBDスキンケア市場は、CBDの主流ブランドへの統合によって急成長を経験しています。様々なスキンケアブランドが製品ラインにCBDを取り入れることで、カンナビジオールの潜在的な効能が受け入れられ、認識されつつあることを示しています。この統合は、消費者が利用可能な製品の提供を拡大し、主流の美容とスキンケアのレジメンにおけるCBDの正常化に貢献しています。 CBDスキンケア市場を形成しているもう一つの重要な側面は、透明性と第三者機関による試験の重視です。消費者はスキンケア製品の成分や製造工程に関する情報をますます求めるようになっています。このような透明性への要求に応えるため、オーストラリアとニュージーランドの多くのCBDスキンケアブランドは、厳格な第三者試験手段を採用している。 さらに、製品の品質と純度に関する明確で検証可能な情報を提供することで、これらのブランドは消費者との信頼を築き、CBD入りスキンケア製品の信頼性に関する懸念に対処しています。このような透明性への取り組みは消費者の期待に応え、市場全体の信頼性と成長に貢献している。 競合他社の洞察 オーストラリア・ニュージーランドCBDスキンケア市場の主要企業には、Elixinol Global Limited、Pura Earth、Kiehl's LLCなどがある。 弊社のレポート提供内容は以下のとおりです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INTEGRATION OF CBD IN MAINSTREAM BRANDS 2.5.2. EMPHASIS ON TRANSPARENCY AND THIRD-PARTY TESTING 2.5.3. EMERGENCE OF NANOEMULSION TECHNOLOGY IN PRODUCT FORMULATIONS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. BRANDS INVESTMENT IN EDUCATING CONSUMERS ABOUT CBD BENEFITS IN SKINCARE & BEAUTY 3.1.2. RISE IN CBD-INFUSED PRODUCT STOCKING BY MAJOR RETAILERS & BEAUTY SPECIALTY STORES 3.1.3. PROGRESS IN CLARIFYING CBD’S LEGAL STATUS ACROSS COUNTRIES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONSUMER MISINFORMATION AND LACK OF EDUCATION 3.2.2. HIGH-QUALITY CBD EXTRACTS CAN BE EXPENSIVE, LEADING TO HIGHER PRODUCT PRICES 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. CBD'S TIE TO NATURAL INGREDIENTS MAKES IT POPULAR FOR CLEAN BEAUTY SEEKERS 4.1.2. CBD BEAUTY BRANDS PARTNER WITH CELEBRITIES AND INFLUENCERS FOR CO-BRANDED PRODUCTS OR PROMOTIONS 4.1.3. BRANDS EXPERIMENTING WITH DELIVERY METHODS LIKE SERUMS, CREAMS, AND MASKS TO PROVIDE DIFFERENT SKINCARE NEEDS 4.2. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR AUSTRALIA & NEW ZEALAND 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5.1. RAW MATERIAL SOURCING 4.5.2. PRODUCT FORMULATION AND MANUFACTURING 4.5.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS 4.5.4. RETAILS & SALES 4.5.5. END-USER 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. COST 4.6.2. PRODUCT FEATURES 4.6.3. AVAILABILITY 4.6.4. BRAND NAME 5. MARKET BY SOURCE 5.1. NATURAL AND ORGANIC 5.1.1. HEMP-DERIVED CBD 5.1.2. MARIJUANA-DERIVED CBD 5.2. SYNTHETIC 6. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 6.1. MALE 6.2. FEMALE 7. MARKET BY PRODUCT TYPE 7.1. CBD OIL 7.2. CREAM 7.3. MOISTURIZER AND LOTIONS 7.4. BALM 7.4.1. LIP BALM 7.4.2. EYE BALM 7.5. MASK & SERUM 7.6. FACE & BODY CLEANSER 7.7. SOAP 7.8. OTHER PRODUCT TYPES 8. MARKET BY PRICE RANGE 8.1. ECONOMIC 8.2. PREMIUM 9. MARKET BY PACKAGING 9.1. PUMP AND DISPENSERS 9.2. TUBE 9.3. JAR/BOTTLE 9.4. STICK 9.5. OTHER PACKAGING 10. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 10.1. SUPERMARKET/HYPERMARKET 10.2. SPECIALTY STORE 10.3. PHARMACEUTICAL STORE 10.4. DEPARTMENTAL STORE 10.5. ONLINE RETAIL 10.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. ISODIOL INTERNATIONAL INC 11.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.1.2. PRODUCT LIST 11.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.2. KIEHL'S LLC 11.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.2.2. PRODUCT LIST 11.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.3. ELIXINOL GLOBAL LIMITED 11.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.3.2. PRODUCT LIST 11.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.4. PURA EARTH 11.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.4.2. PRODUCT LIST 11.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.5. TILRAY BRANDS INC 11.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.5.2. PRODUCT LIST 11.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INTEGRATION OF CBD IN MAINSTREAM BRANDS 2.5.2. EMPHASIS ON TRANSPARENCY AND THIRD-PARTY TESTING 2.5.3. EMERGENCE OF NANOEMULSION TECHNOLOGY IN PRODUCT FORMULATIONS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. BRANDS INVESTMENT IN EDUCATING CONSUMERS ABOUT CBD BENEFITS IN SKINCARE & BEAUTY 3.1.2. RISE IN CBD-INFUSED PRODUCT STOCKING BY MAJOR RETAILERS & BEAUTY SPECIALTY STORES 3.1.3. PROGRESS IN CLARIFYING CBD’S LEGAL STATUS ACROSS COUNTRIES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONSUMER MISINFORMATION AND LACK OF EDUCATION 3.2.2. HIGH-QUALITY CBD EXTRACTS CAN BE EXPENSIVE, LEADING TO HIGHER PRODUCT PRICES 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. CBD'S TIE TO NATURAL INGREDIENTS MAKES IT POPULAR FOR CLEAN BEAUTY SEEKERS 4.1.2. CBD BEAUTY BRANDS PARTNER WITH CELEBRITIES AND INFLUENCERS FOR CO-BRANDED PRODUCTS OR PROMOTIONS 4.1.3. BRANDS EXPERIMENTING WITH DELIVERY METHODS LIKE SERUMS, CREAMS, AND MASKS TO PROVIDE DIFFERENT SKINCARE NEEDS 4.2. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR AUSTRALIA & NEW ZEALAND 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5.1. RAW MATERIAL SOURCING 4.5.2. PRODUCT FORMULATION AND MANUFACTURING 4.5.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS 4.5.4. RETAILS & SALES 4.5.5. END-USER 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. COST 4.6.2. PRODUCT FEATURES 4.6.3. AVAILABILITY 4.6.4. BRAND NAME 5. MARKET BY SOURCE 5.1. NATURAL AND ORGANIC 5.1.1. HEMP-DERIVED CBD 5.1.2. MARIJUANA-DERIVED CBD 5.2. SYNTHETIC 6. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 6.1. MALE 6.2. FEMALE 7. MARKET BY PRODUCT TYPE 7.1. CBD OIL 7.2. CREAM 7.3. MOISTURIZER AND LOTIONS 7.4. BALM 7.4.1. LIP BALM 7.4.2. EYE BALM 7.5. MASK & SERUM 7.6. FACE & BODY CLEANSER 7.7. SOAP 7.8. OTHER PRODUCT TYPES 8. MARKET BY PRICE RANGE 8.1. ECONOMIC 8.2. PREMIUM 9. MARKET BY PACKAGING 9.1. PUMP AND DISPENSERS 9.2. TUBE 9.3. JAR/BOTTLE 9.4. STICK 9.5. OTHER PACKAGING 10. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 10.1. SUPERMARKET/HYPERMARKET 10.2. SPECIALTY STORE 10.3. PHARMACEUTICAL STORE 10.4. DEPARTMENTAL STORE 10.5. ONLINE RETAIL 10.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. ISODIOL INTERNATIONAL INC 11.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.1.2. PRODUCT LIST 11.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.2. KIEHL'S LLC 11.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.2.2. PRODUCT LIST 11.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.3. ELIXINOL GLOBAL LIMITED 11.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.3.2. PRODUCT LIST 11.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.4. PURA EARTH 11.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.4.2. PRODUCT LIST 11.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 11.2.5. TILRAY BRANDS INC 11.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 11.2.5.2. PRODUCT LIST 11.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |