世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スポーツアナリティクスの世界市場予測 2024-2032


GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 世界のスポーツアナリティクス市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 23.65%を予測。オンフィールドデータ量の増加、リアルタイムのデータアクセスに対する需要の高まり、ファンの嗜好に関する予測的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年1月27日 US$2,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
298 英語

 

サマリー

主な調査結果
世界のスポーツアナリティクス市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 23.65%を予測。オンフィールドデータ量の増加、リアルタイムのデータアクセスに対する需要の高まり、ファンの嗜好に関する予測的洞察などが、市場成長の要因となっている。
市場インサイト
スポーツアナリティクスは、チームデータを分析し、意思決定プロセスの改善をさらに支援するさまざまな相関関係やパターンを特定することで、意思決定プロセスの改善を支援します。スポーツアナリティクスの採用が増加しているのは、ビジネスやIT志向のアプローチが拡大しているためである。有料テレビの増加、消費習慣の変化、技術の進歩といった要因も市場の成長に影響を与えている。また、ハイエンドで費用対効果の高いコンピューティングソリューションの利用可能性が高まり、複雑なデータストリーミングの分析に対する需要が高まっている。ソーシャル・メディア・ユーザー数の大幅な増加も市場成長の原動力である。インスタグラム、フェイスブック、ツイッターなどの主要プラットフォームは、世界中のスポーツ愛好家同士の交流を可能にするとともに、消費者や企業に新たな道を開いている。
維持費が高く、スポーツ技術に対する認識が低いことが、市場の成長を妨げる要因であると予測される。同市場は、新規参入者にとってかなりの成長機会を提供する。競争環境は、分析ツールの性質とともに、製品の使用における柔軟性と提供規模によって設定される。
地域別インサイト
世界のスポーツアナリティクス市場の地理的区分は、欧州、北米、アジア太平洋、その他の地域の市場分析を含んでいます。このうち、欧州地域が最大の収益シェアで市場を支配していますが、これは主要な市場プレイヤーの存在と、いくつかのスポーツ学会や協会におけるスポーツアナリティクスの台頭によるものです。
競合の洞察
世界のスポーツアナリティクス市場は、SAS Institute Inc、Opta Sports、SAP SE、International Business Machines Corporation、Stats Perform、Oracle Corporationなどの既存プレーヤーによって支配されている。
当社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING AMOUNT OF ON-FIELD DATA
3.1.2. RISING DEMAND FOR REAL-TIME DATA ACCESS
3.1.3. GROWING DEMAND FOR PREDICTIVE INSIGHTS INTO FAN PREFERENCES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH INVESTMENT AND MAINTENANCE COSTS
3.2.2. UNAWARENESS OF SPORTS TECHNOLOGY
3.2.3. LACK OF SKILLED WORKFORCE
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. RISING ADOPTION OF ADVANCED PLAYER TRACKING SYSTEMS
4.1.2. INCREASING FOCUS ON COST-EFFECTIVE SOLUTIONS
4.1.3. THE INTRODUCTION OF ML AND AI TECHNOLOGIES IN SPORTS ANALYTICS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY COMPONENT
5.1. SOLUTION
5.2. SERVICE
6. MARKET BY DEPLOYMENT
6.1. CLOUD
6.2. ON-PREMISES
7. MARKET BY SPORTS
7.1. FOOTBALL
7.2. CRICKET
7.3. BASKETBALL
7.4. AMERICAN FOOTBALL
7.5. OTHER SPORTS
8. MARKET BY APPLICATION
8.1. MARKETING/ SALES
8.2. VIDEO ANALYSIS
8.3. FAN ENGAGEMENT
8.4. TEAM PERFORMANCE AND TRAINING
8.5. PLAYER ANALYSIS AND HEALTH ASSESSMENT
8.6. OTHER APPLICATIONS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. NORTH AMERICA
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.1.3. NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET
9.1.5. COUNTRY ANALYSIS
9.1.5.1. UNITED STATES
9.1.5.1.1. UNITED STATES SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.2. CANADA
9.1.5.2.1. CANADA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2. EUROPE
9.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.2.2. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.2.3. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.2.4. KEY PLAYERS IN EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET
9.2.5. COUNTRY ANALYSIS
9.2.5.1. UNITED KINGDOM
9.2.5.1.1. UNITED KINGDOM SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.2. GERMANY
9.2.5.2.1. GERMANY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.3. FRANCE
9.2.5.3.1. FRANCE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.4. ITALY
9.2.5.4.1. ITALY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.5. SPAIN
9.2.5.5.1. SPAIN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.6. REST OF EUROPE
9.2.5.6.1. REST OF EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3. ASIA-PACIFIC
9.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.3.2. ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.3.3. ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.3.4. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET
9.3.5. COUNTRY ANALYSIS
9.3.5.1. CHINA
9.3.5.1.1. CHINA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.2. JAPAN
9.3.5.2.1. JAPAN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.3. INDIA
9.3.5.3.1. INDIA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.4. SOUTH KOREA
9.3.5.4.1. SOUTH KOREA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.5. INDONESIA
9.3.5.5.1. INDONESIA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.6. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.3.5.6.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.7. REST OF ASIA-PACIFIC
9.3.5.7.1. REST OF ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4. REST OF WORLD
9.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.4.2. REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.4.3. REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.4.4. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET
9.4.5. REGIONAL ANALYSIS
9.4.5.1. LATIN AMERICA
9.4.5.1.1. LATIN AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4.5.2. MIDDLE EAST & AFRICA
9.4.5.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. TABLEAU SOFTWARE
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS LIST
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.2. STATS PERFORM
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS LIST
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.3. ORACLE CORPORATION
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS LIST
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.4. SAS INSTITUTE INC
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS LIST
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.5. IBM CORPORATION
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS LIST
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.6. SAP SE
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS LIST
10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.7. TRUMEDIA NETWORKS
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS LIST
10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.8. SPORTRADAR AG
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS LIST
10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.9. NIELSEN SPORTS
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS LIST
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.10. CATAPULT GROUP INTERNATIONAL LTD
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS LIST
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.11. SYNERGY SPORTS TECHNOLOGY
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS LIST
10.2.12. ELIAS SPORTS BUREAU
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS LIST
10.2.13. HCL TECHNOLOGIES
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS LIST
10.2.14. EXL
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS LIST
10.2.15. KITMAN LABS
10.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.15.2. PRODUCTS LIST

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The global sports analytics market is predicted to project a CAGR of 23.65% during the forecast period, 2024-2032. The rising amount of on-field data, growing demand for real-time data access, and predictive insights into fan preferences are among the factors contributing to the growth of the market.
MARKET INSIGHTS
Sports Analytics aid in analyzing the team data and identifying different correlations and patterns that further aid in improving the decision-making process, thereby improving the decision-making process. The increasing adoption of sports analytics is due to the expanding business- and IT-oriented approach. Factors like increased pay TV, changing consumption habits, and technological advancements also influence the growth of the market. There is also increased availability of high-end and cost effective computing solutions and rising demands for analytics of complex data streaming. The substantial increase in the number of social media users is another driver of market growth. Major platforms like Instagram, Facebook, and Twitter have been opening up new avenues for consumers and businesses, along with allowing interaction between sports enthusiasts across the world.
The high maintenance costs and unawareness of sports technology are the factors that are projected to hamper the growth of the market. The market presents considerable growth opportunities for the new entrants. The competitive nature of the environment will be set by the flexibility in the products’ use and scale of offering, along with the nature of analytics tools.
REGIONAL INSIGHTS
The geographical segmentation of the global sports analytics market entails the analysis of markets in Europe, North America, Asia Pacific, and the rest of the world. Among these, the European region dominates the market with the largest revenue share, which is attributed to the presence of key market players and rising sports analytics in several sports academics and associations.
COMPETITIVE INSIGHTS
The global sports analytics market is dominated by established players like SAS Institute Inc, Opta Sports, SAP SE, International Business Machines Corporation, Stats Perform, Oracle Corporation, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING AMOUNT OF ON-FIELD DATA
3.1.2. RISING DEMAND FOR REAL-TIME DATA ACCESS
3.1.3. GROWING DEMAND FOR PREDICTIVE INSIGHTS INTO FAN PREFERENCES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH INVESTMENT AND MAINTENANCE COSTS
3.2.2. UNAWARENESS OF SPORTS TECHNOLOGY
3.2.3. LACK OF SKILLED WORKFORCE
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. RISING ADOPTION OF ADVANCED PLAYER TRACKING SYSTEMS
4.1.2. INCREASING FOCUS ON COST-EFFECTIVE SOLUTIONS
4.1.3. THE INTRODUCTION OF ML AND AI TECHNOLOGIES IN SPORTS ANALYTICS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY COMPONENT
5.1. SOLUTION
5.2. SERVICE
6. MARKET BY DEPLOYMENT
6.1. CLOUD
6.2. ON-PREMISES
7. MARKET BY SPORTS
7.1. FOOTBALL
7.2. CRICKET
7.3. BASKETBALL
7.4. AMERICAN FOOTBALL
7.5. OTHER SPORTS
8. MARKET BY APPLICATION
8.1. MARKETING/ SALES
8.2. VIDEO ANALYSIS
8.3. FAN ENGAGEMENT
8.4. TEAM PERFORMANCE AND TRAINING
8.5. PLAYER ANALYSIS AND HEALTH ASSESSMENT
8.6. OTHER APPLICATIONS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. NORTH AMERICA
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.1.3. NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET
9.1.5. COUNTRY ANALYSIS
9.1.5.1. UNITED STATES
9.1.5.1.1. UNITED STATES SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.2. CANADA
9.1.5.2.1. CANADA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2. EUROPE
9.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.2.2. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.2.3. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.2.4. KEY PLAYERS IN EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET
9.2.5. COUNTRY ANALYSIS
9.2.5.1. UNITED KINGDOM
9.2.5.1.1. UNITED KINGDOM SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.2. GERMANY
9.2.5.2.1. GERMANY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.3. FRANCE
9.2.5.3.1. FRANCE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.4. ITALY
9.2.5.4.1. ITALY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.5. SPAIN
9.2.5.5.1. SPAIN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.5.6. REST OF EUROPE
9.2.5.6.1. REST OF EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3. ASIA-PACIFIC
9.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.3.2. ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.3.3. ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.3.4. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET
9.3.5. COUNTRY ANALYSIS
9.3.5.1. CHINA
9.3.5.1.1. CHINA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.2. JAPAN
9.3.5.2.1. JAPAN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.3. INDIA
9.3.5.3.1. INDIA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.4. SOUTH KOREA
9.3.5.4.1. SOUTH KOREA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.5. INDONESIA
9.3.5.5.1. INDONESIA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.6. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.3.5.6.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.5.7. REST OF ASIA-PACIFIC
9.3.5.7.1. REST OF ASIA-PACIFIC SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4. REST OF WORLD
9.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.4.2. REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS
9.4.3. REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES
9.4.4. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD SPORTS ANALYTICS MARKET
9.4.5. REGIONAL ANALYSIS
9.4.5.1. LATIN AMERICA
9.4.5.1.1. LATIN AMERICA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4.5.2. MIDDLE EAST & AFRICA
9.4.5.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. TABLEAU SOFTWARE
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS LIST
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.2. STATS PERFORM
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS LIST
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.3. ORACLE CORPORATION
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS LIST
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.4. SAS INSTITUTE INC
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS LIST
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.5. IBM CORPORATION
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS LIST
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.6. SAP SE
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS LIST
10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.7. TRUMEDIA NETWORKS
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS LIST
10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.8. SPORTRADAR AG
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS LIST
10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.9. NIELSEN SPORTS
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS LIST
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.10. CATAPULT GROUP INTERNATIONAL LTD
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS LIST
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.11. SYNERGY SPORTS TECHNOLOGY
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS LIST
10.2.12. ELIAS SPORTS BUREAU
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS LIST
10.2.13. HCL TECHNOLOGIES
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS LIST
10.2.14. EXL
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS LIST
10.2.15. KITMAN LABS
10.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.15.2. PRODUCTS LIST

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る