欧州スポーツアナリティクス市場予測 2024-2032EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 欧州のスポーツアナリティクス市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 22.86%を記録すると予測される。成長見通しが高まっている要因としては、スーパークラブの存在に加え、技術導入動向や財務能力が... もっと見る
サマリー主な調査結果欧州のスポーツアナリティクス市場は、予測期間2024-2032年にCAGR 22.86%を記録すると予測される。成長見通しが高まっている要因としては、スーパークラブの存在に加え、技術導入動向や財務能力が高まっていること、競争性が高まっていること、競合他社を凌駕するための意思決定に対する要求が高まっていることなどが挙げられる。 市場インサイト 欧州スポーツアナリティクス市場成長分析には、ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州の市場地域を通しての評価が含まれます。フランスは他の多くの国と同様、ラグビー、サッカー、バスケットボールなどの人気スポーツを好みます。サイクリングも広く親しまれており、趣味として楽しむ人も多い。競馬、特にトロット競技は大きな魅力を持っている。スポーツ・データとインテリジェンスのグローバル・リーダーであるSTATSは、ラグビーU20フランス代表チームの初回ワールドラグビーU20チャンピオンシップをサポートするためにデータを提供しました。 これにより、フランスはジュニア世界選手権で初のトップ3入りを果たしました。同チームはグループリーグで無敗を維持し、南アフリカ、アイルランド、グルジアに勝利を収めた。準決勝では6度の優勝を誇るニュージーランドを破り、最終的には33-25でイングランドに勝利した。STATSは、ラグビー・ユニオンのチーム、関係者、放送局向けに特別に設計された最先端のオンライン分析ポータルを通じて、フランスのU20ラグビーチームに包括的なライブおよび試合後の統計情報を提供しています。 競合他社の洞察 市場における有名企業には、Opta Sports、Trumedia Networks、Nielson Sports、Sportradar AG、Catapult Group International Ltdなどがあります。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING AMOUNT OF ON-FIELD DATA 3.1.2. RISING DEMAND FOR REAL-TIME DATA ACCESS 3.1.3. GROWING DEMAND FOR PREDICTIVE INSIGHTS INTO FAN PREFERENCES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH INVESTMENT AND MAINTENANCE COSTS 3.2.2. UNAWARENESS OF SPORTS TECHNOLOGY 3.2.3. LACK OF SKILLED WORKFORCE 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. RISING ADOPTION OF ADVANCED PLAYER TRACKING SYSTEMS 4.1.2. INCREASING FOCUS ON COST-EFFECTIVE SOLUTIONS 4.1.3. THE INTRODUCTION OF ML AND AI TECHNOLOGIES IN SPORTS ANALYTICS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY COMPONENT 5.1. SOLUTION 5.2. SERVICE 6. MARKET BY DEPLOYMENT 6.1. CLOUD 6.2. ON-PREMISES 7. MARKET BY SPORTS 7.1. FOOTBALL 7.2. CRICKET 7.3. BASKETBALL 7.4. AMERICAN FOOTBALL 7.5. OTHER SPORTS 8. MARKET BY APPLICATION 8.1. MARKETING/ SALES 8.2. VIDEO ANALYSIS 8.3. FAN ENGAGEMENT 8.4. TEAM PERFORMANCE AND TRAINING 8.5. PLAYER ANALYSIS AND HEALTH ASSESSMENT 8.6. OTHER APPLICATIONS 9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 9.1. EUROPE 9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 9.1.2. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS 9.1.3. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES 9.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET 9.1.5. COUNTRY ANALYSIS 9.1.5.1. UNITED KINGDOM 9.1.5.1.1. UNITED KINGDOM SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.2. GERMANY 9.1.5.2.1. GERMANY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.3. FRANCE 9.1.5.3.1. FRANCE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.4. ITALY 9.1.5.4.1. ITALY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.5. SPAIN 9.1.5.5.1. SPAIN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.6. REST OF EUROPE 9.1.5.6.1. REST OF EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. SAP SE 10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.1.2. PRODUCTS LIST 10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.2. TRUMEDIA NETWORKS 10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.2.2. PRODUCTS LIST 10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.3. SPORTRADAR AG 10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.3.2. PRODUCTS LIST 10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.4. STATS PERFORM 10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.4.2. PRODUCTS LIST 10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.5. ORACLE CORPORATION 10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.5.2. PRODUCTS LIST 10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.6. IBM CORPORATION 10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.6.2. PRODUCTS LIST 10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.7. NIELSEN SPORTS 10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.7.2. PRODUCTS LIST 10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING AMOUNT OF ON-FIELD DATA 3.1.2. RISING DEMAND FOR REAL-TIME DATA ACCESS 3.1.3. GROWING DEMAND FOR PREDICTIVE INSIGHTS INTO FAN PREFERENCES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH INVESTMENT AND MAINTENANCE COSTS 3.2.2. UNAWARENESS OF SPORTS TECHNOLOGY 3.2.3. LACK OF SKILLED WORKFORCE 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. RISING ADOPTION OF ADVANCED PLAYER TRACKING SYSTEMS 4.1.2. INCREASING FOCUS ON COST-EFFECTIVE SOLUTIONS 4.1.3. THE INTRODUCTION OF ML AND AI TECHNOLOGIES IN SPORTS ANALYTICS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY COMPONENT 5.1. SOLUTION 5.2. SERVICE 6. MARKET BY DEPLOYMENT 6.1. CLOUD 6.2. ON-PREMISES 7. MARKET BY SPORTS 7.1. FOOTBALL 7.2. CRICKET 7.3. BASKETBALL 7.4. AMERICAN FOOTBALL 7.5. OTHER SPORTS 8. MARKET BY APPLICATION 8.1. MARKETING/ SALES 8.2. VIDEO ANALYSIS 8.3. FAN ENGAGEMENT 8.4. TEAM PERFORMANCE AND TRAINING 8.5. PLAYER ANALYSIS AND HEALTH ASSESSMENT 8.6. OTHER APPLICATIONS 9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 9.1. EUROPE 9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 9.1.2. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET DRIVERS 9.1.3. EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET CHALLENGES 9.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET 9.1.5. COUNTRY ANALYSIS 9.1.5.1. UNITED KINGDOM 9.1.5.1.1. UNITED KINGDOM SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.2. GERMANY 9.1.5.2.1. GERMANY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.3. FRANCE 9.1.5.3.1. FRANCE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.4. ITALY 9.1.5.4.1. ITALY SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.5. SPAIN 9.1.5.5.1. SPAIN SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9.1.5.6. REST OF EUROPE 9.1.5.6.1. REST OF EUROPE SPORTS ANALYTICS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. SAP SE 10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.1.2. PRODUCTS LIST 10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.2. TRUMEDIA NETWORKS 10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.2.2. PRODUCTS LIST 10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.3. SPORTRADAR AG 10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.3.2. PRODUCTS LIST 10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.4. STATS PERFORM 10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.4.2. PRODUCTS LIST 10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.5. ORACLE CORPORATION 10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.5.2. PRODUCTS LIST 10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.6. IBM CORPORATION 10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.6.2. PRODUCTS LIST 10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 10.2.7. NIELSEN SPORTS 10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 10.2.7.2. PRODUCTS LIST 10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |