世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Kビューティ製品の世界市場予測 2023-2032


GLOBAL K-BEAUTY PRODUCTS MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 世界のKビューティー製品市場は、2023年から2032年の予測期間中にCAGR 9.71%を記録すると予測される。世界市場の拡大を後押しする主な要因としては、高齢者人口の増加によるナチュラル&オーガニッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年9月22日 US$2,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
225 英語

 

サマリー

主な調査結果
世界のKビューティー製品市場は、2023年から2032年の予測期間中にCAGR 9.71%を記録すると予測される。世界市場の拡大を後押しする主な要因としては、高齢者人口の増加によるナチュラル&オーガニックパーソナルケア&コスメティックスの需要増加、製品革新と広範な研究開発によって変革されるK-ビューティー製品などが挙げられる。
市場インサイト
K-beauty製品(韓国美容)とは、韓国発のスキンケア製品とトレンドを表す。韓国科学・ICT省は、化粧品、食品、医薬品を含む新商品に高麗人参のような在来植物を使用することを推進しており、これはナチュラル/オーガニック製品への要望に応えるものである。顧客はまた、ライフスタイルをより選択するようになり、即効性のあるものから脱却するにつれて、より従来型の健康的な美容法を選ぶようになっている。化粧品やパーソナルケア製品における天然成分や有機由来成分への需要の高まりは、美容化粧品分野に新たなチャンスをもたらしている。
そのため、研究、革新、技術の進歩が、世界のK-ビューティー製品市場の急速な発展と拡大の原動力となっている。研究開発を通じて、K-ビューティ大手は、アジアの天然成分の豊かな伝統を革新的な製品に変換することができた。彼らは、カタツムリのムチン、蜂毒、ロバのミルク、豚のコラーゲン、プラセンタなどの天然由来成分をスキンケア製品の製造に使用している。さらに、韓国のスキンケア業界は、技術革新という点で、国際的な競争相手より7年進んでいるとみなされている。
地域別インサイト
世界のK-beauty製品市場の成長評価には、アジア太平洋、ヨーロッパ、北米、その他の地域の地理的分析が含まれる。北米は、予測期間中に最も急速に成長する地域に設定されている。同地域では、消費者は新製品を試すことに積極的で、ユニークな成分で製造された製品の使用にも前向きである。この要素は、市場の成長を後押しする上で不可欠な役割を果たしている。
競争に関する洞察
予測期間中、ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア&コスメティックスの需要が増加しているため、世界のK-ビューティー製品市場で事業を展開する企業間の競争は激しい。市場の大手企業には、Adwin Korea Corporation、AmorePacific Corporation、Able C&C Coなどがある。
当レポートの提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR
2.5.2. DROP IN K-BEAUTY EXPORTS TO CHINA
2.5.3. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS
3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D
3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS
3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.3.2. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE
4.3.3. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR SOUTH KOREA
4.3.4. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR BRAZIL
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. INGREDIENTS
4.7.2. PACKAGING
4.7.3. SKIN TYPE
4.7.4. COST
5. MARKET BY GENDER
5.1. MALE
5.2. FEMALE
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. SKINCARE
6.1.1. CLEANSER
6.1.2. TONER
6.1.3. MOISTURIZER
6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH
6.1.5. LIP CARE
6.1.6. EYE CARE
6.1.7. SUN PROTECTION
6.2. BODY CARE
6.2.1. HAND CARE
6.2.2. FOOT CARE
6.2.3. HAIR CARE
6.3. MAKEUP
6.3.1. EYE MAKEUP
6.3.2. LIP MAKEUP
6.3.3. FACE MAKEUP
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE
7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET
7.3. E-COMMERCE
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2. EUROPE
8.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.2.2. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.2.3. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.2.4. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.2.5. KEY PLAYERS IN EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.2.6. COUNTRY ANALYSIS
8.2.6.1. UNITED KINGDOM
8.2.6.1.1. UNITED KINGDOM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.2. GERMANY
8.2.6.2.1. GERMANY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.3. FRANCE
8.2.6.3.1. FRANCE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.4. ITALY
8.2.6.4.1. ITALY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.5. SPAIN
8.2.6.5.1. SPAIN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.6. BELGIUM
8.2.6.6.1. BELGIUM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.7. POLAND
8.2.6.7.1. POLAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.8. REST OF EUROPE
8.2.6.8.1. REST OF EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3. ASIA-PACIFIC
8.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.3.2. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.3.3. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.3.4. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS REGULATORY FRAMEWORK
8.3.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.3.6. COUNTRY ANALYSIS
8.3.6.1. CHINA
8.3.6.1.1. CHINA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.2. JAPAN
8.3.6.2.1. JAPAN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.3. INDIA
8.3.6.3.1. INDIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.4. SOUTH KOREA
8.3.6.4.1. SOUTH KOREA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.5. SINGAPORE
8.3.6.5.1. SINGAPORE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.6. MALAYSIA
8.3.6.6.1. MALAYSIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.7. VIETNAM
8.3.6.7.1. VIETNAM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
8.3.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC
8.3.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.4. REST OF WORLD
8.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.4.2. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.4.3. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.4.4. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.4.5. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.4.6. REGIONAL ANALYSIS
8.4.6.1. LATIN AMERICA
8.4.6.1.1. LATIN AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & ESTIMATED
8.4.6.2. MIDDLE EAST & AFRICA
8.4.6.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ABLE C&C CO LTD
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BANILA CO
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. BNH COSMETICS
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CALA PRODUCTS
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.7. CLIO
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.8. COSRX INC
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. GLOW RECIPE
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. HOLIKA HOLIKA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.11. LG H&H CO LTD
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. NATURE REPUBLIC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.13. PEACH & LILY
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.14. THE CRÈME SHOP
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.15. TONYMOLY CO LTD
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The global K-beauty products market is predicted to register a CAGR of 9.71% during the forecast period, 2023 to 2032. The major factors boosting the expansion of the global market include the increasing demand for natural and organic personal care & cosmetics due to the rising geriatric population and K-beauty products being revolutionized by product innovation and extensive R&D.
MARKET INSIGHTS
K-beauty products, or Korean beauty, describe skin care products and trends from South Korea. The South Korean Ministry of Science and ICT is promoting the use of indigenous plants such as ginseng in newly created goods, including cosmetics, food and medicine, in response to the desire for natural/organic products. Customers are also opting for more conventional, healthier beauty methods as they become more selective in their lifestyle choices and move beyond quick fixes. The increasing demand for natural and organically derived components in cosmetics and personal care products has opened up new opportunities in the beauty cosmetics sector.
Therefore, research, innovation, and technological advancements have been the driving force behind the rapid development and expansion of the global K-beauty products market. Through R&D, the K-beauty giants have been able to translate the rich traditions of natural Asian ingredients into innovative products. They use naturally derived ingredients such as snail mucin, bee venom, donkey milk, pig collagen and placenta for the production of their skincare products. Furthermore, the Korean skincare industry is regarded to be seven years ahead of its international competitors in terms of innovation.
REGIONAL INSIGHTS
The global K-beauty products market growth assessment includes the geographical analysis of Asia-Pacific, Europe, North America, and Rest of World. North America is set to be the fastest-growing region during the forecast period. In the region, consumers are willing to experiment with new products and are also open to using products manufactured with unique ingredients. This factor, in turn, plays an essential role in boosting market growth.
COMPETITIVE INSIGHTS
Due to the increasing demand for natural and organic personal care & cosmetics during the forecast period, there is intense competition among players operating in the global K-beauty products market. Some of the leading companies in the market include Adwin Korea Corporation, AmorePacific Corporation, Able C&C Co, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR
2.5.2. DROP IN K-BEAUTY EXPORTS TO CHINA
2.5.3. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS
3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D
3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS
3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.3.2. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE
4.3.3. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR SOUTH KOREA
4.3.4. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR BRAZIL
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. INGREDIENTS
4.7.2. PACKAGING
4.7.3. SKIN TYPE
4.7.4. COST
5. MARKET BY GENDER
5.1. MALE
5.2. FEMALE
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. SKINCARE
6.1.1. CLEANSER
6.1.2. TONER
6.1.3. MOISTURIZER
6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH
6.1.5. LIP CARE
6.1.6. EYE CARE
6.1.7. SUN PROTECTION
6.2. BODY CARE
6.2.1. HAND CARE
6.2.2. FOOT CARE
6.2.3. HAIR CARE
6.3. MAKEUP
6.3.1. EYE MAKEUP
6.3.2. LIP MAKEUP
6.3.3. FACE MAKEUP
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE
7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET
7.3. E-COMMERCE
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2. EUROPE
8.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.2.2. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.2.3. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.2.4. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.2.5. KEY PLAYERS IN EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.2.6. COUNTRY ANALYSIS
8.2.6.1. UNITED KINGDOM
8.2.6.1.1. UNITED KINGDOM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.2. GERMANY
8.2.6.2.1. GERMANY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.3. FRANCE
8.2.6.3.1. FRANCE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.4. ITALY
8.2.6.4.1. ITALY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.5. SPAIN
8.2.6.5.1. SPAIN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.6. BELGIUM
8.2.6.6.1. BELGIUM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.7. POLAND
8.2.6.7.1. POLAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.2.6.8. REST OF EUROPE
8.2.6.8.1. REST OF EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3. ASIA-PACIFIC
8.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.3.2. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.3.3. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.3.4. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS REGULATORY FRAMEWORK
8.3.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.3.6. COUNTRY ANALYSIS
8.3.6.1. CHINA
8.3.6.1.1. CHINA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.2. JAPAN
8.3.6.2.1. JAPAN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.3. INDIA
8.3.6.3.1. INDIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.4. SOUTH KOREA
8.3.6.4.1. SOUTH KOREA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.5. SINGAPORE
8.3.6.5.1. SINGAPORE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.6. MALAYSIA
8.3.6.6.1. MALAYSIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.7. VIETNAM
8.3.6.7.1. VIETNAM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
8.3.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.3.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC
8.3.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.4. REST OF WORLD
8.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.4.2. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS
8.4.3. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES
8.4.4. REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.4.5. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
8.4.6. REGIONAL ANALYSIS
8.4.6.1. LATIN AMERICA
8.4.6.1.1. LATIN AMERICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & ESTIMATED
8.4.6.2. MIDDLE EAST & AFRICA
8.4.6.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ABLE C&C CO LTD
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BANILA CO
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. BNH COSMETICS
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CALA PRODUCTS
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.7. CLIO
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.8. COSRX INC
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. GLOW RECIPE
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. HOLIKA HOLIKA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.11. LG H&H CO LTD
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. NATURE REPUBLIC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.13. PEACH & LILY
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.14. THE CRÈME SHOP
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.15. TONYMOLY CO LTD
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る