欧州Kビューティ製品市場予測 2023-2032EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 欧州のK-ビューティー製品市場は、2022年に2億2,762万ドルと評価され、2032年には5億6,082万ドルに達すると予測され、予測期間2023-2032年のCAGRは9.48%で成長する。この地域の消費者は、天然成分... もっと見る
サマリー主な調査結果欧州のK-ビューティー製品市場は、2022年に2億2,762万ドルと評価され、2032年には5億6,082万ドルに達すると予測され、予測期間2023-2032年のCAGRは9.48%で成長する。この地域の消費者は、天然成分やオーガニック成分を使用した化粧品を好む傾向が強い。この要因は、同地域の市場成長を後押しする上で不可欠な役割を果たすと考えられる。 市場インサイト 欧州のK-ビューティー製品市場の成長を予測するため、イギリス、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、ベルギー、ポーランド、その他の欧州地域を評価した。イタリアの調査によると、10人中7人の女性が韓国コスメを試したことがある。同国では、中価格帯や格安ブランドの人気が著しく伸びており、スキンケア製品の売上も大幅に増加している。さらに、イタリアは化粧品輸出の主要国のひとつである。イタリアの化粧品業界の輸出は急成長しており、入手可能な最新のデータによると、同部門の輸出総額は2019年に約50億ユーロに達した。同国の美容・化粧品業界におけるこうしたトレンドが、Kビューティ製品の市場需要を形成している。 スペインでは、国民が韓国コスメを高品質と結びつけるようになり、これらのアイテムの輸出は増加の一途をたどっている。しかし、消費者は必ずしもK-ビューティ製品の全種類を簡単に手に入れられるとは限らない。KOTRAが収集したデータによると、スペインは現在、韓国コスメを輸入する国の中で、ヨーロッパで3位、世界で15位にランクされている。KOTRAが収集したデータによると、スペインは現在、韓国コスメを輸入する国の中でヨーロッパで3位、世界で15位となっている。 競争洞察 市場をリードする企業には、CosRX、Holika Holikaなどがある。 当レポートの提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR 2.5.2. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS 3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D 3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS 3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE 4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. INGREDIENTS 4.5.2. PACKAGING 4.5.3. SKIN TYPE 4.5.4. COST 5. MARKET BY GENDER 5.1. MALE 5.2. FEMALE 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. SKINCARE 6.1.1. CLEANSER 6.1.2. TONER 6.1.3. MOISTURIZER 6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH 6.1.5. LIP CARE 6.1.6. EYE CARE 6.1.7. SUN PROTECTION 6.2. BODY CARE 6.2.1. HAND CARE 6.2.2. FOOT CARE 6.2.3. HAIR CARE 6.3. MAKEUP 6.3.1. EYE MAKEUP 6.3.2. LIP MAKEUP 6.3.3. FACE MAKEUP 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE 7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET 7.3. E-COMMERCE 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS 8.1.3. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES 8.1.4. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. UNITED KINGDOM 8.1.6.1.1. UNITED KINGDOM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. GERMANY 8.1.6.2.1. GERMANY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.3. FRANCE 8.1.6.3.1. FRANCE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.4. ITALY 8.1.6.4.1. ITALY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.5. SPAIN 8.1.6.5.1. SPAIN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.6. BELGIUM 8.1.6.6.1. BELGIUM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.7. POLAND 8.1.6.7.1. POLAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.8. REST OF EUROPE 8.1.6.8.1. REST OF EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ABLE C&C CO LTD 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BANILA CO 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. BNH COSMETICS 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CALA PRODUCTS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. CLIO 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. COSRX INC 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. GLOW RECIPE 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. HOLIKA HOLIKA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. LG H&H CO LTD 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.12. NATURE REPUBLIC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. PEACH & LILY 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. THE CRÈME SHOP 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TONYMOLY CO LTD 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR 2.5.2. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS 3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D 3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS 3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE 4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. INGREDIENTS 4.5.2. PACKAGING 4.5.3. SKIN TYPE 4.5.4. COST 5. MARKET BY GENDER 5.1. MALE 5.2. FEMALE 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. SKINCARE 6.1.1. CLEANSER 6.1.2. TONER 6.1.3. MOISTURIZER 6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH 6.1.5. LIP CARE 6.1.6. EYE CARE 6.1.7. SUN PROTECTION 6.2. BODY CARE 6.2.1. HAND CARE 6.2.2. FOOT CARE 6.2.3. HAIR CARE 6.3. MAKEUP 6.3.1. EYE MAKEUP 6.3.2. LIP MAKEUP 6.3.3. FACE MAKEUP 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE 7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET 7.3. E-COMMERCE 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS 8.1.3. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES 8.1.4. EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. UNITED KINGDOM 8.1.6.1.1. UNITED KINGDOM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. GERMANY 8.1.6.2.1. GERMANY K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.3. FRANCE 8.1.6.3.1. FRANCE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.4. ITALY 8.1.6.4.1. ITALY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.5. SPAIN 8.1.6.5.1. SPAIN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.6. BELGIUM 8.1.6.6.1. BELGIUM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.7. POLAND 8.1.6.7.1. POLAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.8. REST OF EUROPE 8.1.6.8.1. REST OF EUROPE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ABLE C&C CO LTD 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BANILA CO 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. BNH COSMETICS 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CALA PRODUCTS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. CLIO 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. COSRX INC 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. GLOW RECIPE 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. HOLIKA HOLIKA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. LG H&H CO LTD 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.12. NATURE REPUBLIC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. PEACH & LILY 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. THE CRÈME SHOP 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TONYMOLY CO LTD 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |