アジア太平洋地域のK-ビューティ製品市場予測 2023-2032ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 アジア太平洋地域のK-ビューティー製品市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 9.67%で成長する。膨大な人口、著しい経済成長、消費力の増加により、アジア太平洋地域は最も急成長している地域である。... もっと見る
サマリー主な調査結果アジア太平洋地域のK-ビューティー製品市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 9.67%で成長する。膨大な人口、著しい経済成長、消費力の増加により、アジア太平洋地域は最も急成長している地域である。 市場インサイト アジア太平洋地域のKビューティー製品市場の成長を予測するため、中国、日本、インド、韓国、シンガポール、マレーシア、ベトナム、オーストラリア&ニュージーランド、その他のアジア太平洋地域を評価した。Daily Vanityの2020年美容調査によると、シンガポール人はK-beauty製品を最も信頼する傾向にある。また、同国の化粧品需要は、景気の浮き沈みにも左右されない耐久性を示している。さらに、シンガポールの消費者は好奇心が旺盛で、新しい化粧品を積極的に評価する。そのため、新たなブランドが同国で事業を立ち上げるきっかけとなっている。 マレーシアでは、K-POP音楽、K-ドラマ、韓国のバラエティー番組の影響で、韓流現象がマレーシア人の韓国製品への関心をかき立てている。このトレンドの結果、数多くの韓国製品がマレーシア市場に参入している。人々はこのトレンドに触発され、韓国製品とのつながりを深めるにつれ、日常生活に韓国製品を取り入れ始めている。さらに、マレーシアのイスラム教徒人口の多さを考慮し、韓国の化粧品会社は、自社ブランドに対する消費者の受容を高めようと、ハラル認証の取得に取り組んでいる。その結果、このような要因が予測期間中の同地域の市場成長を促進するとみられる。 競合他社の洞察 市場の大手企業としては、AmorePacific Corporation、LG H&H Co Ltdなどが挙げられる。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR 2.5.2. DROP IN K-BEAUTY EXPORTS TO CHINA 2.5.3. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS 3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D 3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS 3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR SOUTH KOREA 4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. INGREDIENTS 4.5.2. PACKAGING 4.5.3. SKIN TYPE 4.5.4. COST 5. MARKET BY GENDER 5.1. MALE 5.2. FEMALE 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. SKINCARE 6.1.1. CLEANSER 6.1.2. TONER 6.1.3. MOISTURIZER 6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH 6.1.5. LIP CARE 6.1.6. EYE CARE 6.1.7. SUN PROTECTION 6.2. BODY CARE 6.2.1. HAND CARE 6.2.2. FOOT CARE 6.2.3. HAIR CARE 6.3. MAKEUP 6.3.1. EYE MAKEUP 6.3.2. LIP MAKEUP 6.3.3. FACE MAKEUP 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE 7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET 7.3. E-COMMERCE 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. ASIA-PACIFIC 8.1.1. MARKET ESTIMATES & SIZES 8.1.2. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS 8.1.3. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES 8.1.4. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. CHINA 8.1.6.1.1. CHINA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. JAPAN 8.1.6.2.1. JAPAN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.3. INDIA 8.1.6.3.1. INDIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.4. SOUTH KOREA 8.1.6.4.1. SOUTH KOREA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.5. SINGAPORE 8.1.6.5.1. SINGAPORE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.6. MALAYSIA 8.1.6.6.1. MALAYSIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.7. VIETNAM 8.1.6.7.1. VIETNAM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND 8.1.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC 8.1.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ABLE C&C CO LTD 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BANILA CO 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. BNH COSMETICS 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CALA PRODUCTS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. CLIO 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. COSRX INC 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. GLOW RECIPE 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. HOLIKA HOLIKA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. LG H&H CO LTD 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.12. NATURE REPUBLIC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. PEACH & LILY 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. THE CRÈME SHOP 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TONYMOLY CO LTD 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR 2.5.2. DROP IN K-BEAUTY EXPORTS TO CHINA 2.5.3. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS 3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D 3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS 3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR SOUTH KOREA 4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 4.5.1. INGREDIENTS 4.5.2. PACKAGING 4.5.3. SKIN TYPE 4.5.4. COST 5. MARKET BY GENDER 5.1. MALE 5.2. FEMALE 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. SKINCARE 6.1.1. CLEANSER 6.1.2. TONER 6.1.3. MOISTURIZER 6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH 6.1.5. LIP CARE 6.1.6. EYE CARE 6.1.7. SUN PROTECTION 6.2. BODY CARE 6.2.1. HAND CARE 6.2.2. FOOT CARE 6.2.3. HAIR CARE 6.3. MAKEUP 6.3.1. EYE MAKEUP 6.3.2. LIP MAKEUP 6.3.3. FACE MAKEUP 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE 7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET 7.3. E-COMMERCE 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. ASIA-PACIFIC 8.1.1. MARKET ESTIMATES & SIZES 8.1.2. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET DRIVERS 8.1.3. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET CHALLENGES 8.1.4. ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. CHINA 8.1.6.1.1. CHINA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. JAPAN 8.1.6.2.1. JAPAN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.3. INDIA 8.1.6.3.1. INDIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.4. SOUTH KOREA 8.1.6.4.1. SOUTH KOREA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.5. SINGAPORE 8.1.6.5.1. SINGAPORE K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.6. MALAYSIA 8.1.6.6.1. MALAYSIA K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.7. VIETNAM 8.1.6.7.1. VIETNAM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND 8.1.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC 8.1.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC K-BEAUTY PRODUCTS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ABLE C&C CO LTD 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. ADWIN KOREA CORPORATION 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. AMOREPACIFIC CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BANILA CO 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. BNH COSMETICS 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CALA PRODUCTS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. CLIO 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. COSRX INC 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. GLOW RECIPE 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. HOLIKA HOLIKA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. LG H&H CO LTD 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.12. NATURE REPUBLIC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. PEACH & LILY 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. THE CRÈME SHOP 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TONYMOLY CO LTD 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |