英国顧客関係管理市場予測 2023-2030UNITED KINGDOM CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT MARKET FORECAST 2023-2030 主な調査結果 英国の顧客関係管理市場は予測期間2023-2030年にCAGR 12.82%を記録する。主要企業の存在とモバイルCRMの採用拡大が成長機会を促進。 市場インサイト 英国では、長年にわたり、主に顧客インテリ... もっと見る
サマリー主な調査結果英国の顧客関係管理市場は予測期間2023-2030年にCAGR 12.82%を記録する。主要企業の存在とモバイルCRMの採用拡大が成長機会を促進。 市場インサイト 英国では、長年にわたり、主に顧客インテリジェンスの強化とサプライチェーン管理の最適化を中心に、ビッグデータとビッグデータ分析に大きな重点が置かれてきた。また、この地域の新興企業の72%以上が、今後3年以内にクラウドコンピューティングを自社の業務に統合する準備を戦略的に進めている。特筆すべきは、英国におけるクラウド・コンピューティング投資のかなりの割合が、BFSI、ヘルスケア、小売といった極めて重要なセクターに振り向けられていることである。 第二次決済サービス指令(PSD2)の進展は、先駆的なフィンテック・サービスの出現を促し、クラウド・インフラに大きく依存する決済市場における競争の激化を助長するものである。PSD2準拠の領域では、効率的な技術的手段として、アプリケーション・プログラミング・インターフェース(API)を活用し、口座保有機関と第三者機関の業務システム間のシームレスな接続を確立している。英国では、新たな「オープン・バンキング」システムの構想が、標準化されたAPIの実装に大きく依存しており、その基本的なビジョンが強調されている。 競争に関する洞察 市場の主要企業としては、Adobe Inc、HubSpot、The Sage Group plcなどが挙げられる。 当レポートの内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCREASING PREFERENCE FOR CLOUD BASED CRM 2.5.2. INDUSTRY-SPECIFIC CRM SYSTEMS ARE GAINING MOMENTUM 2.5.3. GROWING SCOPE FOR CRM ANALYTICS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CRM’S KEY ROLE IN CUSTOMER RETENTION 3.1.2. INCREASED DEMAND FOR MARKETING AUTOMATION 3.1.3. CRM’S CRITICAL ROLE IN SUCCESSFUL DIGITAL TRANSFORMATION 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. SECURITY CONCERNS AFFECTING CRM DATABASE 3.2.2. HIGH COSTS OF CRM SOFTWARE 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY TECHNOLOGY TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. KEY BUYING CRITERIA 4.3.1. FUNCTIONALITY 4.3.2. USER EXPERIENCE 4.3.3. INTEGRATION CAPABILITIES 4.3.4. COST 5. MARKET BY DEPLOYMENT 5.1. CLOUD 5.2. ON-PREMISE 6. MARKET BY ORGANIZATION SIZE 6.1. LARGE ORGANIZATION 6.2. SMALL AND MEDIUM-SIZED ORGANIZATION 7. MARKET BY END-USER 7.1. IT & TELECOM 7.2. RETAIL 7.3. BFSI 7.4. HEALTHCARE 7.5. TRANSPORTATION AND LOGISTICS 7.6. OTHER END-USERS 8. MARKET BY APPLICATION 8.1. LEAD GENERATION 8.2. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 8.3. CRM ANALYTICS 8.4. SALES AND MARKETING 8.5. CUSTOMER SUPPORT 8.6. OTHER APPLICATIONS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ADOBE INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. HUBSPOT 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. MICROSOFT CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. ORACLE CORPORATION 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. SALESFORCE INC 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. SAP SE 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. THE SAGE GROUP PLC 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INCREASING PREFERENCE FOR CLOUD BASED CRM 2.5.2. INDUSTRY-SPECIFIC CRM SYSTEMS ARE GAINING MOMENTUM 2.5.3. GROWING SCOPE FOR CRM ANALYTICS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CRM’S KEY ROLE IN CUSTOMER RETENTION 3.1.2. INCREASED DEMAND FOR MARKETING AUTOMATION 3.1.3. CRM’S CRITICAL ROLE IN SUCCESSFUL DIGITAL TRANSFORMATION 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. SECURITY CONCERNS AFFECTING CRM DATABASE 3.2.2. HIGH COSTS OF CRM SOFTWARE 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY TECHNOLOGY TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. KEY BUYING CRITERIA 4.3.1. FUNCTIONALITY 4.3.2. USER EXPERIENCE 4.3.3. INTEGRATION CAPABILITIES 4.3.4. COST 5. MARKET BY DEPLOYMENT 5.1. CLOUD 5.2. ON-PREMISE 6. MARKET BY ORGANIZATION SIZE 6.1. LARGE ORGANIZATION 6.2. SMALL AND MEDIUM-SIZED ORGANIZATION 7. MARKET BY END-USER 7.1. IT & TELECOM 7.2. RETAIL 7.3. BFSI 7.4. HEALTHCARE 7.5. TRANSPORTATION AND LOGISTICS 7.6. OTHER END-USERS 8. MARKET BY APPLICATION 8.1. LEAD GENERATION 8.2. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 8.3. CRM ANALYTICS 8.4. SALES AND MARKETING 8.5. CUSTOMER SUPPORT 8.6. OTHER APPLICATIONS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ADOBE INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. HUBSPOT 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. MICROSOFT CORPORATION 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. ORACLE CORPORATION 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. SALESFORCE INC 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. SAP SE 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. THE SAGE GROUP PLC 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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