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世界のゲーム市場予測 2023-2032


GLOBAL GAMING MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 世界のゲーム市場は、2023年から2032年の予測期間中にCAGR 11.60%を記録すると予測される。市場成長を押し上げる要因としては、次世代ゲーム機の登場、インターネット普及率の上昇、スマートフォン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年5月26日 US$2,900
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231 英語

 

サマリー

主な調査結果
世界のゲーム市場は、2023年から2032年の予測期間中にCAGR 11.60%を記録すると予測される。市場成長を押し上げる要因としては、次世代ゲーム機の登場、インターネット普及率の上昇、スマートフォンユーザーの急増、無料ゲームの容易な入手、デジタルゲームの顧客層の拡大などが挙げられる。
市場インサイト
Google Play Store、Windows App Store、インターネット、またはゲーム会社のウェブサイトから無料で入手できるゲームが、世界のゲーム市場を押し上げている。さらに、無料で利用できるゲームにはさまざまなビジネスモデルがある。この点、FTP(Free-to-Play)ビジネスモデルは、価格なしで利用できることから、ゲーマーの間で人気が高まっている。
また、Google Playストアによると、FTP(Free-to-Play)ビジネスモデルを採用する企業が上位を占めており、Zynga PUBGのように、有料ゲームと比較して無料でゲームをダウンロードできるゲームは、最もダウンロードされているゲームの1つとなっている。これらのゲームでは、ユーザーは無料でアカウントを作成できるものの、追加機能やプレミアム機能を利用するためには課金が必要になる場合がある。しかし、既存の無料ビジネスモデルを利用してプレイを続けることは可能である。その結果、無料ゲームの利用可能性は、世界のゲーム市場の成長を促進する上で不可欠な役割を果たしている。
地域別インサイト
世界のゲーム市場の成長は、北米、アジア太平洋、欧州、その他の地域の評価を通じて評価される。北米は予測期間中に最も急成長する地域と予想される。この地域の市場成長は、主にスマートフォンユーザーの増加、ハードウェアとソフトウェアの改善、組織化されたeスポーツビジネスの出現によって促進されている。
競争に関する洞察
世界のゲーム市場における業界の競争は、予測期間中に激化するとみられる。また、世界市場で事業を展開する主要企業には、アクティビジョン・ブリザード、エレクトロニック・アーツ、任天堂などが含まれます。
当レポートの提供内容は以下の通りです:
- 市場全体に関する主な調査結果
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. MOBILE GAMING DELIVERS A HIGH-QUALITY GAMING EXPERIENCE
2.5.2. ESPORTS HAS FACILITATED NEW MARKETING AVENUES
2.5.3. SOCIAL MEDIA HAS ENABLED EASIER CONNECTIONS AMONG GAMERS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. EMERGENCE OF NEXT-GENERATION GAMING CONSOLES
3.1.2. SURGING INTERNET PENETRATION
3.1.3. GROWING NUMBER OF SMARTPHONE USERS
3.1.4. HUGE & LOYAL CONSUMER BASE OF DIGITAL GAMES
3.1.5. EASY AVAILABILITY OF FREE GAMES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH GAME DEVELOPMENT COSTS
3.2.2. PIRACY ISSUES
3.2.3. INCREASING PREVALENCE OF COUNTERFEIT GAMING PRODUCTS
3.2.4. COMPLEXITY OF LOCALIZING GAMES
3.2.5. HARDWARE COMPATIBILITY DIFFICULTIES
4. KEY ANALYTICS
4.1. TIMELINE OF THE GAMING INDUSTRY
4.2. PARENT MARKET ANALYSIS: MEDIA & ENTERTAINMENT
4.3. KEY TECHNOLOGY TRENDS
4.3.1. INTRODUCTION OF 5G
4.3.2. CLOUD GAMING
4.3.3. EDGE COMPUTING
4.3.4. VIRTUAL REALITY (VR) AND AUGMENTED REALITY (AR)
4.3.5. EMERGENCE OF DIFFERENT GAME TYPES
4.3.5.1. REAL TIME STRATEGY (RTS)
4.3.5.2. ROLE-PLAYING (RPG)
4.3.5.3. MULTIPLAYER ONLINE BATTLE ARENA
4.3.5.4. SANDBOX
4.3.5.5. SHOOTER
4.3.5.6. SIMULATION & SPORTS
4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.4.1. BUYERS POWER
4.4.2. SUPPLIERS POWER
4.4.3. SUBSTITUTION
4.4.4. NEW ENTRANTS
4.4.5. INDUSTRY RIVALRY
4.5. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.5.2. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED KINGDOM
4.5.3. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR CHINA
4.5.4. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR LATIN AMERICA
4.6. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.7. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.8. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.8.1. COMPONENT SUPPLIERS
4.8.2. RESEARCH & DEVELOPMENT
4.8.3. HARDWARE MANUFACTURING DEVELOPMENT AND PUBLISHING
4.8.4. DISTRIBUTORS
4.9. KEY BUYING CRITERIA
4.9.1. GAME RATINGS
4.9.2. EXCLUSIVITY
4.9.3. ONLINE SERVICE
4.9.4. DEVICE TYPE & COMPATIBILITY
4.9.4.1. PERFORMANCE
4.9.4.2. BACKWARD COMPATIBILITY
4.9.4.3. PERIPHERALS
4.9.4.4. STORAGE
4.9.4.5. MEDIA SUPPORT
5. MARKET BY TYPE
5.1. ONLINE
5.2. OFFLINE
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. SOFTWARE
6.2. HARDWARE
7. MARKET BY DEVICE TYPE
7.1. CONSOLE GAMING
7.2. MOBILE GAMING
7.2.1. ANDROID
7.2.2. IOS
7.3. PC GAMING
7.4. BROWSER GAMING
8. MARKET BY GENRE
8.1. ACTION/ ADVENTURE GAMES
8.2. ARCADE GAMES
8.3. STRATEGY & BRAIN GAMES
8.4. CASINO GAMES
8.5. CASUAL GAMES
8.6. SPORTS GAMES
8.7. OTHER GENRES
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. NORTH AMERICA
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. NORTH AMERICA GAMING MARKET DRIVERS
9.1.3. NORTH AMERICA GAMING MARKET CHALLENGES
9.1.4. NORTH AMERICA GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA GAMING MARKET
9.1.6. COUNTRY ANALYSIS
9.1.6.1. UNITED STATES
9.1.6.1.1. UNITED STATES GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.6.2. CANADA
9.1.6.2.1. CANADA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2. EUROPE
9.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.2.2. EUROPE GAMING MARKET DRIVERS
9.2.3. EUROPE GAMING MARKET CHALLENGES
9.2.4. EUROPE GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.2.5. KEY PLAYERS IN EUROPE GAMING MARKET
9.2.6. COUNTRY ANALYSIS
9.2.6.1. UNITED KINGDOM
9.2.6.1.1. UNITED KINGDOM GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.2. GERMANY
9.2.6.2.1. GERMANY GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.3. FRANCE
9.2.6.3.1. FRANCE GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.4. ITALY
9.2.6.4.1. ITALY GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.5. SPAIN
9.2.6.5.1. SPAIN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.6. BELGIUM
9.2.6.6.1. BELGIUM GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.7. POLAND
9.2.6.7.1. POLAND MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.8. REST OF EUROPE
9.2.6.8.1. REST OF EUROPE GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3. ASIA-PACIFIC
9.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.3.2. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET DRIVERS
9.3.3. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET CHALLENGES
9.3.4. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.3.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC GAMING MARKET
9.3.6. COUNTRY ANALYSIS
9.3.6.1. CHINA
9.3.6.1.1. CHINA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.2. JAPAN
9.3.6.2.1. JAPAN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.3. INDIA
9.3.6.3.1. INDIA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.4. SOUTH KOREA
9.3.6.4.1. SOUTH KOREA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.5. TAIWAN
9.3.6.5.1. TAIWAN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.6. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.3.6.6.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.7. REST OF ASIA-PACIFIC
9.3.6.7.1. REST OF ASIA-PACIFIC GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4. REST OF WORLD
9.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.4.2. REST OF WORLD GAMING MARKET DRIVERS
9.4.3. REST OF WORLD GAMING MARKET CHALLENGES
9.4.4. REST OF WORLD GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.4.5. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD GAMING MARKET
9.4.6. REGIONAL ANALYSIS
9.4.6.1. LATIN AMERICA
9.4.6.1.1. LATIN AMERICA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4.6.2. MIDDLE EAST & AFRICA
9.4.6.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. ACTIVISION BLIZZARD
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.2. BETHESDA SOFTWORKS LLC
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.3. ELECTRONIC ARTS INC
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.4. GAMELOFT (ACQUIRED BY VIVENDI)
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.5. MICROSOFT CORPORATION
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.6. NEXON CO LTD
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.7. NINTENDO CO LTD
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.8. NVIDIA
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.9. ROCKSTAR GAMES INC
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.10. SEGA
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.11. SONY CORPORATION
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.12. SQUARE ENIX HOLDINGS CO LTD
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.13. UBISOFT ENTERTAINMENT SA
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.14. ZYNGA
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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Summary

KEY FINDINGS
The global gaming market is anticipated to register a CAGR of 11.60% during the forecast years of 2023-2032. Some of the top factors augmenting the growth of the market include the emergence of next-generation consoles, the growing internet penetration, the surging number of smartphone users, the easy availability of free games, and a significant customer base for digital games.
MARKET INSIGHTS
Games available on Google Play Store, Windows App Store, over the Internet or the gaming company’s website free of cost are boosting the global gaming market. Moreover, games that are available free of cost have different business models. In this regard, the free-to-play (FTP) business model is gaining increasing popularity among gamers owing to their availability without the price.
In addition, as per the Google Play store, companies with a free-to-play (FTP) business model dominate the chart; games such as Zynga PUBG that enable users to download their game for free in comparison to games which are paid are one of the most downloaded. Although these games let users create an account for free, they may need to pay for additional or premium features. However, it is possible to continue playing using the existing free business model. As a result, the availability of free-of-cost gaming plays an essential role in fueling the global gaming market growth.
REGIONAL INSIGHTS
The global gaming market growth is evaluated through the assessment of North America, the Asia-Pacific, Europe, and Rest of World. North America is expected to be the fastest-growing region during the forecast period. The market growth of the region is primarily fueled by the increasing number of smartphone users, improvements in hardware and software, as well as the emergence of the organized e-sports business.
COMPETITIVE INSIGHTS
The intensity of industry rivalry in the global gaming market is set to rise during the forecast period. Furthermore, major enterprises operating in the global market include Activision Blizzard, Electronic Arts Inc, Nintendo Co Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. MOBILE GAMING DELIVERS A HIGH-QUALITY GAMING EXPERIENCE
2.5.2. ESPORTS HAS FACILITATED NEW MARKETING AVENUES
2.5.3. SOCIAL MEDIA HAS ENABLED EASIER CONNECTIONS AMONG GAMERS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. EMERGENCE OF NEXT-GENERATION GAMING CONSOLES
3.1.2. SURGING INTERNET PENETRATION
3.1.3. GROWING NUMBER OF SMARTPHONE USERS
3.1.4. HUGE & LOYAL CONSUMER BASE OF DIGITAL GAMES
3.1.5. EASY AVAILABILITY OF FREE GAMES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH GAME DEVELOPMENT COSTS
3.2.2. PIRACY ISSUES
3.2.3. INCREASING PREVALENCE OF COUNTERFEIT GAMING PRODUCTS
3.2.4. COMPLEXITY OF LOCALIZING GAMES
3.2.5. HARDWARE COMPATIBILITY DIFFICULTIES
4. KEY ANALYTICS
4.1. TIMELINE OF THE GAMING INDUSTRY
4.2. PARENT MARKET ANALYSIS: MEDIA & ENTERTAINMENT
4.3. KEY TECHNOLOGY TRENDS
4.3.1. INTRODUCTION OF 5G
4.3.2. CLOUD GAMING
4.3.3. EDGE COMPUTING
4.3.4. VIRTUAL REALITY (VR) AND AUGMENTED REALITY (AR)
4.3.5. EMERGENCE OF DIFFERENT GAME TYPES
4.3.5.1. REAL TIME STRATEGY (RTS)
4.3.5.2. ROLE-PLAYING (RPG)
4.3.5.3. MULTIPLAYER ONLINE BATTLE ARENA
4.3.5.4. SANDBOX
4.3.5.5. SHOOTER
4.3.5.6. SIMULATION & SPORTS
4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.4.1. BUYERS POWER
4.4.2. SUPPLIERS POWER
4.4.3. SUBSTITUTION
4.4.4. NEW ENTRANTS
4.4.5. INDUSTRY RIVALRY
4.5. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.5.2. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED KINGDOM
4.5.3. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR CHINA
4.5.4. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR LATIN AMERICA
4.6. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.7. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.8. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.8.1. COMPONENT SUPPLIERS
4.8.2. RESEARCH & DEVELOPMENT
4.8.3. HARDWARE MANUFACTURING DEVELOPMENT AND PUBLISHING
4.8.4. DISTRIBUTORS
4.9. KEY BUYING CRITERIA
4.9.1. GAME RATINGS
4.9.2. EXCLUSIVITY
4.9.3. ONLINE SERVICE
4.9.4. DEVICE TYPE & COMPATIBILITY
4.9.4.1. PERFORMANCE
4.9.4.2. BACKWARD COMPATIBILITY
4.9.4.3. PERIPHERALS
4.9.4.4. STORAGE
4.9.4.5. MEDIA SUPPORT
5. MARKET BY TYPE
5.1. ONLINE
5.2. OFFLINE
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. SOFTWARE
6.2. HARDWARE
7. MARKET BY DEVICE TYPE
7.1. CONSOLE GAMING
7.2. MOBILE GAMING
7.2.1. ANDROID
7.2.2. IOS
7.3. PC GAMING
7.4. BROWSER GAMING
8. MARKET BY GENRE
8.1. ACTION/ ADVENTURE GAMES
8.2. ARCADE GAMES
8.3. STRATEGY & BRAIN GAMES
8.4. CASINO GAMES
8.5. CASUAL GAMES
8.6. SPORTS GAMES
8.7. OTHER GENRES
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. NORTH AMERICA
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. NORTH AMERICA GAMING MARKET DRIVERS
9.1.3. NORTH AMERICA GAMING MARKET CHALLENGES
9.1.4. NORTH AMERICA GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA GAMING MARKET
9.1.6. COUNTRY ANALYSIS
9.1.6.1. UNITED STATES
9.1.6.1.1. UNITED STATES GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.6.2. CANADA
9.1.6.2.1. CANADA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2. EUROPE
9.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.2.2. EUROPE GAMING MARKET DRIVERS
9.2.3. EUROPE GAMING MARKET CHALLENGES
9.2.4. EUROPE GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.2.5. KEY PLAYERS IN EUROPE GAMING MARKET
9.2.6. COUNTRY ANALYSIS
9.2.6.1. UNITED KINGDOM
9.2.6.1.1. UNITED KINGDOM GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.2. GERMANY
9.2.6.2.1. GERMANY GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.3. FRANCE
9.2.6.3.1. FRANCE GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.4. ITALY
9.2.6.4.1. ITALY GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.5. SPAIN
9.2.6.5.1. SPAIN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.6. BELGIUM
9.2.6.6.1. BELGIUM GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.7. POLAND
9.2.6.7.1. POLAND MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.2.6.8. REST OF EUROPE
9.2.6.8.1. REST OF EUROPE GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3. ASIA-PACIFIC
9.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.3.2. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET DRIVERS
9.3.3. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET CHALLENGES
9.3.4. ASIA-PACIFIC GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.3.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC GAMING MARKET
9.3.6. COUNTRY ANALYSIS
9.3.6.1. CHINA
9.3.6.1.1. CHINA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.2. JAPAN
9.3.6.2.1. JAPAN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.3. INDIA
9.3.6.3.1. INDIA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.4. SOUTH KOREA
9.3.6.4.1. SOUTH KOREA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.5. TAIWAN
9.3.6.5.1. TAIWAN GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.6. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.3.6.6.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.3.6.7. REST OF ASIA-PACIFIC
9.3.6.7.1. REST OF ASIA-PACIFIC GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4. REST OF WORLD
9.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.4.2. REST OF WORLD GAMING MARKET DRIVERS
9.4.3. REST OF WORLD GAMING MARKET CHALLENGES
9.4.4. REST OF WORLD GAMING MARKET REGULATORY FRAMEWORK
9.4.5. KEY PLAYERS IN REST OF WORLD GAMING MARKET
9.4.6. REGIONAL ANALYSIS
9.4.6.1. LATIN AMERICA
9.4.6.1.1. LATIN AMERICA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.4.6.2. MIDDLE EAST & AFRICA
9.4.6.2.1. MIDDLE EAST & AFRICA GAMING MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. ACTIVISION BLIZZARD
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.2. BETHESDA SOFTWORKS LLC
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.3. ELECTRONIC ARTS INC
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.4. GAMELOFT (ACQUIRED BY VIVENDI)
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.5. MICROSOFT CORPORATION
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.6. NEXON CO LTD
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.7. NINTENDO CO LTD
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.8. NVIDIA
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.9. ROCKSTAR GAMES INC
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.10. SEGA
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.11. SONY CORPORATION
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.12. SQUARE ENIX HOLDINGS CO LTD
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.13. UBISOFT ENTERTAINMENT SA
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
10.2.14. ZYNGA
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS OVERVIEW
10.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/26 10:26

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