欧州男性不妊症市場予測 2023-2032EUROPE MALE INFERTILITY MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 欧州の男性不妊症市場は、2023年から2032年の間に年平均成長率4.29%で成長すると予測される。手頃な価格の治療法やデバイスの普及、生殖補助医療技術の利用拡大、保険償還の適用、主要市場プレイヤ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー主な調査結果欧州の男性不妊症市場は、2023年から2032年の間に年平均成長率4.29%で成長すると予測される。手頃な価格の治療法やデバイスの普及、生殖補助医療技術の利用拡大、保険償還の適用、主要市場プレイヤーの存在、大規模な患者層、研究開発投資、EMAの承認が市場成長を後押し。 市場インサイト 欧州の男性不妊症市場の成長評価には、ベルギー、フランス、ドイツ、ポーランド、スペイン、英国、イタリア、およびその他の欧州の徹底的な調査が含まれています。フランスにおける男性不妊症問題は、高い不妊率、糖尿病や生活習慣病の有病率の増加、ストレスレベルの上昇、喫煙率の増加、前立腺がんの症例の増加によって後押しされると予想されます。さらに、フランスでは糖尿病の有病率が増加しており、2030年と2045年には糖尿病患者数の増加が予想され、男性不妊症にさらに悪影響を及ぼすと考えられています。 イタリアでは、ライフスタイルの変化、食生活、公害、ストレス、肥満に関連した男性不妊症の症例が増加しており、男性不妊症市場の拡大が期待されています。また、ストレス、不安、健康問題も市場ダイナミクスに寄与しています。イタリアでは前立腺がんの発生率が上昇しており、炎症や膀胱の問題により精子の運動性に影響を及ぼしています。ある研究では、女性の生殖能力に比べて男性の生殖能力が低下しており、社会経済的地位が重要な役割を担っていることが明らかになっています。また、適度なアルコール摂取は、精液量、精子濃度、総精子数と正の相関があります。これらの要因が、イタリアでの市場成長を促進すると予想されています。 競合他社の洞察 主要企業は、Endo International PLC、Andrology Solutions、Vitrolife、などです。 当社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳説明 - すべてのセグメント、サブセグメント、地域について、最低9年間の市場予測、および3年間の過去データ - 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。 - 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明するものです。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH 2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES 3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY TEST TYPE 5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE 5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS 5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION 5.4. SPERM AGGLUTINATION 5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS 5.6. SPERM PENETRATION ASSAY 5.7. OTHER TEST TYPES 6. MARKET BY TREATMENT 6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY 6.2. MEDICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS 7.1.3. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE MALE INFERTILITY MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. BELGIUM 7.1.5.6.1. BELGIUM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. POLAND 7.1.5.7.1. POLAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ADVACARE PHARMA USA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3. AYTU BIOPHARMA 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BAYER GROUP 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. CAERUS BIOTECH 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6. CINNAGEN CO 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO) 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. HALOTECH DNA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. SANOFI 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.13. THERAMEX 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14. VITROLIFE 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD) 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH 2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES 3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY TEST TYPE 5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE 5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS 5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION 5.4. SPERM AGGLUTINATION 5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS 5.6. SPERM PENETRATION ASSAY 5.7. OTHER TEST TYPES 6. MARKET BY TREATMENT 6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY 6.2. MEDICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS 7.1.3. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE MALE INFERTILITY MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. BELGIUM 7.1.5.6.1. BELGIUM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. POLAND 7.1.5.7.1. POLAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ADVACARE PHARMA USA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3. AYTU BIOPHARMA 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BAYER GROUP 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. CAERUS BIOTECH 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6. CINNAGEN CO 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO) 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. HALOTECH DNA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. SANOFI 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.13. THERAMEX 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14. VITROLIFE 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD) 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |