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欧州男性不妊症市場予測 2023-2032


EUROPE MALE INFERTILITY MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州の男性不妊症市場は、2023年から2032年の間に年平均成長率4.29%で成長すると予測される。手頃な価格の治療法やデバイスの普及、生殖補助医療技術の利用拡大、保険償還の適用、主要市場プレイヤ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年5月20日 US$1,600
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159 英語

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サマリー

主な調査結果
欧州の男性不妊症市場は、2023年から2032年の間に年平均成長率4.29%で成長すると予測される。手頃な価格の治療法やデバイスの普及、生殖補助医療技術の利用拡大、保険償還の適用、主要市場プレイヤーの存在、大規模な患者層、研究開発投資、EMAの承認が市場成長を後押し。
市場インサイト
欧州の男性不妊症市場の成長評価には、ベルギー、フランス、ドイツ、ポーランド、スペイン、英国、イタリア、およびその他の欧州の徹底的な調査が含まれています。フランスにおける男性不妊症問題は、高い不妊率、糖尿病や生活習慣病の有病率の増加、ストレスレベルの上昇、喫煙率の増加、前立腺がんの症例の増加によって後押しされると予想されます。さらに、フランスでは糖尿病の有病率が増加しており、2030年と2045年には糖尿病患者数の増加が予想され、男性不妊症にさらに悪影響を及ぼすと考えられています。
イタリアでは、ライフスタイルの変化、食生活、公害、ストレス、肥満に関連した男性不妊症の症例が増加しており、男性不妊症市場の拡大が期待されています。また、ストレス、不安、健康問題も市場ダイナミクスに寄与しています。イタリアでは前立腺がんの発生率が上昇しており、炎症や膀胱の問題により精子の運動性に影響を及ぼしています。ある研究では、女性の生殖能力に比べて男性の生殖能力が低下しており、社会経済的地位が重要な役割を担っていることが明らかになっています。また、適度なアルコール摂取は、精液量、精子濃度、総精子数と正の相関があります。これらの要因が、イタリアでの市場成長を促進すると予想されています。
競合他社の洞察
主要企業は、Endo International PLC、Andrology Solutions、Vitrolife、などです。
当社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳説明
- すべてのセグメント、サブセグメント、地域について、最低9年間の市場予測、および3年間の過去データ
- 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。
- 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明するものです。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH
2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES
3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION
3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY TEST TYPE
5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE
5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS
5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION
5.4. SPERM AGGLUTINATION
5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS
5.6. SPERM PENETRATION ASSAY
5.7. OTHER TEST TYPES
6. MARKET BY TREATMENT
6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY
6.2. MEDICATIONS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. EUROPE
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS
7.1.3. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE MALE INFERTILITY MARKET
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED KINGDOM
7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.2. GERMANY
7.1.5.2.1. GERMANY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.3. FRANCE
7.1.5.3.1. FRANCE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.4. ITALY
7.1.5.4.1. ITALY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.5. SPAIN
7.1.5.5.1. SPAIN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.6. BELGIUM
7.1.5.6.1. BELGIUM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.7. POLAND
7.1.5.7.1. POLAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.8. REST OF EUROPE
7.1.5.8.1. REST OF EUROPE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ADVACARE PHARMA USA
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.3. AYTU BIOPHARMA
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. BAYER GROUP
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.5. CAERUS BIOTECH
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.6. CINNAGEN CO
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO)
8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC
8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.9. HALOTECH DNA
8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS
8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.11. SANOFI
8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS
8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.13. THERAMEX
8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.14. VITROLIFE
8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD)
8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe male infertility market is projected to propel with a 4.29% CAGR between the forecast years 2023 to 2032. Widespread adoption of affordable therapies and devices, increased utilization of assisted reproductive technologies, reimbursement coverages, presence of key market players, large patient base, R&D investments, and EMA approvals drive market growth.
MARKET INSIGHTS
The Europe male infertility market growth evaluation includes a thorough study of Belgium, France, Germany, Poland, Spain, the United Kingdom, Italy, and Rest of Europe. Male infertility problems in France are expected to be boosted by high infertility rates, increasing prevalence of diabetes and lifestyle-related diseases, growing stress levels, increasing smoking rates, and rising cases of prostate cancer. Moreover, the increasing prevalence of diabetes in France further negatively impacts male fertility, with an expected rise in the number of diabetes cases by 2030 and 2045.
In Italy, the male infertility market is expected to expand due to increasing cases of male infertility related to lifestyle changes, diet, pollution, stress, and obesity. Stress, anxiety, and health issues also contribute to the market dynamics. The incidence of prostate cancer is rising in Italy, impacting sperm motility due to inflammation and bladder issues. A study reveals a decline in male fertility compared to female fertility, with socioeconomic status playing a significant role. Additionally, moderate alcohol consumption positively correlates with semen volume, sperm concentration, and total sperm count. These factors are anticipated to drive the market growth in Italy.
COMPETITIVE INSIGHTS
Key companies are Endo International PLC, Andrology Solutions, Vitrolife, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH
2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES
3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION
3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY TEST TYPE
5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE
5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS
5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION
5.4. SPERM AGGLUTINATION
5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS
5.6. SPERM PENETRATION ASSAY
5.7. OTHER TEST TYPES
6. MARKET BY TREATMENT
6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY
6.2. MEDICATIONS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. EUROPE
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS
7.1.3. EUROPE MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE MALE INFERTILITY MARKET
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED KINGDOM
7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.2. GERMANY
7.1.5.2.1. GERMANY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.3. FRANCE
7.1.5.3.1. FRANCE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.4. ITALY
7.1.5.4.1. ITALY MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.5. SPAIN
7.1.5.5.1. SPAIN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.6. BELGIUM
7.1.5.6.1. BELGIUM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.7. POLAND
7.1.5.7.1. POLAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.8. REST OF EUROPE
7.1.5.8.1. REST OF EUROPE MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ADVACARE PHARMA USA
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.3. AYTU BIOPHARMA
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. BAYER GROUP
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.5. CAERUS BIOTECH
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.6. CINNAGEN CO
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO)
8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC
8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.9. HALOTECH DNA
8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS
8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.11. SANOFI
8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS
8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.13. THERAMEX
8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.14. VITROLIFE
8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD)
8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
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