アジア太平洋地域の男性不妊症市場予測 2023-2032ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 アジア太平洋地域の男性不妊症市場は、2023-2032年の推定期間中に5.06%のCAGRで成長するとされています。主な市場成長促進要因としては、可処分所得の増加、男性不妊症に対する意識の高まり、技術... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー主な調査結果アジア太平洋地域の男性不妊症市場は、2023-2032年の推定期間中に5.06%のCAGRで成長するとされています。主な市場成長促進要因としては、可処分所得の増加、男性不妊症に対する意識の高まり、技術進歩、共同研究、不妊治療クリニックの設立などが挙げられます。 市場インサイト アジア太平洋地域の男性不妊症市場の成長評価には、韓国、日本、オーストラリア・ニュージーランド、中国、タイ、インドネシア、インド、ベトナム、アジア太平洋地域のその他の地域の分析が含まれます。インドネシアの男性不妊症市場は、顕著な業界の進歩や、国全体の不妊治療センターやクリニックの拡大により、成長する態勢が整っています。これらの要因が、予測期間中のインドネシア市場の成長を促進すると期待されています。 また、タイの男性不妊症市場は、メディカルツーリズム産業の拡大により、成長が見込まれています。タイは、高品質の医療を手頃な価格で提供することで知られており、医療ツーリストにとって競争力のある目的地となっています。また、強固な医療インフラ、有能な医療スタッフ、Joint Commission Internationalによる認定も、この国の魅力に貢献しています。質の高い医療、手頃な費用、盛んなメディカルツーリズムという好条件が揃ったタイは、男性不妊症市場における主要なプレーヤーとして位置づけられています。 さらにベトナムは、最先端の技術、素晴らしい成功率、そして国内外の患者にとって手頃な価格の選択肢を提供しています。また、人工知能を胚の診断やモニタリングに取り入れることを積極的に検討しており、不妊治療の強化のために先端技術を活用する姿勢を示しています。ベトナムのコンピュータサイエンス分野の進歩に伴い、AIが不妊治療に革命を起こし、患者さんに具体的な利益をもたらす可能性が期待されています。 競合他社の洞察 この地域の主要な市場プレイヤーには、Bayer Group、Zydus Lifesciences Ltd (Cadila Healthcare Ltd)などがあります。 当社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳説明 - すべてのセグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。 - 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明するものです。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH 2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES 3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY TEST TYPE 5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE 5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS 5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION 5.4. SPERM AGGLUTINATION 5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS 5.6. SPERM PENETRATION ASSAY 5.7. OTHER TEST TYPES 6. MARKET BY TREATMENT 6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY 6.2. MEDICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. ASIA-PACIFIC 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS 7.1.3. ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. CHINA 7.1.5.1.1. CHINA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. JAPAN 7.1.5.2.1. JAPAN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. INDIA 7.1.5.3.1. INDIA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. SOUTH KOREA 7.1.5.4.1. SOUTH KOREA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. INDONESIA 7.1.5.5.1. INDONESIA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. THAILAND 7.1.5.6.1. THAILAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. VIETNAM 7.1.5.7.1. VIETNAM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND 7.1.5.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.9. REST OF ASIA-PACIFIC 7.1.5.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ADVACARE PHARMA USA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3. AYTU BIOPHARMA 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BAYER GROUP 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. CAERUS BIOTECH 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6. CINNAGEN CO 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO) 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. HALOTECH DNA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. SANOFI 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.13. THERAMEX 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14. VITROLIFE 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD) 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PRODUCT DEVELOPMENTS AND LAUNCHES BY MARKET PLAYERS PROMOTE MARKET GROWTH 2.5.2. PREVALENCE OF DIABETES AND CANCER 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING INFERTILITY INCIDENCES 3.1.2. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY ADOPTION 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH TREATMENT COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 5. MARKET BY TEST TYPE 5.1. DNA FRAGMENTATION TECHNIQUE 5.2. OXIDATIVE STRESS ANALYSIS 5.3. MICROSCOPIC EXAMINATION 5.4. SPERM AGGLUTINATION 5.5. COMPUTER-ASSISTED SEMEN ANALYSIS 5.6. SPERM PENETRATION ASSAY 5.7. OTHER TEST TYPES 6. MARKET BY TREATMENT 6.1. ASSISTED REPRODUCTIVE TECHNOLOGY AND SURGERY 6.2. MEDICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. ASIA-PACIFIC 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET DRIVERS 7.1.3. ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. CHINA 7.1.5.1.1. CHINA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. JAPAN 7.1.5.2.1. JAPAN MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. INDIA 7.1.5.3.1. INDIA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. SOUTH KOREA 7.1.5.4.1. SOUTH KOREA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. INDONESIA 7.1.5.5.1. INDONESIA MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. THAILAND 7.1.5.6.1. THAILAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. VIETNAM 7.1.5.7.1. VIETNAM MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND 7.1.5.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.9. REST OF ASIA-PACIFIC 7.1.5.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC MALE INFERTILITY MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ADVACARE PHARMA USA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.2. ANDROLOGY SOLUTIONS 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3. AYTU BIOPHARMA 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BAYER GROUP 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. CAERUS BIOTECH 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6. CINNAGEN CO 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EMD SERONO INC (MERCK SERONO) 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. ENDO INTERNATIONAL PLC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. HALOTECH DNA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10. LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. SANOFI 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SCSA DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.13. THERAMEX 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14. VITROLIFE 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. ZYDUS LIFESCIENCES LTD (CADILA HEALTHCARE LTD) 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Inkwood Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |