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米国水上軍艦市場予測 2022-2028


UNITED STATES SURFACE WARSHIPS MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 米国の水上軍艦市場は、予測期間である2022年から2028年までにCAGR3.68%で急増すると予測されています。コルベット級沿岸戦闘艦の開発や、海軍戦闘艦へのICT(情報通信技術)の導入が市場を牽引し... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,600
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サマリー

主な調査結果
米国の水上軍艦市場は、予測期間である2022年から2028年までにCAGR3.68%で急増すると予測されています。コルベット級沿岸戦闘艦の開発や、海軍戦闘艦へのICT(情報通信技術)の導入が市場を牽引している。
市場に関する考察
水上戦闘艦は、海上の戦場での作戦に展開される技術的に高度な戦闘機です。海軍軍艦は、垂直ミサイル発射装置、魚雷発射装置、対潜ロケット発射装置などの武器発射装置を備えている。水上戦闘機や艦艇は、プラットフォームによって、補助艦艇、フリゲート、水陸両用艦艇、駆逐艦、コルベット、空母に分類される。世界的に見ると、駆逐艦を最も多く保有しているのは米国である。世界の海軍の駆逐艦調達の約33%を占めている。
米国インド太平洋軍は、最大の統合戦闘司令部として機能している。QUAD(四極安全保障対話)の発展は、米国、日本、インド間の非公式な戦略フォーラムである。2007年に同盟を発展させ、2020年の政治情勢の変化により、貿易と軍事面で中国に集団で対抗し、米国と同盟国の水上軍艦の需要を促進させることになった。
競争力のある洞察
市場で事業を展開する主要企業には、Huntington Ingalls Industries、Lockheed Martin、Thales Group、General Dynamicsなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場力学の戦略的内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題)
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET
3.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES
3.3.2. STEALTH TECHNOLOGY
3.3.3. COMPOSITES
3.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM
3.3.5. UNMANNED MINE DETECTION
3.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.4.1. BUYERS POWER
3.4.2. SUPPLIERS POWER
3.4.3. SUBSTITUTION
3.4.4. NEW ENTRANTS
3.4.5. INDUSTRY RIVALRY
3.5. OPPORTUNITY MATRIX
3.6. VENDOR LANDSCAPE
3.7. PEST ANALYSIS – UNITED STATES SURFACE WARSHIPS MARKET
3.7.1. POLITICAL
3.7.2. ECONOMIC
3.7.3. SOCIAL
3.7.4. TECHNOLOGICAL
4. MARKET BY VESSEL TYPE
4.1. AIRCRAFT CARRIERS
4.2. DESTROYERS
4.3. FRIGATES
4.4. CORVETTES
4.5. OTHER VESSEL TYPES
5. MARKET BY COMPONENT
5.1. HULL & EQUIPMENT
5.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION
5.3. ELECTRONICS
5.4. WEAPON SYSTEMS
5.5. OTHER COMPONENTS
6. MARKET BY OPERATION
6.1. ATTACK
6.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE
6.3. LOGISTICS
6.4. AMPHIBIOUS
6.5. OTHER OPERATIONS
7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
7.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
7.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
7.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
7.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
7.2. COMPANY PROFILES
7.2.1. BAE SYSTEMS
7.2.2. FINCANTIERI SPA
7.2.3. GENERAL DYNAMICS
7.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
7.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
7.2.6. LOCKHEED MARTIN
7.2.7. NAVAL GROUP
7.2.8. NAVANTIA SA
7.2.9. THALES GROUP
7.2.10. THE DAMEN GROUP

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States surface warships market is expected to surge with a 3.68% CAGR by the estimation period, 2022-2028. The market is driven by the development of the corvette-class Littoral Combat Ship and the incorporation of ICT or information, communication, and technology in the naval combatant ships.
MARKET INSIGHTS
Surface warships are technologically advanced combatants deployed in sea-based battlefield operations. Naval warships have weapon launch systems like vertical missile launchers, torpedo launching systems, and anti-submarine rocket launchers. By platform, surface combatants and naval ships are classified into auxiliary vessels, frigates, amphibious ships, destroyers, corvettes, and aircraft carriers. On a global basis, the United States has the most destroyers. The country makes up approximately 33% of the world’s total navy destroyer procurement.
The United States Indo-Pacific command serves as the largest unified combatant command. The development of QUAD (Quadrilateral Security Dialogue) is an informal strategic forum between the United States, Japan, and India. The alliance was developed in 2007, and the change in the political climate in 2020 led to collectively opposing China on trade and the military front, driving the demand for surface warships in the United States and the allied countries.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some key players operating in the market include Huntington Ingalls Industries, Lockheed Martin, Thales Group, General Dynamics, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET
3.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES
3.3.2. STEALTH TECHNOLOGY
3.3.3. COMPOSITES
3.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM
3.3.5. UNMANNED MINE DETECTION
3.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.4.1. BUYERS POWER
3.4.2. SUPPLIERS POWER
3.4.3. SUBSTITUTION
3.4.4. NEW ENTRANTS
3.4.5. INDUSTRY RIVALRY
3.5. OPPORTUNITY MATRIX
3.6. VENDOR LANDSCAPE
3.7. PEST ANALYSIS – UNITED STATES SURFACE WARSHIPS MARKET
3.7.1. POLITICAL
3.7.2. ECONOMIC
3.7.3. SOCIAL
3.7.4. TECHNOLOGICAL
4. MARKET BY VESSEL TYPE
4.1. AIRCRAFT CARRIERS
4.2. DESTROYERS
4.3. FRIGATES
4.4. CORVETTES
4.5. OTHER VESSEL TYPES
5. MARKET BY COMPONENT
5.1. HULL & EQUIPMENT
5.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION
5.3. ELECTRONICS
5.4. WEAPON SYSTEMS
5.5. OTHER COMPONENTS
6. MARKET BY OPERATION
6.1. ATTACK
6.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE
6.3. LOGISTICS
6.4. AMPHIBIOUS
6.5. OTHER OPERATIONS
7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
7.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
7.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
7.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
7.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
7.2. COMPANY PROFILES
7.2.1. BAE SYSTEMS
7.2.2. FINCANTIERI SPA
7.2.3. GENERAL DYNAMICS
7.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
7.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
7.2.6. LOCKHEED MARTIN
7.2.7. NAVAL GROUP
7.2.8. NAVANTIA SA
7.2.9. THALES GROUP
7.2.10. THE DAMEN GROUP

 

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