北米水上軍艦市場予測 2022-2030NORTH AMERICA SURFACE WARSHIPS MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 北米の水上軍艦市場は、予測期間である2022-2030年にCAGR3.37%を予測している。国防総省と市場関係者は、海軍艦隊の近代化のために研究開発活動に多額の投資を行っています。しかし、市場成長は建... もっと見る
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サマリー主な調査結果北米の水上軍艦市場は、予測期間である2022-2030年にCAGR3.37%を予測している。国防総省と市場関係者は、海軍艦隊の近代化のために研究開発活動に多額の投資を行っています。しかし、市場成長は建設コストに阻まれています。米国海軍艦隊の推計によると、新造船の年間平均建造費は約224億ドルである。 市場分析 北米水上軍艦市場の成長評価には、カナダと米国が評価される。防衛と海軍兵器のアップグレードに関連する契約とプロジェクトの増加は、カナダの市場成長を促進します。カナダ海軍フリゲートプログラムによると、英国の設計による15隻の船の建造費用は800億カナダドルに達するとされています。にもかかわらず、カナダの国防省(DND)は、カナダ海軍(RCN)のために15隻の新しいフリゲートの建設を委託することを計画しています。 さらに、カナダの国防政策には、RCNに国土の3つの海岸と北米大陸を守る能力を補うことが含まれている。また、単艦での国際任務への貢献や、最大4隻の水上戦闘機からなる任務群の派遣も含まれています。このような要因が、カナダの水上軍艦市場の成長に寄与しています。 競争力のある洞察 市場の著名な企業には、ジェネラルダイナミクス、現代重工業、BAEシステムズ、ハンティントン・インガルス・インダストリーズなどがあります。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS 3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS 3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS 3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING 3.2.3. PAUCITY OF FUNDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET 4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES 4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY 4.3.3. COMPOSITES 4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM 4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION 4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.4.1. BUYERS POWER 4.4.2. SUPPLIERS POWER 4.4.3. SUBSTITUTION 4.4.4. NEW ENTRANTS 4.4.5. INDUSTRY RIVALRY 4.5. OPPORTUNITY MATRIX 4.6. VENDOR LANDSCAPE 4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET 4.7.1. POLITICAL 4.7.2. ECONOMIC 4.7.3. SOCIAL 4.7.4. TECHNOLOGICAL 5. MARKET BY VESSEL TYPE 5.1. AIRCRAFT CARRIERS 5.2. DESTROYERS 5.3. FRIGATES 5.4. CORVETTES 5.5. OTHER VESSEL TYPES 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. HULL & EQUIPMENT 6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION 6.3. ELECTRONICS 6.4. WEAPON SYSTEMS 6.5. OTHER COMPONENTS 7. MARKET BY OPERATION 7.1. ATTACK 7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE 7.3. LOGISTICS 7.4. AMPHIBIOUS 7.5. OTHER OPERATIONS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.2. CANADA 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BAE SYSTEMS 9.2.2. FINCANTIERI SPA 9.2.3. GENERAL DYNAMICS 9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES 9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES 9.2.6. LOCKHEED MARTIN 9.2.7. NAVAL GROUP 9.2.8. NAVANTIA SA 9.2.9. THALES GROUP 9.2.10. THE DAMEN GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS 3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS 3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS 3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING 3.2.3. PAUCITY OF FUNDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET 4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES 4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY 4.3.3. COMPOSITES 4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM 4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION 4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.4.1. BUYERS POWER 4.4.2. SUPPLIERS POWER 4.4.3. SUBSTITUTION 4.4.4. NEW ENTRANTS 4.4.5. INDUSTRY RIVALRY 4.5. OPPORTUNITY MATRIX 4.6. VENDOR LANDSCAPE 4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET 4.7.1. POLITICAL 4.7.2. ECONOMIC 4.7.3. SOCIAL 4.7.4. TECHNOLOGICAL 5. MARKET BY VESSEL TYPE 5.1. AIRCRAFT CARRIERS 5.2. DESTROYERS 5.3. FRIGATES 5.4. CORVETTES 5.5. OTHER VESSEL TYPES 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. HULL & EQUIPMENT 6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION 6.3. ELECTRONICS 6.4. WEAPON SYSTEMS 6.5. OTHER COMPONENTS 7. MARKET BY OPERATION 7.1. ATTACK 7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE 7.3. LOGISTICS 7.4. AMPHIBIOUS 7.5. OTHER OPERATIONS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.2. CANADA 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BAE SYSTEMS 9.2.2. FINCANTIERI SPA 9.2.3. GENERAL DYNAMICS 9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES 9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES 9.2.6. LOCKHEED MARTIN 9.2.7. NAVAL GROUP 9.2.8. NAVANTIA SA 9.2.9. THALES GROUP 9.2.10. THE DAMEN GROUP
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