欧州水上軍艦市場予測 2022-2030EUROPE SURFACE WARSHIPS MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 欧州の水上軍艦市場は、2022年から2030年までの推定期間でCAGR 2.18%を記録すると予測されています。この地域の市場成長は主に、旧式化した艦隊に関連する海軍プログラムの増加や、海軍プラットフ... もっと見る
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サマリー主な調査結果欧州の水上軍艦市場は、2022年から2030年までの推定期間でCAGR 2.18%を記録すると予測されています。この地域の市場成長は主に、旧式化した艦隊に関連する海軍プログラムの増加や、海軍プラットフォームをネットワーク中心技術と統合するための研究開発活動への多額の投資などの主要なドライバーに起因するものである。 市場考察 欧州水上軍艦市場の成長評価は、イギリス、フランス、イタリア、スウェーデン、フィンランド、ギリシャ、ドイツ、その他の欧州の調査で構成されています。スウェーデン海軍は、ステルスミッション艦のVisbyクラスを導入しています。スウェーデン海軍が設立した最新鋭のコルベット級の1つに属する。ヨーテボリ級、ストックホルム級コルベットの開発後、このプロジェクトの設計段階が開始されました。また、ステルス性能により、RCSに基づく探知を最低限に抑えることができます。これらの艦船は、ポリ塩化ビニル(PVC)コア、炭素繊維、およびビニールラミネートをMOC(Material of Construction:構造材料)として構成されています。 一方、ギリシャは2022年末までに、ヘレニック海軍の新型フリゲートを製造するため、国内の造船部門と共同で挑戦する外国造船所を選定する意向です。これには、英国のBabcock、オランダのDamen、イタリアのFincantieri、米国のLockheed Martinなど、多数の候補が挙がっています。したがって、これらの要因は、予測期間中に欧州の水上軍艦市場の成長を促進するように設定されています。 競争力のある洞察 この市場で事業を展開している大手企業には、Thales Group、BAE Systemsなどがあります。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場力学の戦略的内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題) - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域について、最低9年間の市場予測、および3年間の過去データ - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS 3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS 3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS 3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING 3.2.3. PAUCITY OF FUNDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET 4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES 4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY 4.3.3. COMPOSITES 4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM 4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION 4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.4.1. BUYERS POWER 4.4.2. SUPPLIERS POWER 4.4.3. SUBSTITUTION 4.4.4. NEW ENTRANTS 4.4.5. INDUSTRY RIVALRY 4.5. OPPORTUNITY MATRIX 4.6. VENDOR LANDSCAPE 4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET 4.7.1. POLITICAL 4.7.2. ECONOMIC 4.7.3. SOCIAL 4.7.4. TECHNOLOGICAL 5. MARKET BY VESSEL TYPE 5.1. AIRCRAFT CARRIERS 5.2. DESTROYERS 5.3. FRIGATES 5.4. CORVETTES 5.5. OTHER VESSEL TYPES 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. HULL & EQUIPMENT 6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION 6.3. ELECTRONICS 6.4. WEAPON SYSTEMS 6.5. OTHER COMPONENTS 7. MARKET BY OPERATION 7.1. ATTACK 7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE 7.3. LOGISTICS 7.4. AMPHIBIOUS 7.5. OTHER OPERATIONS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED KINGDOM 8.1.5.2. GERMANY 8.1.5.3. FRANCE 8.1.5.4. ITALY 8.1.5.5. SWEDEN 8.1.5.6. FINLAND 8.1.5.7. GREECE 8.1.5.8. REST OF EUROPE 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BAE SYSTEMS 9.2.2. FINCANTIERI SPA 9.2.3. GENERAL DYNAMICS 9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES 9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES 9.2.6. LOCKHEED MARTIN 9.2.7. NAVAL GROUP 9.2.8. NAVANTIA SA 9.2.9. THALES GROUP 9.2.10. THE DAMEN GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS 3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS 3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS 3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING 3.2.3. PAUCITY OF FUNDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET 4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES 4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY 4.3.3. COMPOSITES 4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM 4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION 4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.4.1. BUYERS POWER 4.4.2. SUPPLIERS POWER 4.4.3. SUBSTITUTION 4.4.4. NEW ENTRANTS 4.4.5. INDUSTRY RIVALRY 4.5. OPPORTUNITY MATRIX 4.6. VENDOR LANDSCAPE 4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET 4.7.1. POLITICAL 4.7.2. ECONOMIC 4.7.3. SOCIAL 4.7.4. TECHNOLOGICAL 5. MARKET BY VESSEL TYPE 5.1. AIRCRAFT CARRIERS 5.2. DESTROYERS 5.3. FRIGATES 5.4. CORVETTES 5.5. OTHER VESSEL TYPES 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. HULL & EQUIPMENT 6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION 6.3. ELECTRONICS 6.4. WEAPON SYSTEMS 6.5. OTHER COMPONENTS 7. MARKET BY OPERATION 7.1. ATTACK 7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE 7.3. LOGISTICS 7.4. AMPHIBIOUS 7.5. OTHER OPERATIONS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED KINGDOM 8.1.5.2. GERMANY 8.1.5.3. FRANCE 8.1.5.4. ITALY 8.1.5.5. SWEDEN 8.1.5.6. FINLAND 8.1.5.7. GREECE 8.1.5.8. REST OF EUROPE 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BAE SYSTEMS 9.2.2. FINCANTIERI SPA 9.2.3. GENERAL DYNAMICS 9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES 9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES 9.2.6. LOCKHEED MARTIN 9.2.7. NAVAL GROUP 9.2.8. NAVANTIA SA 9.2.9. THALES GROUP 9.2.10. THE DAMEN GROUP
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