韓国スキンケア市場予測 2022-2028SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 韓国のスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR2.00%を記録すると推定されます。規制の枠組み、革新的な技術、ビーガン製品への嗜好の高まりが市場成長を促進しています。しかし、単一民族の... もっと見る
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サマリー主な調査結果韓国のスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR2.00%を記録すると推定されます。規制の枠組み、革新的な技術、ビーガン製品への嗜好の高まりが市場成長を促進しています。しかし、単一民族のスキンケア文化が市場成長を阻害しています。 市場に関する考察 韓国では、化粧品は通常の化粧品と機能性化粧品の2つのカテゴリーに分類されます。機能性化粧品には、日焼け止め、日焼け止め、しわ防止、美白製品などが含まれ、現在では、ダメージを受けた皮膚を保護する化粧品、毛髪栄養剤、着色料なども含まれている。食品医薬品安全部(MFDS)は、韓国薬業貿易協会(KPTA)に、輸入業者による輸入許可申請の審査と認証を許可している。また、MFDSは広告、ラベル付け、ブランドホルダー、製造業者に関する明確な手順、規制、ガイドラインを定めている。 さらに、有効成分の組成が増加していることも成長の機会を与えている。有効成分とは、小じわや色素沈着、にきびなど、特定の肌悩みを積極的にターゲットとする化学物質のことです。最も一般的な有効成分は、ハイドロキノン、グリコール酸、アボベンゾン、サリチル酸、レチノイド、酸化亜鉛、ビタミンC、過酸化ベンゾイルなどである。さらに、韓国ではプライベートブランド商品の普及が進んでいる。このような要因が韓国のスキンケア市場の成長を促進しています。 競争力のある洞察 市場の主要企業には、Elca Korea Co Ltd、COSRX Inc、Amorepacific、LG Household & Health Care Ltdなどが挙げられます。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見の調査 - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. RISING USE OF CLEAN PRODUCTS 3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN 3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE 3.2.4. USE OF UNIQUE INGREDIENTS 3.2.5. ENTRY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. BEAUTY SPECIALISTS 5.2. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES 5.3. DIRECT SELLING 5.4. HOMESHOPPING 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. AMOREPACIFIC 6.3.2. COSRX INC 6.3.3. ELCA KOREA CO LTD 6.3.4. LG HOUSEHOLD & HEALTH CARE LTD 6.3.5. L'ORÉAL KOREA CO LTD
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. RISING USE OF CLEAN PRODUCTS 3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN 3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE 3.2.4. USE OF UNIQUE INGREDIENTS 3.2.5. ENTRY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. BEAUTY SPECIALISTS 5.2. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES 5.3. DIRECT SELLING 5.4. HOMESHOPPING 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. AMOREPACIFIC 6.3.2. COSRX INC 6.3.3. ELCA KOREA CO LTD 6.3.4. LG HOUSEHOLD & HEALTH CARE LTD 6.3.5. L'ORÉAL KOREA CO LTD
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