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韓国スキンケア市場予測 2022-2028


SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 韓国のスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR2.00%を記録すると推定されます。規制の枠組み、革新的な技術、ビーガン製品への嗜好の高まりが市場成長を促進しています。しかし、単一民族の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,100
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142 英語

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サマリー

主な調査結果
韓国のスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR2.00%を記録すると推定されます。規制の枠組み、革新的な技術、ビーガン製品への嗜好の高まりが市場成長を促進しています。しかし、単一民族のスキンケア文化が市場成長を阻害しています。
市場に関する考察
韓国では、化粧品は通常の化粧品と機能性化粧品の2つのカテゴリーに分類されます。機能性化粧品には、日焼け止め、日焼け止め、しわ防止、美白製品などが含まれ、現在では、ダメージを受けた皮膚を保護する化粧品、毛髪栄養剤、着色料なども含まれている。食品医薬品安全部(MFDS)は、韓国薬業貿易協会(KPTA)に、輸入業者による輸入許可申請の審査と認証を許可している。また、MFDSは広告、ラベル付け、ブランドホルダー、製造業者に関する明確な手順、規制、ガイドラインを定めている。
さらに、有効成分の組成が増加していることも成長の機会を与えている。有効成分とは、小じわや色素沈着、にきびなど、特定の肌悩みを積極的にターゲットとする化学物質のことです。最も一般的な有効成分は、ハイドロキノン、グリコール酸、アボベンゾン、サリチル酸、レチノイド、酸化亜鉛、ビタミンC、過酸化ベンゾイルなどである。さらに、韓国ではプライベートブランド商品の普及が進んでいる。このような要因が韓国のスキンケア市場の成長を促進しています。
競争力のある洞察
市場の主要企業には、Elca Korea Co Ltd、COSRX Inc、Amorepacific、LG Household & Health Care Ltdなどが挙げられます。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. RISING USE OF CLEAN PRODUCTS
3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN
3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE
3.2.4. USE OF UNIQUE INGREDIENTS
3.2.5. ENTRY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. BEAUTY SPECIALISTS
5.2. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES
5.3. DIRECT SELLING
5.4. HOMESHOPPING
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. AMOREPACIFIC
6.3.2. COSRX INC
6.3.3. ELCA KOREA CO LTD
6.3.4. LG HOUSEHOLD & HEALTH CARE LTD
6.3.5. L'ORÉAL KOREA CO LTD

 

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Summary

KEY FINDINGS
The South Korea skin care market is estimated to register a CAGR of 2.00% during the forecast period, 2022-2028. The regulatory framework, innovative technologies, and rising preference for vegan products propel market growth. However, market growth is restrained by mono-ethnic skin care culture hinders the market growth.
MARKET INSIGHTS
In South Korea, cosmetics fall under two categories, regular cosmetics and functional cosmetics. Functional cosmetics encompass tanning, sunscreen, anti-wrinkle, and whitening products, and now include cosmetics, hair nutrients, and colorants that protect damaged skin. The Ministry of Food and Drug Safety (MFDS) authorizes the Korea Pharmaceutical Traders Association (KPTA) to review and certify import permission requests by importers. Also, the MFDS lays down clear procedures, regulations, and guidelines for advertisement, labeling, brand holder, and manufacturers.
Furthermore, the increasing composition of active ingredients offers growth opportunities. Active ingredients are chemicals that actively target a particular skin concern, like fine lines, pigmentation, and acne. The most common active ingredients are hydroquinone, glycolic acid, avobenzone, salicylic acid, retinoids, zinc oxide, vitamin C, benzoyl peroxide, etc. Moreover, private label goods are becoming increasingly prevalent in South Korea. Such factors propel the South Korea skin care market growth.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key firms in the market are Elca Korea Co Ltd, COSRX Inc, Amorepacific, LG Household & Health Care Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SOUTH KOREA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. RISING USE OF CLEAN PRODUCTS
3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN
3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE
3.2.4. USE OF UNIQUE INGREDIENTS
3.2.5. ENTRY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. BEAUTY SPECIALISTS
5.2. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES
5.3. DIRECT SELLING
5.4. HOMESHOPPING
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. AMOREPACIFIC
6.3.2. COSRX INC
6.3.3. ELCA KOREA CO LTD
6.3.4. LG HOUSEHOLD & HEALTH CARE LTD
6.3.5. L'ORÉAL KOREA CO LTD

 

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